Tervehdys kaikille! Alla on nyt pyörinyt sekalainen valikoima pääasiassa Mersuja ja Bemareita, mutta nyt voisi olla aika kokeilla Audia. Vaihtoehtoina on A8 4.2 Q tai 3.0/4.0TDI Q, eli uusin korisin A8 ennen faceliftiä. Olen harkinnut myös A6 3.0TDI Quattroa, mutta mieli tekee kyllä A8:sia enemmän erityisesti ilma-alustan takia, siihen kun on Mersussa tottunut ja erinomaiseksi havainnut.
Yritin searchilla etsiä, mutta kauheasti ei uudempi korisesta A8:sta juttua löytynyt, joten muutama kysymys:
1. Onko tuolla jokin koodi, jolla harrastajat sitä kutsuu (esim Bmw e46, mb W124)?
2. Heikot paikat?
3. Yleinen laatu? Tuntuu että kaikki autot ovat nykyään enemmän tai vähemmän vikaisia, mites A8? Onko korjaaminen ihan älyttömissä hinnoissa verrattuna muihin saman luokan autoihin tai A6:teen? Ilmeisesti toimintatonnilla ei vielä kauheasti edetä..
4. Onko nuo kaikki koneet onnettomilla hihnoilla? Mitä hihnan vaihto maksaa? Laukeavatko ennen aikojaan?
5. Käytännön kulutuksia? Kaikki menee mitä annetaan, mutta kuinka paljon se on?
6. Onko noissa konevaihtoehdoisssa jotain mitä ehdottomasti suosittelisitte tai jokin, mitä pitäisi välttää. Itse olen päättänyt välttää 3,7 litraista, kulutus sama, mutta vääntö ja kulku ei.
7. Onko ilma-alusta A8:ssa vakio?
8. Muita yleisiä kommentteja autosta?
Yritin searchilla etsiä, mutta kauheasti ei uudempi korisesta A8:sta juttua löytynyt, joten muutama kysymys:
1. Onko tuolla jokin koodi, jolla harrastajat sitä kutsuu (esim Bmw e46, mb W124)?
2. Heikot paikat?
3. Yleinen laatu? Tuntuu että kaikki autot ovat nykyään enemmän tai vähemmän vikaisia, mites A8? Onko korjaaminen ihan älyttömissä hinnoissa verrattuna muihin saman luokan autoihin tai A6:teen? Ilmeisesti toimintatonnilla ei vielä kauheasti edetä..
4. Onko nuo kaikki koneet onnettomilla hihnoilla? Mitä hihnan vaihto maksaa? Laukeavatko ennen aikojaan?
5. Käytännön kulutuksia? Kaikki menee mitä annetaan, mutta kuinka paljon se on?
6. Onko noissa konevaihtoehdoisssa jotain mitä ehdottomasti suosittelisitte tai jokin, mitä pitäisi välttää. Itse olen päättänyt välttää 3,7 litraista, kulutus sama, mutta vääntö ja kulku ei.
7. Onko ilma-alusta A8:ssa vakio?
8. Muita yleisiä kommentteja autosta?
Comment