Käytiinpä emännän kanssa kurkkaamassa Tampereen Laakkosella eilen.
Kenellekään ei varmaan ole ylllätys, että sisältä auto on kuin uusi A4. Ainoastaan 10cm liikkuva takapenkki oli extraa. Takaluukun sisäpuolella oli näppärät salvat (á la Mazda6) joilla saa penkit helposti kumoon.
Auto oli näpsäkän näköinen mitta suhteiltaan, tammikuussa pääsee koeajamaan.
Emännälle kiintoisin vaihtoehto Olvon tilalle olisi 2.0TDI Quttro S-tronic. Hintakaan ei hirvitä vs. Olvo XC60, mutta AutoBildin testissä yo. malli vs. XC60 D5 autom. oli testikulutusero lähes 2 l satasella Audin eduksi!!! 65-70 tkm työajoja vuodessa ajavalle ero on melkoinen...
Kenellekään ei varmaan ole ylllätys, että sisältä auto on kuin uusi A4. Ainoastaan 10cm liikkuva takapenkki oli extraa. Takaluukun sisäpuolella oli näppärät salvat (á la Mazda6) joilla saa penkit helposti kumoon.
Auto oli näpsäkän näköinen mitta suhteiltaan, tammikuussa pääsee koeajamaan.
Emännälle kiintoisin vaihtoehto Olvon tilalle olisi 2.0TDI Quttro S-tronic. Hintakaan ei hirvitä vs. Olvo XC60, mutta AutoBildin testissä yo. malli vs. XC60 D5 autom. oli testikulutusero lähes 2 l satasella Audin eduksi!!! 65-70 tkm työajoja vuodessa ajavalle ero on melkoinen...
Comment