Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kiekkomiehiä kuopiossa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kiekkomiehiä kuopiossa?

Löytyykö forumilta innokkaita vapaa-ajan jiäkiekkoilijoita?

Kuopionlahden kaukalolla on usein saatu hyvät pelit aikaiseksi.
    Ei siis vakavaa hampaat irvessä NHLää, vaan ihan vapaamuotoista kaatuilua ja kiekon perässä rientoa.
    Mikäli muitakin kiekkomiehiä löytyy, voitais koittaa osua yhtä aikaa joskus pelailemaan iltaisin ja viikonloppuisin.

Aikanaan tuli pelattua männistössä kortteliliigaa, taisi olla joukkueen nimi kärpät. Kun Ilpo Kauhanen ei halunnut maalivahdiksi heti, olin minä pari kertaa maalilla, mutta onneksi sitten Ipi tajusi että ehkä on parempi jos hän menee...

Kalpan peli kävin katsomassa viimeksi silloin kun kalpalla meni lujaa, eli joskus 90-luvun alussa. Luistimilla viimeksi varmaan toistakymmentä vuotta sitten. Toivottavasti löytyy vähän virkeämpiä yksilöitä kuin minä....

Comment

Rajalan koulun kaukalossa on joskus hyvät pelit, ihan kyllä sekalaista porukkaa - mutta ainakin yks Audimies! Saatas täältä porukka kasaan niin ois hyvä

Comment

Rajalan jää ei toimi.

Comment

No mulla ei ole ainakaan tiukkoja vaatimuksia jään suhteen. Siellä on ainakin ollut hyviä peliporukoita. Voidaanhan me sopia joku paikka jos saadaan tarpeeks pelaajia.

Comment

Working...
          X