Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tipaton tammikuu?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

olen pitänyt keväisin aina baarilakon
    Kolme vuotta sitten lopetin kokonaan tupakoinnin ja samalla loppui baarissa käynti, kun siellä tuli aina kiskottua siggejä ja tupakinsavu houkutti muutenkin polttamaan.

Comment

Kolme vuotta sitten lopetin kokonaan tupakoinnin ja samalla loppui baarissa käynti, kun siellä tuli aina kiskottua siggejä ja tupakinsavu houkutti muutenkin polttamaan.
      Lopetin itse myös kessuttelun reilu vuosi sitten. Jännitin hieman juuri tuota baarissakäyntiä, mutta päätin, että se mörkö minun on kohdattava. Yllätyksekseni huomasin, että muiden tupakointi ei houkutellut juuri lainkaan. Nythän on vielä helpompaa, kun monessakaan paikassa ei saa enää polttaa lainkaan.

Mitä topikin aiheeseen tulee, tipaton kuukausi on ongelmakäyttäjille ok, mutta tavan jampalle jolla on juomisensa kanssa järki päässä, sillä tuskin on mitään vaikutusta. Itse en aio moista kidutusta harrastaa, mitä sitä tuttua miestä kiusaamaan saunakaljattomuudella.

Comment

Tänäkin vuonna pidän tipattoman tammikuun, mutta jaan ne (tammikuun) päivät tasaisesti koko vuodelle.

Comment

Olisin pitänyt, joskus meni kuusikin kuukautta ilman tippaakaan, mutta loppukuusta on Petroskoin reissu kaljaan menevän työkaverin kanssa niin kai sitä joutuu hotelli pohjolan kabinetissa käymään

Comment

Juoppojen ja alkoholistien juttuja tuollaiset tipattomat kaudet. Tupakointi loppui ... siinä 8 vuotta sitten ja juominenkin on nykyään hyvin vähäistä, alle 6 annokseen viikossa jää lähes aina.

Mutta siitä huolimatta itsehillintää vain niille, joilla vaikeuksia pitää kiinni "nenänvalkaisukaudesta" :)

Comment

Tipatonta tammikuuta pitää vain ne jotka kokee alkoholinkäyttönsä jotenkin ongelmaksi.
              Miksi muuten murehtia moisesta?

Ite pidän tipattomia kuukausia välillä turhankin paljon. Kyllä välillä hyvä on ns nollata tilanne :)

Sinkku aikana tosin vauhdikkaimpana aikana tuli liiankin kanssa hypättyä ravintoloissa. Ehkä siksi tuo alkoholin "nauttiminen" ei kiinnosta. Koskaan ei ole kalja, siideri tai viinakset oikeasti maistunut hyvältä.

Comment

Paskanmarjat!

Comment

Itse vedin vikat savut 21.7.2007. Baareissa tulee käytyä, kun ei siellä muutenkaa saa polttaa. Mukavan savuton ympäristö.

Tipaton tammikuu minulle jo ajatuksena jotenkin nurinkurinen ja olen muutenkin tuumannut, että tupakoinnin lopetus kuittaa loppuelämäni tipattomat tammikuut :)

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Quality
                    Ihan mielenkiinnosta: miten aiotte tuota valvoa? Vai onko porukka sellainen, joka ei ryyppää kuin yhdessä?
                    Ei sitä käytännössä valvota sen kummemmin, pitää senverran olla rehellisyyttä, että kertoo jos on tullut naposteltua vähäsen! :)

Sit jos kuulee jostain muualta juttua että on ottanu, niin en tiiä mitä sanktioita tulee epärehellisyydestä! :D

Comment

Täytyy kyllä tunnustaa, että tulee vietettyä tipatonta tammikuuta, nimittäin tulee varmistettua, että se tippa ei ole yksin :)

Comment

minä aattelin pitää tipattoman tammikuun ja vähä äksöniä ja helmikuu kans tipattomana!

Comment

Jos tuollaisilla keinoilla joutuisin juomistani rajoittamaan, niin näkisin silloin omaavani jonkinasteisen alkoholiongelman. Eli en pidä tipatonta tammikuuta.

Comment

Eipä ole moiselle tarvetta; sen verran harvoin tulee nykyään otettua (uusivuosi, juhannus, vappu) Ja niihin väleihin yhden käden sormilla laskettavat satunnaiset kerrat..

Comment

Tuoreen tytön varpajaiset saattaa sotkea mun tipatonta tammikuuta.

Comment

Erään ravitsemusliikkeen harjoittaja sanoi vasta lehdessä, että tipaton tammikuu on ihan lälläreitteitten juttuja, koittaisivat olla tipattomalla vaikka kesäkuussa=).

Comment

Tai tipaton juhannus...

Comment

Tipaton vuosi ei tuottaisi suurta ongelmaa.
                                    Olen parhaani mukaan pitänyt mäkkärittömän/pizzattoman/karkittoman/herkuttoman ja limuttoman jne tuotteettoman tammmikuun, ja voin sanoa, että on sen tuhatviissataa kertaa vaikeampi kuin olla huikatta. Sopii yrittää.
                                    Pari kiloo pois tästäkin vähästä = parempi aika vartilla. keu keu...

Comment

Working...
                                    X