Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tervehdys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tervehdys

    Morot kaikille!
    Rekisteröidyin tänään tänne Audifinnsille ja täytyy sanoa, että aikamoinen Audiyliopisto on ainakin minulle uudelle "audistille".
    Todella hienoa huomata ystävällisyys ja auttamisen halu tällä foorumilla.
    Olen todella oppinut Audin "sielunelämää" lukemalla näitä kommentteja.
    Toivottavasti hyväksytte porukkaan ja kiitos Teille kaikille.(100 2,3 c4)

  • #2
    Onhan tämä hieman toista kuin suoli-palstan audi-osio...johtuisiko siitä, että tänne pitää rekisteröityä, eikä sitä viitsi tehdä jos ei ole liikkeellä ns. tositarkoituksella.

    Comment


    • #3
      Tervetuloa forumille, kapaz!

      Ehkä vähän turhan ylimalkainen tuo otsikko, mutta menköön tämän kerran (tai puuttukoot modet tarvittaessa).

      Lisäyksenä Jarin kommenttiin pitää todeta, että rekisteröitymisen lisäksi kun täällä edellytetään esiintymistä omalla nimellä, lisääntyy asiallisuuden vaatimus potensseissa. Kuka nyt ihan skeidaa omissa nimissään haluaisi suoltaa.

      Comment


      • #4
        Kyllä täällä skeidaakin on suollettu, mutta varsin nopeasti se on kadonnut pois. Joko banaania tai sitten modet ovat siistineet.

        Sen lisäksi, että täällä kirjoitetaan pääsääntöisesti asiaa ja asiallisesti tämä foorumi on mukava käyttää. Näyttää missä threadissä on uusia viestejä ja uuteen viestiin pääsee yhdellä klikkauksella.

        Comment


          #5
          Juu tervetuloa joukkoon tummaan. Kyllä täältä on itse kukin oppinut yhtä ja toista - ja muustakin kuin autoista. Täältä löytyy niin huikeat määrät asiantuntemusta että oksat pois, ja asiallisuus ynnä yleinen meininki toimii mulle hyvin.

          Comment

          Working...
          X