Eli tuommoisen uudehkon hopeanvärisen/harmaan Range Rover Sportin takamatkustaja kolhi Audin kylkeä eilen 23.7. Range oli parkkeerattu vieraspaikalle, joka on meidän paikkamme vieressä.
Lisätuntomerkkeinä autossa oli katolla suksiboksi ja siinä tarra, jossa
mainostettiin Lappset -nimistä yritystä. Ja takakontti vaimon mukaan täynnä työkaluja. Aamulla sitten huomattiin jäljet eikä Range ollut enää paikalla.
Jos Kuopiolaisilla tai muille foorumilaisilla on havaintoja ko. autosta niin voi
laittaa minulle yv:tä.
Lisäys: Olen laittanut tuohon edellä mainittuun yritykseen sähköpostia, että olisiko siellä tietoa auton omistajasta ja
kerrostalomme ulko-ovessa on lappu, jossa pyydetään asiasta tietäviä ottamaan yhteyttä, mutta voi olla että
vaikka joku tietäisi auton omistajan, niin kaveria ei ilmianneta.
Vakuutusyhtiön täti sanoi, että jos kolauttaja on muu kuin auton omistaja, niin auton omistajan bonukset
eivät menisi ja sen Roverin omistajan liikennevakuutus korvaisi automme kolhun.
Oman vakuutukseni piikkiin kannattaa korjata vasta jos summa ylittää n. 580 €.
Edit: Autonomistaja löytyi ja homma on hoidossa. Autonomistajan sukulainen on tuon oven kolauttanut
automme kylkeen, eikä autonomistaja on ollut asiasta tietoinen, sanoi olleensa sukuloimassa ja sukulaisia
oli sitten tullut kuskattua takapenkillä.
Lisätuntomerkkeinä autossa oli katolla suksiboksi ja siinä tarra, jossa
mainostettiin Lappset -nimistä yritystä. Ja takakontti vaimon mukaan täynnä työkaluja. Aamulla sitten huomattiin jäljet eikä Range ollut enää paikalla.
Jos Kuopiolaisilla tai muille foorumilaisilla on havaintoja ko. autosta niin voi
laittaa minulle yv:tä.
Lisäys: Olen laittanut tuohon edellä mainittuun yritykseen sähköpostia, että olisiko siellä tietoa auton omistajasta ja
kerrostalomme ulko-ovessa on lappu, jossa pyydetään asiasta tietäviä ottamaan yhteyttä, mutta voi olla että
vaikka joku tietäisi auton omistajan, niin kaveria ei ilmianneta.
Vakuutusyhtiön täti sanoi, että jos kolauttaja on muu kuin auton omistaja, niin auton omistajan bonukset
eivät menisi ja sen Roverin omistajan liikennevakuutus korvaisi automme kolhun.
Oman vakuutukseni piikkiin kannattaa korjata vasta jos summa ylittää n. 580 €.
Edit: Autonomistaja löytyi ja homma on hoidossa. Autonomistajan sukulainen on tuon oven kolauttanut
automme kylkeen, eikä autonomistaja on ollut asiasta tietoinen, sanoi olleensa sukuloimassa ja sukulaisia
oli sitten tullut kuskattua takapenkillä.
Comment