Viikonloppuna kiersin ekan kerran elämässäni Ahveniston rataa. En harrasta rata-autoilua,enkä edes mikroautoilua saati muutakaan hurjastelua, joten kuuntelin kokeneempien neuvoja. Joku "ajolinja" pitää kuulema löytää, jotta kierros taittuu vikkelästi.
Pääsin radalle ja sen verran jännää touhua oli etten muistanut vaihtaa vaihdetta saatuani kolmosen sisään. Ulinan keskellä kurkkasin varvikelloon, jonka viisari hyppi kello kolmen ja neljän paikkeilla, paitsi ylämäessä.
Alla olevat renkaat 17" Pirelli p zero tai jotain sinne päin kestivät eikä huomautettavaa löytynyt. Alustassa on jotain kovaa Bilsteiniä ja jouset hmm taitavat olla lyhyemmät kuin alkuperäiset. Pääsin tavoitteeseen: alle 2 minuuttia (1,57min)
Yks mikä on varmaa, niin tehoa tai vääntöä saisi olla rutkasti enemmän, jotta pääsis mäet ylös !
Pääsin radalle ja sen verran jännää touhua oli etten muistanut vaihtaa vaihdetta saatuani kolmosen sisään. Ulinan keskellä kurkkasin varvikelloon, jonka viisari hyppi kello kolmen ja neljän paikkeilla, paitsi ylämäessä.
Alla olevat renkaat 17" Pirelli p zero tai jotain sinne päin kestivät eikä huomautettavaa löytynyt. Alustassa on jotain kovaa Bilsteiniä ja jouset hmm taitavat olla lyhyemmät kuin alkuperäiset. Pääsin tavoitteeseen: alle 2 minuuttia (1,57min)
Yks mikä on varmaa, niin tehoa tai vääntöä saisi olla rutkasti enemmän, jotta pääsis mäet ylös !
Comment