Jerelle, JT-Carfixiin, kiitokset jakopäärempan hoidosta. Voi taas hyvillä mielin ajella seuraavat 90tkm :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
PK-seudun Audi-huollot
Collapse
X
-
Vieras
Lainaus olisi paikallaan, kun kommentoidaan 4v vanhoja juttuja. Myöskään henkilökohtaisuuksiin ei ole tarve mennä.
Ja jos Konalassa on puolet halvempaa ( jotan jaksan epäillä, että jakopää+muut työt olisi 800e) niin jotain dokumenttia, listausta, hintoja voi laittaa näytille.
Eli jotain pohjaa perusteluille.
Comment
-
Niinkuin sanottua teettämästäni vastaavasta työstä on pian pari vuotta mutta unohtui laittaa juttuun mukaan vielä se että myös osat(Hihna,vesipumppu,rullat,tiivisteet jne.)sisältyivät tuohon kertomaani hintaan.
Henkilokohtaisuuksiin ei ole ollut tarkoitus puuttua eikä edes vihjalla että sorry vaan RobTQ:lle.
Comment
-
Vieras
Kovasti korjaamoyrittäjänä kiinnostaa, mikä on tarkka loppusumma ja mitä töitä lasku sisälsi.
Loppusumma kun kuulostaa todella pieneltä.
Ja tietysti se, mihin autoon/ moottoriin työtä tehtiin?
Comment
-
Mulla on autossa huoltokirja vihkosessa kaikki laskut & kuitit.Voin ottaan koko "vihkon" kotiin kun palaan töistä kotiin ja laitan sitten tänne tiedot hommasta.
Kun sinulla on nähtävästi paja ItäHelsingissä niin osaatko antaa jonkinlaisen arvion mitä tulisi laskulle hintaa jos tekisit minulle mun -90 Audi V8 3.6 Aut,Quattroon käsijarru "rempan".
Kässäri kyllä pitää mutta kahvan saa vetää melkein tappiin ja silloin menee vain oik.puolen rengas lukkoon??
Comment
-
Vieras
-
AC airport..
Hoiti kyllä 120tkm huollon hyvin ja löysi 'piileviä' vikoja ja hommat hoidettiin pikaisesti. Osia ei ollut heti saatavilla mutta löytyi jo seuraavaksi päiväksi :)
Sitten JT:lle myös Itäväylän varteen kiitos. Akku nätisti kuoli siihen korjaamon pihaan ja sain apuvirtaa että pääsi akku ostoksille :)
E; AudiCenter Airportista oli tänään puhetta. Jostain Gallupista kyseltiin että olinko tyytyväinen yms. No eihän tuossa ollut juuri valittamista, sain sitä mitä tilasin ja vähän enemmänkin :)Viimeksi muokannut Hallikainen; 26.11.2014, 20:14.
Comment
-
Auto kävi Audicenter Airportissa, kyseessä määräaikaishuolto. Öljyt vaihdettu 10km sitten ja 60tkm huoltoon on matkaa toista vuotta. Päättivät sitten vaihtaa raitisilmasuodattimen ja jarrunesteet edulliseen reilun 300€ hintaan. Eipä siinä mitään, tulihan siinä samalla kateltua tarkistuskohteetkin läpi.
Öljynvaihto näytön mukaan on noin 200 päivän päästä, edellisestä noin vuosi. Tuntui loogiselta. Tämä siis huoltoon viedessä. Takas haettaessa näyttö sanoin että aika seuraavaan öljynvaihtoon noin 470 päivää. Öljyjä ei siis vaihdettu. Tämä ei kuulostanut kovin loogiselta, öljynvaihtoväli piteni yli kahteen vuoteen, vaikka öljyjä ei vaihdettu. Soittelin perään, pyydettiin tulemaan pikahuoltoon, varmaan koodattu väärin.
Vein auton pikahuoltoon ja selitettiin aluksi kaiken näköistä, mm. ei sillä ole väliä, koska olet tulossa kumminkin 60tkm huoltoon jossain vaiheessa jne. Lopulta päätyivät siihen, että on sen oltava väärin koodattu. Auto työn alle, ei kestä kauaa. Tunnin päästä sanottiin että ei sitä muutetakkaan, itse asiassa sitä ei voi edes muuttaa, ainoastaan nollata. Kyselin että mites se oli sitten muuttunut huollossa, jatkettiin hommia. Noin puolentoista tunnin päästä homma valmis. Olivat saaneet öljynvaihtovälinnäyttöön oikean lukeman. Myös syy tähän väärään lukemaan selvisi, vika on kuulemma näytössä jonka olen vaihtanut. Kyllä, se on vaihdettu toista vuotta sitten ja autoa huollettua sen jälkeen Audilla ihan normaalisti. Arvelin ääneen myös, että tuskin siinä näytössä on muistia ja tuskin se sentään autoon syöttää vääriä tietoa kesken huollon. Mutta kuulemma on muisti ja vika on näytössä. Lopulta sanoi että eivät keksi muutakaan.
Vähän huono maku jäi suuhun, istuskelin toista tuntia tytön kanssa odottaen heidän vian korjausta ja lopulta vika olikin itsessäni, kun olin mennyt vaihtamaan MMI näytön.Viimeksi muokannut mj; 26.11.2014, 19:12.
