Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mainosmiehet hurraa!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mainosmiehet hurraa!

Samainen "mainos" iski omaankin silmään ja olin vähintään yhtä ihastunut.

Eilinen posti taas toi Tietokonelehden mainoskirjeen TILAA TILAA niin voit voittaa tämän auton: Kuvassa Audi A6 ja kilvissä lukee Audi TT.

Miellyttävin kuluttajakokemukseni on kuitenkin tältä aamulta, kun yritin tuntitolkulla ostaa paska paska Navigonilta mainostamaansa uutuustuotetta "Navigon Fresh Maps" eli 99 eurolla automaattiset karttapäivitykset kahdeksi vuodeksi yhdellä maksulla. Jos vaikka omakin koti löytyisi viimein kartalta.

Useiden buuttausten, "alas lataamisten", uusien buuttausten, bittesuomen, ostamisen ja muun skeidan mihin Applen asiakkaana en todellakaan ole tottunut, jälkeen kun olen lataamassa karttaa laitteeseen ilmoittaa tämä, ettei se mahdu muistikortilleni. Ei kenelläkään tullut missään vaiheessa mieleen tarkistaa asiaa tai edes mainita siitä ennen kuin syötin luottokortin tiedot, salasanat ja secure codet?

Nyt minulla on 99 ? maksettu kartasta joka odottaa, ainakin toivottavasti, myöhempää lataamistani, kun saan muistikortin jolle se mahtuu. Ilmeisesti minun on hankittava jostain uusi muistikortti, eli helpon nettiostamisen sijaan olisikin marssittava kauppaan ostamaan fyysinen muistikortti. This sucks.

Ja on siis toiminut kun siitä kirjoitellaan. Itteä kutkuttaa kaikki valtavirran vastaiset suoritukset joten pitääpä nähdä tämä, löytyykö tuosta linkkiä missään? Huonous on parhaïllaan taidetta.

Comment

Miellyttävin kuluttajakokemukseni on kuitenkin tältä aamulta, kun yritin tuntitolkulla ostaa paska paska Navigonilta mainostamaansa uutuustuotetta "Navigon Fresh Maps" eli 99 eurolla automaattiset karttapäivitykset kahdeksi vuodeksi yhdellä maksulla. Jos vaikka omakin koti löytyisi viimein kartalta.

Useiden buuttausten, "alas lataamisten", uusien buuttausten, bittesuomen, ostamisen ja muun skeidan mihin Applen asiakkaana en todellakaan ole tottunut, jälkeen kun olen lataamassa karttaa laitteeseen ilmoittaa tämä, ettei se mahdu muistikortilleni. Ei kenelläkään tullut missään vaiheessa mieleen tarkistaa asiaa tai edes mainita siitä ennen kuin syötin luottokortin tiedot, salasanat ja secure codet?

Nyt minulla on 99 € maksettu kartasta joka odottaa, ainakin toivottavasti, myöhempää lataamistani, kun saan muistikortin jolle se mahtuu. Ilmeisesti minun on hankittava jostain uusi muistikortti, eli helpon nettiostamisen sijaan olisikin marssittava kauppaan ostamaan fyysinen muistikortti. This sucks.
      Samaan ilmoitukseen törmäsin itsekin 8110:n ja Navigon Freshin kanssa, mutta poistamalla pari mp3:sta asentui mukisematta vanhan kartan tilalle. Tämä siis 2gigan kortilla. Karttakin tuli paljon myöhemmin saataville kuin oli luvattu. Muuten ei ole Navigon Freshistä valittamista.

Ihastuksekseni nopeusvalvontakameratiedot eivät tulekaan kartan mukana vaan tulevat erillisenä päivityksenä 29,90€. Ostin 8110:n juuri tällaista jälkirahastusta välttääkseni, joten kameratiedot hankitaan sitten muualta.

Applen asiakkaana on muuten ihmeellistä että olet sortunut Windows Mobile -pohjaiseen (kaatuilevaan) laitteeseen :D

Comment

Aivan totta! Ostin Navigonin ajopäiväkirjan takia, enkä typerys tarkistanut ettei se olekaan linuxlaite. No, ilmankos kaatuilee tosiaan. Mulla ei vaan ole vaan mp3 tai muutakaan poistettavaa kortilla. Paitsi skandinavian kartat..

Comment

Ajopäiväkirjan takia ostin itsekin - ei ole juuri kilpailijoita - ja se onkin pelannut moitteetta.
          Hyvin löytyvät kameratkin 4, 5, 15 ja 120 -teiltä.

Comment

Ostin 4Gt muistikortin. Ilta meni temppuillessa ja soitellessa Navigonille, jonka asiakaspalvelusta pari sanaa myöhemmin (iPhonella ei jaksa kirjoitella niin pitkästi), kotimacille ei saa ohjelmaa, työpc:n käyttis on liian vanha, vaimon pc:n xp:n Service pakki kelpasi lopulta. Siinäkään ei toiminut Ngonin suosittelema suoraan muistikortille asennus joten nyt on asennnettu Full Europea usbilla laitteeseen iltakahdeksasta eli kohta 4 tuntia. Onneksi telkkarista tulee Brasilia-Argentiina olympiajalkapalloa ja on kaljaa kaapissa, ei tätä muuten jaksaisi.

Comment

Working...
            X