Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S6 4.2 96

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S6 4.2 96

    Tervehdys kaikille
    Ensimmäinen Audi tuli hommattua vähän niinkuin kakkosautoksi. Saa sitten nähdä miten talvella käy kumpi ykkönen ja kakkonen(Volvo S60 T5).
    Varmaan ihan perus varusteilla noiden koodien perusteella autossa.
    X0A = National sales program Germany
    B0A = Component parts set without country-specific design requirement
    C5H = Alloy wheels 9J x 19
    G0L = 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
    H5L = Tires 205/45 R 16 87W xl
    J1A = Battery 380 A (64 Ah)
    M73 = 8-cyl. gasoline engine 4.2 L/213 kW with MVEG 2, closed-loop catalytic conv.base engine is T7J
    Q1D = Sports front seats
    1AH = Electronic differential lock (EDL)
    1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
    2PL = Leather trimmed sports steering wheel for air bag system with "S" badge
    1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
    3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
    3BE = Left exterior mirror: flat, electricallyadjustable and heated
    T7J = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L unit 077.4 (aluminum)
    2S0 = Without roof (high roof)
    4UE = Air bag for driver and front seat passenger
    0G1 = Gearshift lever
    8AE = Radio "RCD310 MP3"
    8GG = Alternator 110 A
    8FA = Without second battery
    8RQ = Speakers (active) with BOSE sound
    1KE = Disc brakes, rear
    1LC = Disc brakes, front
    3FQ = Electric sliding/pop-up sun roof with automatic pre-selection
    3YB = Door pockets, front
    1BE = Sports suspension/shock absorption

    Oisko vinkkejä mitä kannattaa eristyisesti silmäillä tästä S6::sta?

    #2
    Saa sitten nähdä miten talvella käy kumpi ykkönen ja kakkonen(Volvo S60 T5).
    Täysin asiaton vastaus topiciin, mutta selvinnee kysyjälle ensilumien tullessa... :D

    Oisko vinkkejä mitä kannattaa eristyisesti silmäillä tästä S6::sta?
    Ajossa oleva ykköskatiska osuu noiden koodien perusteella melko lähelle. Aja kovaa! :)

    Comment


    • #3
      ja nyt ollaan taas viisaampia kun ennen

      Comment


        #4
        C5H = Alloy wheels 9J x 19
        H5L = Tires 205/45 R 16 87W xl
        Kumeja on saanut vähän venyttää? :)

        Tervetuloa ja heti jäsenhakemus sitten sisään!

        Comment


        • #5
          Viimeinkin auto lähtenyt tulemaan saksasta tännepäin. Melkein 2vkoa tässä jo odoteltukin. Saa sitten nähdä kun ei tässä audilla ole koko elämän aikana tullut ajettu 3km enempää, että miten siihen tottuu.
          Näistä S4:lla 500 m ja V8 mallilla loput.

          Comment


          • #6
            Tulet tykkäämään. :) Nappaa kunnolla kärrystä kuvia kansalle!

            Comment


            • #7
              Täytyy napsasta kun on näköetäisyydellä.

              Comment


              • #8
                Onnittelut hienosta valinnasta! Turbon potkua tuosta kasista jää vain kaipaamaan :)

                Comment


                  #9
                  Ei nuo turbot ole potkineen WJ ja WR koneiden jälkeen ollenkaan, jos virivehkeet jättää pois laskuista. :)

                  Comment


                  • #10
                    S6:n ja Vulva S60 +250hp omistaneena vain ensimmäiseen sortuisin uudestaan:)
                    Volvo ei ole huono, mutta ajettavuudeltaan ja sisämelultaan ei ole läheskään Audin tasoa. Volvon sisätilat ovat auttamattoman pienet.

                    Comment


                    • #11
                      Tuossa s6:ssa on kyllä ajettavuus ja käyttömukavuus varsin kohdallaan, kun vielä ajattelee, että kysessä on toistakymmentävuotta vanha auto. Olettaen siis, että auto on kunnossa.

                      Hieman ehkä harmittaa, tämäkin, että tuli taannoin myytyä perheenlisäyksen johdosta vastaava peli.

                      Comment


                        #12
                        Kysympä sellasen kysymyksen että miks päädyit 4.2 koneeseen sen sijaan että olisit ottanut 2.2T?

                        Comment


                        • #13
                          Tuohon päädyin kun ajattelin että on "halvempi" vaihtoehto kuin tuo 2.2. Sitä joutuisi rueta heti virittämään kuitenkin.....
                          Kun vielä sitten on jo yksi turbo peli talossa ennestään(240kw).
                          Ja luulisi tuon ihan jouhevasti kulkevan tuolla teholla.

                          Comment


                          • #14
                            Vihdoinkin auto saatu 3 vko:n odottelun jälkeen. Ensi vaikutelmat positiiviset. Ainoina miinuksina alla korput 245/45 17 renkaat jotka ei oikein sovi uraisille teille. Toinen juttu oli että termari rikki kun lämmöt nousee ainoastaan juuri asteikon reunaan.

                            Comment


                            • #15
                              Kytkin on suhteellisen jäykkä en tiedä onko ominaisuus vai mikä.
                              Uudet renkaat ja urissa vetely jäi pois. Moottori lämmöt nousi vaan yht´äkkiä siihen 90 asteeseen vissiin termari ollut jumissa. Rekisteröinti katsastus ei voisi sujua enää paremmin. Runkonumeron tarkastus, auton silmäilyä ja paperien tekoon. Ei mitään vastaavuus todistuksia kyselty.

                              Comment

                              Working...
                              X