Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin asiakaslehti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audin asiakaslehti

Siis eikös audilla tällainen Suomessakin ilmesty ? Ihmettelen vaan kun ei oo tullut, volkkarin lehti kyllä tulee edelleen....

Pistin postia maahantuojalle, mutta yllätys yllätys, ei mitään responssia sieltä päin. Jotenkin tuntuu ettei viitsisi lähteä liikkeelle itkemään moisen takia...

Mulla oli sama homma, sain kyllä vastauksen sähköpostiin ja nykyään tulee sitten lehtikotiin kaksin kappalein :)

Comment

Ne säästöt.. Näkyy Audi News muuttuneen sähköiseksi, PDF löytyy audi.fi:stä.

Harmi sinänsä, julkaisu on ihan informatiivinen, eikä se flash siellä toimi (testattu macilla ja pc:llä).

Comment

Mahtaako nuo nettiversiot kuitenkaan ihan kokonaan korvata paperisia. Onhan volkswagen.fi sivustollakin olleet Pysyvästi edulliset ja Parts&Service -lehdet vaikka paperiversioitakin on lähetelty. Sitä en sitten tiedä kuinka hanakasti viitsivät infota uusista (ja kalliista) autoista "köyhille" vanhusten omistajille...

Comment

Kyllä tuo on vielä kotiin kannettu vaikka on netistäkin löytynyt.

Comment

Pitää varmaan seuraavaa autonvaihtoa suunniteltaessa kysyä tarjous niin, että sisältää myös asiakaslehden !!! Vitsi vitsi....

Comment

Ei ole näkynyt lehteä sitten v 1990:n.

Johtuuko siitä, että ostin uuden audin v 88?

Pari vuotta taisi lehti tulla harvakseen. Sitten se loppui vaikka Audeja ( vanhoja) on ollut katkeamaton ketju.

Eivät kovasti satsaa jälkimarkkinointiin, koska menee muutenkin hyvin- vai?

Ottakoon oppia Delta-autosta, josta tulee vähän väliä tarjouksia vaihtaa Audi....

Comment

Juu, muistan että Deltalta tuli pari vuotta sitten mm. kännykän kautta kysely käynnin tyytyävisyyteen, vaikkei vielä oltu edes kauppoja tehty. Eli siinä voisivat tosiaan ottaa mallia....toisaalta, jos ne vaikka säästää, kun arpovat nähtävästi että kenelle lehti lähetetään ja kenelle ei. Kaikenlaisia PREMIUM-kauppiaita...

Comment

Mulla on tullut nytten pari-kolme vuotta se läpyskä, suunnilleen sieltä asti kun ensimmäisen audin laitoin ?-). Hassu homma, kun en ole mistään sitä tilannut.

Isällä ollut Audi vähän kauemmin kuin minulla ja ei ole tullut hänelle vielä yhtään kopiota.

Comment

Joo ihan arpapeliä tuon lehden jakaminen. Itse en ole tuota aviisia koskaan saanut, vaikka melko paljon tulee asioitua Audilla. Tosin kotona on muutenkin iso pino lukemattomia lehtiä, joten ei tuota tule kaivattua...

Comment

Niin no, en sillä olekaan tuota kaipaillut, etteikä jopa ajantasaisempaa tietoa saisi ihan tästä ihmeellisestä internetistä, ihmetyttää vaan että millä logiikalla ne niitä jakaa, ts. onko toisten eurot arvokkaampia kuin toisten. Kaksikin kertaa olen sivujen kautta palautetta laittanut, mutta mitään ei ole tapahtunut...pitää varmaan seuraavaksi ostaa skoda....superb on suorastaan halpa audiin verrattuna.

Comment

Working...