Minä taas tuolla ultimateVW:ssä laskin, kuinka paljon A6 tulee maksamaan enemmän kuin esim. uusi Superb, kun molemmissa on 170-heppainen diesel, tomaatti ja metalliväri. Skodan hinta n. 42 tuhatta, ja audin hinnan laskemisen lopetin siinä vaiheessa, kun se meni yli 61 tuhannen....että silleen....
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 facelift
Collapse
X
-
hiltunenj: Millä varusteilla autot laskit tuon hintaiseksi? Ihmeen paljon Audiin pitää sitten lisävarusteita laittaa, kun 2.0TDI Multitronic Business 170-heppaisella koneella maksaa 48800e, sisältäen normaalin Business-varustuksen. Toki tuohon tulee päälle ainakin audin tunnetusti edullinen metalliväri - 1500€ = yhteensä 50300€.
Ja juu, Mersu tiputti hintoja, mainoksen huomasin ekana Hesarista. Ihan kohtalainen pudotus, aikaisempi kampanjahan oli nimenomaan tuo 220CDI 200CDI:n hinnalla (47 900€), sitä ennen 220CDI maksoi muistaakseni n. 52 000€.
Comment
-
Uskallan tämän suoraan kopsata tuolta kun kerran on oma tekemä !!
------------------------------------------------------------------------
Tehdäänpäs täsä paremman tekemisen puutteessa noin-laskelma, mitä maksaa kun audi varustetaan skodan tasolle :
Superb Elegance 2.0 CR DSG TDI 170 hv 42730? (sis. metallivärin 590?)
A6 2.0 TDI 170 hv Multi 47300? (otetaan audilta siis business-malli, ettei tule vielä suurempaa rökäletappiota.)
- metalliväri 1500 ?
- rengaspainevahti 200 ?
- Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistilla 2530 ?
-takapenkkien lämmitys 670 ?
- nahkaverhoilu 3700 ?
- 6 levyn vaihtaja 810 ?
- GSM-puhelinvalmius Bluetooth Hands-free, sis. keskikyynärnojan 1420 ?'
- Kaarreajovalot 890 ?
- Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ja automaatisesti himmentyvät ulkopeilit ja automaallisesti himmentyvä sisäpeili 910 ?
- pysäköintijärjestelmä eteen/taakse 1440 ?
yht. 61370 ? (voi olla että jotain vielä jäi laittamatta....)
Ihan kiva näitä on vertailla. Huima ero.
-------------------------------------------------------------------------
En oo ihan varma, jäikö audista vielä jotain puuttumaan, mutta tuota luokkaa se on.
Comment
-
Vieras
Ehdottomasti Skoda Super B!
Itse ajattelin loikata BMW-leiriin. Yhtenä syynä monista huomattavan ajettavuusparannuksen lisäksi kulutuksen kääntö 9,4 litrasta sadalla (98 okt) 4,9 litraan (dieseliä) vauhdin ja väännön tippumatta.
Co2 suhde on muuten 130g/km (BMW) ja 244g/km (Audi).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kiloWatti Näytä viestiEhdottomasti Skoda Super B!
Itse ajattelin loikata BMW-leiriin. Yhtenä syynä monista huomattavan ajettavuusparannuksen lisäksi kulutuksen kääntö 9,4 litrasta sadalla (98 okt) 4,9 litraan (dieseliä) vauhdin ja väännön tippumatta.
Co2 suhde on muuten 130g/km (BMW) ja 244g/km (Audi).
Comment
-
Vieras
Minä ajattelin ihan takavetoisen ottaa ;-). Toiset keskittyy tekniikkaan ja itse autoon, toiset brändiin ja designiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Murtsi Näytä viestiKertoi paikkakunnan skodamyyjä että yksi taksikäytössä ollut A6 30TDi quattro on jo päätetty vaihtaa Superbiin. Enkä yhtään ihmettele, tuote on erittäin hyvä. Kävin kokeilemassa, ja ilmeisesti taksareita on enemmänkin innostanut tämä uutuus.
Comment
-
Audi.se sivuilta tutkailin ja Faceliftattu A6 Avant on
-lyhentynyt 6mm, niin että etuylitys on pienentynyt 7mm ja takaylitys kasvanut 1mm
-lastauskorkeuden alareuna on noussut 31mm
-kuskin istumatilan korkeus on kasvanut 38mm, ilolla 190cm kaverit vastaanottaa tämän muutoksen
-muut mitat ennallaanViimeksi muokannut Zl-1; 11.9.2008, 14:59.
Comment
-
http://shop.audi.de/webapp/wcs/store...0771&modelyear=
Saksan sivut väittää että noinkin isot pyörylät mahtuisi uuteen A6seen pyörimään...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zl-1 Näytä viestihttp://shop.audi.de/webapp/wcs/store...0771&modelyear=
Saksan sivut väittää että noinkin isot pyörylät mahtuisi uuteen A6seen pyörimään...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zl-1 Näytä viestiJuu siis nuo oli ilmeisesti talvirenkaat ja siinä kohtaa olen täysin samaa mieltä mutta kesäksi voisi olla hyvän näköiset...
Comment
Comment