Oon 20v kollin poikanen Perniöstä ja nyt ku tuli Audi ostettua niin täytyneen tännekin jotain kirjoitella.
Elikkä tuli tuossa tiistaina 7.10 haettua Kankaanpäästä Audi 90 Quattro, jonka moottorin on Oettinger rakentanut/muokannut miten sen tahtoo sanoa. Suora lainaus myynti-ilmoituksesta.
"Mahtava 5-pyttyinen tehopakkaus.
Maahantuojan vanha esittelyauto,
jonka moottori on Oettingerilla teetetty,
n.170-180 hv ja vääntää.
Pitkäiskuinen Kromimolybdeeni kampi
(2500cc, hinta käytettynäkin 2000-3000?)
takomännät, teräskanget, virinokka, peltisatsi,
tehtaan sportti-alusta (ei madallettu),
Öljyn lauhdutin, öljynpaine- ja öljyn lämpö mittarit .
Edellämainitut muutokset maahantuojan teettämiä.
Rosteriputki, sähkökattoluukku (2-toiminen),
poiskytkettävä ABS, sähköinen tasauspyörästön lukko (napista), .
Talvipyörillä Audin orkkis-alut.
Vaihdettu juuri hydr.nostimet.
EI KATALYSAATTORIA (ei tarvi olla).
LÄHTEE KUIN HAUKI RANNASTA TALVELLAKIN!"
Kilometrejä on jo aikast paljon (280tkm) , mutta ei se ainakaan menohaluja tunnu estävän. Vetoa tuntuu löytyvän oli sitten mikä vaihde silmässä. Eikä edes kuluta mahdottamasti polttoainetta. Kyllä se matka-ajossa sinne 7 litran puolelle kallistuu.
Mitäs kokemuksia muilla on kyseisestä mallista? Näitä Oettingerin tekeleitä ei taida oikeen enää olla ehjänä missään? Itse olen ainakin tähän mennessä ollut erittäin tyytyväinen ajokkiin (-82 kadetin jälkeen mikä tahansa tuntuu hienolta). Toivon mukaan kone kestää vielä lukuisia kilometrejä.
Elikkä tuli tuossa tiistaina 7.10 haettua Kankaanpäästä Audi 90 Quattro, jonka moottorin on Oettinger rakentanut/muokannut miten sen tahtoo sanoa. Suora lainaus myynti-ilmoituksesta.
"Mahtava 5-pyttyinen tehopakkaus.
Maahantuojan vanha esittelyauto,
jonka moottori on Oettingerilla teetetty,
n.170-180 hv ja vääntää.
Pitkäiskuinen Kromimolybdeeni kampi
(2500cc, hinta käytettynäkin 2000-3000?)
takomännät, teräskanget, virinokka, peltisatsi,
tehtaan sportti-alusta (ei madallettu),
Öljyn lauhdutin, öljynpaine- ja öljyn lämpö mittarit .
Edellämainitut muutokset maahantuojan teettämiä.
Rosteriputki, sähkökattoluukku (2-toiminen),
poiskytkettävä ABS, sähköinen tasauspyörästön lukko (napista), .
Talvipyörillä Audin orkkis-alut.
Vaihdettu juuri hydr.nostimet.
EI KATALYSAATTORIA (ei tarvi olla).
LÄHTEE KUIN HAUKI RANNASTA TALVELLAKIN!"
Kilometrejä on jo aikast paljon (280tkm) , mutta ei se ainakaan menohaluja tunnu estävän. Vetoa tuntuu löytyvän oli sitten mikä vaihde silmässä. Eikä edes kuluta mahdottamasti polttoainetta. Kyllä se matka-ajossa sinne 7 litran puolelle kallistuu.
Mitäs kokemuksia muilla on kyseisestä mallista? Näitä Oettingerin tekeleitä ei taida oikeen enää olla ehjänä missään? Itse olen ainakin tähän mennessä ollut erittäin tyytyväinen ajokkiin (-82 kadetin jälkeen mikä tahansa tuntuu hienolta). Toivon mukaan kone kestää vielä lukuisia kilometrejä.
Comment