Comment
-
Tuo selittely on jotain mitä en oo koskaan oikein ymmärtänyt, ja sitten kun selittely ei auta niin sanotaan että ketuiks meni koska homma tehtiin sellaisena päivänä että kuun ja tähtien asento ei ollut optimaalinen.
Ihan sama mistä hommasta tai ammattikunnasta kyse.
Tuossakin merkkari olis voinu tehdä ekan ihmettelyn jälkeen niin tyylikkäästi että olisi vaihtanut ne öljyt omaan piikkiin, niin asiakas olisi varmasti ollut tyytyväinen palveluun ja melko varmasti kehunut miten hienosti hoitivat homman kotiin.
Comment
-
Vieras
Mut jos ei tiedä puhuvansa sontaa tai yleensäkkään mistä puhuu?
Ei niitä öljyjä olisi ilmaiseksi tarvinnut antaa, vähän alea tai työntää joku koeajo alle. Ja jättää selitykset pois.
Comment
-
Mut jos ei tiedä puhuvansa sontaa tai yleensäkkään mistä puhuu?
Ja siinä määrin paskempi, että kun asiakas tietää jotain autostaan/tekniikasta niin sama asiakas ei sen aspan pakeille mielellään enään tule.
Ei niitä öljyjä olisi ilmaiseksi tarvinnut antaa, vähän alea tai työntää joku koeajo alle. Ja jättää selitykset pois.
Toki sitten voidaan saivarrella että miten usein moisia tapahtuu, että menisikö sittenkin konkkaan :P
Comment
-
Tarkennetaan sen verran vielä, että näyttö ei ole orggis. Olen vaihtanut tilalle kosketusnäytön, jossa pyörii taustalla navi ja liitennät peruutuskameraan. Tekniikan kanssa kaikki mahdollista ja voihan olla, että diagnoosissa antaa jonkun tiedon olemassaolostaan. Mutta edelleen se on näyttö, ei anna vikakoodeja ja vain näyttää sille syötettävää signaalia.
Aika paksulta kyllä kuulosti että näyttö muuttaa itsestään öljyn vaihtonäyttöä, se ei kyllä mene itellä läpi sitten mitenkään. Sanoi myös että kilometrejä ei päässyt muuttamaan "normaalisti" näytön takia, vaan piti ajaa jotain erikoisajoja. Ja tämä hetki sen jälkeen kun väitti silmät kirkkaina että sitä ei voi säätää ollenkaan.
Tuntuu kyllä hassulta miksi huoltoneuvojan pitää keksiä satuja, vaikka eivät itse ole tyrineet/eivät korjaa asiaa. Ja mitä kaikkea kuvittelevat asiakkaiden uskovan. Se että autossa on tekniikkaa mitä eivät itse ymmärrä, kertoisi monelle että asiakas itse saattaisi ymmärtää jotain. Autossa myös clubin kilvenaluset, josta joku voisi ajatella että jutut leviävät audin omistajien keskuudessa. Olisi nyt edes lopuksi pahoitellut, mutta ei.
Comment
-
En tiedä mitä tuolla Airportin ACssa oikein tapahtuu, mutta ovi siellä on käynyt tänä vuonna tiuhaan. Myynnistä näyttäisi lähes kaikki myyjät vaihtuneen, tilalla on uusia tuotteista tietämättömiä ihmisiä. Myös huollossa näyttäisi olevan pitkältä osin uutta porukkaa. Sääli sinänsä, kun saivat vihdoin viime vuodeksi homman kasaan siihen malliin, että sitä kehtasi hyväksi asiakaspalveluksi jo kutsua. Toivottavasti nuo muutama kokeneempi vielä siellä pysyy (jotka suoraan tai välillisesti tälläkin foorumilla pyörii), että ei tarvitse vielä etelämmäksi lähteä täysin.Viimeksi muokannut tumu; 27.11.2014, 11:16.
Comment
-
Oma kokemus oli että ihan mukavaa porukkaa ja hyvää palvelua. Asioin siellä sattumalta sellaisen työnjohtajan kanssa joka on tällä foorumillakin ilmeisesti :)
Comment
-
Mullakin on nykyään "oma" kontakti Hertsikan AC:ssa. Tiedetään molemmin puolin, että ei ole turhaa mussutusta, niin asiointi on sujuvaa ja palvelu hyvää.
Viimenen keikka liitty reklamaatioon, kun kesällä asennettu tiiviste vuoti. Homma hoidettiin, niinkuin pitikin.
Vanhoja tai harrasteautoja en AC:hen vie, mutta tuo A1 luultavimmin käy AC:lla jatkossakin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KVESI Näytä viestiMulla on autossa huoltokirja vihkosessa kaikki laskut & kuitit.Voin ottaan koko "vihkon" kotiin kun palaan töistä kotiin ja laitan sitten tänne tiedot hommasta.
Comment
-
Mistä edullisin jakopäähuolto Audi TT 1.8T '00?
Eli onkohan kellään mitään hajua mistäpäin pk-seutua löytys edullisin ja järkevin jakopäänhuoltohinta? Varmaan kuitenkin joku noita kysellyt ja teettänyt jo ennestään...?
Itse muutamia kyselyjä tehnyt ja hinnat pyöriny tuossa 650 kieppeillä edullisimmillaan...
Comment
Comment