Tuossa tuli tuommoinen ajatus mieleen. Tällä hetkellä ns ykkösautona (ässä rinnallaan) on tuo -03 Octavia. Sinänsä ok palvellut peli ja pääasiassa vaimon ajossa työmatkan ja työmatkojen vuoksi. Samalla toki toiminut myös perheen rassina kun reissuun mennään.
81kW -03 Octavia. Tällä hetkellä 207tkm suunnilleen mittarissa, ajettu meidän käytössä noin 60tkm 1,5 vuodessa eli 40tkm vuositahtia. Kilometreihin nähden normaalia laittoa tarvinnut tehdä ja auto huollettu liikkeessä.
No tuossa vilkaisin jostain mielijohteesta A6 valikoimaa nettiautosta. C5 kopasta en oikein tykkää ja alkupäässä siellä on tarjolla se 2.5 150hv legendaarinen TDI V6. Samassa hintaluokassa (syystä tai toisesta) painii edelleen muutaman vuoden iäkkäämmät C4 korimallin A6. Minua kiinnostaisi lähinnä AEL moottorinen quattro sedanina. Tuo farmari kun on tämän ikäisten lasten kanssa jo vähän turhake ja paskaantuva takalasi on ympärivuotinen riesa.
Vaan mitenkäs fiksu vaihdos tuommoinen olisi?
Kadunmieheltä kysyttynä ei varmasti järjen häivääkään mutta mitäs tämä palsta on mieltä. Enemmän ajettuja, iäkkäämpiä, about samalla tavoin varustettuja, paremmin penkein ja takatiloin A6:et. Jonkunlaisena plussana tietysti quattro ja ehkä se että ässän rinnalla tekniikan pitäisi suht yhtenevää olla ja näin ollen noita osaisi rassata asiantuntija-avun, öh, kautta melko pitkälti itsekin. Lujaa perustekniikkaahan tuon C4 A6 pitäisi olla.
Vaan mitäs olette mieltä?
81kW -03 Octavia. Tällä hetkellä 207tkm suunnilleen mittarissa, ajettu meidän käytössä noin 60tkm 1,5 vuodessa eli 40tkm vuositahtia. Kilometreihin nähden normaalia laittoa tarvinnut tehdä ja auto huollettu liikkeessä.
No tuossa vilkaisin jostain mielijohteesta A6 valikoimaa nettiautosta. C5 kopasta en oikein tykkää ja alkupäässä siellä on tarjolla se 2.5 150hv legendaarinen TDI V6. Samassa hintaluokassa (syystä tai toisesta) painii edelleen muutaman vuoden iäkkäämmät C4 korimallin A6. Minua kiinnostaisi lähinnä AEL moottorinen quattro sedanina. Tuo farmari kun on tämän ikäisten lasten kanssa jo vähän turhake ja paskaantuva takalasi on ympärivuotinen riesa.
Vaan mitenkäs fiksu vaihdos tuommoinen olisi?
Kadunmieheltä kysyttynä ei varmasti järjen häivääkään mutta mitäs tämä palsta on mieltä. Enemmän ajettuja, iäkkäämpiä, about samalla tavoin varustettuja, paremmin penkein ja takatiloin A6:et. Jonkunlaisena plussana tietysti quattro ja ehkä se että ässän rinnalla tekniikan pitäisi suht yhtenevää olla ja näin ollen noita osaisi rassata asiantuntija-avun, öh, kautta melko pitkälti itsekin. Lujaa perustekniikkaahan tuon C4 A6 pitäisi olla.
Vaan mitäs olette mieltä?
Comment