Eli voinko pitää varmana, että nuo listojen alla olevat ruosteet korjattaisiin veloituksetta? Voisihan tuota kysyä myyjältäkin, onhan tuo Audin myyjä kuitenkin Laakkonen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ostoa harkitsemassa: A6 (C6/4F) TDI
Collapse
X
-
Vieras
Mitään huoltokirjaa katsota, kun omassa ei sellaista edes ole ja kahden pikku läikän takia maalattiin kaikki ovat ja vaihdettiin listat. Näin Helsingin AC, pisteet sinne.
Comment
-
Näissä kun on se sähköinen käsijarru niin onko miten hyvä vikaantumaan vai kestääkö yleensä hyvin kilometrejä? Kaverin korjaamolle tuotiin juuri tällainen pihaan: virtalukko sökönä, autoon ei saa virtoja ja pyörät lukossa. Muutamilla merkeillä on sähköisen käsijarrun vapautusmekanismi häiriön varalle, kampi tai vastaava, onko Audissa?
Comment
-
Tein eilen kaupat tuollaisesta A6 Avantista. 2.0tdi 125kw ja 7vaihteinen multitronic. Vuosimalli on -11, mutta on vielä tätä C6 korimallia ja 70tkm ajettu. 3litraista quattroa teki mieli mutta olis pitänyt ostaa 100tkm enemmän ajettu ja vanhempi että olis sopinut budjettiin. Eiköös se vaimo tuollakin töihin ehdi.
Oon koittanut etsiä tietoa tuosta 7v multitronicista, mutta lähinnä löytyy vaan vanhemmista. Onko tuo kuinka ongelmallinen laatikko? Onko tuollaiseen moni asentanut virisoftaa? Turbotecin sivuilla lukee että ohjelmia ei suositella multeihin, koskeeko sama myös tätä laatikkoa?
Comment
-
Vieras
Kyllä se koskee kaikkia multeja. Laatikon oma väännönrajoitus on niin kova, että softa menee hukkaan.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vinski Näytä viestiMitä tuo laatikon oma väännönrajoitus meinaa? Eli vaikka koneessa olisi vääntöä enemmän, niin ei anna sitä käyttöön?
Onko tuo 2.7TDI:ssä oleva multitronic eri laatikko vai sama?
Varmasti löytyy joku, joka on sen ohittanut, mutta onko se tehty "oikein" ilman boksien huijaamista ja kaikille tarvittaville tasoille, on eri asia.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/a6/6208863
Linkin mukaista kampetta kävin tuossa lauantaina kokeilemassa. Ei kilissyt eikä kolissut ja vedot tuntui olevan tallella. Laitanko rahani uppoavaan sinkkilaivaan jos tuon ostan vain vieläkö tuolla pääsee luotettavasti?
Täysi huoltokirja löytyi ja jakopää+hilut vaihdettu 300tkm kohdalla.
Olisin kiinnostunut tuosta kun liike lupasi niin hyvän hyvityksen nykyisestä menokista vaihdossa tuohon.
Comment
-
Vieras
Hieman karttaisin noilla kilsoilla. Öljynsyöntiä voi olla, jota et huomaa koeajolla. Ja kun kilsoja on noin paljon, ei korjaus mene myyjän piikkiin, edes osittain, jos joutuu korjaamaan.
Comment
-
Vieras
Tuommosen renkaat ajattelin huomenna käydä potkimassa. Hinta lienee kohdallaan, mitähän viksua siitä osaisi kysellä? http://www.nettiauto.com/audi/a6/6331168
Comment
-
Kuskin penkin vasemmassa reunassa nahka kulunut jonnin verran.
Vähän jopa pistää epäillyttää kilsamäärää??? Aika jännä 190tkmllä kulua jo noin pahasti, vai onko korimallin tuntijoilla jotain tietoa, että nahka olisi heikkolaatuista tms?
Takapuskurissa oikeassa kulmassa vähän mustaa maalia ja naarmua. Pieni kosmeettinen juttu vaan.
Miten mun silmään näyttää valojen olevan halogeenit? :0 Vai onko se pelkkä parkkivalo päällä?
Toinen rekkarivalo pimee?
Comment
-
Vieras
Eikö näissä vanhemmissa Audeissa ole auxia? Bemareissa ja Fordeissa on lähes kaikissa vakiona joku äänentoistoreikä. Menee vähän hankalaksi puljata (ja hakea ensin varastosta) cd-levyjen kanssa, kun olen jo vuosia kuunnellut musiikit Spotifystä. Kai joku noita jälkiasennuksinakin tekee. Liekö hinnakasta?
Comment
-
Aika karvalakkihan tuo yksilö on. Käytännössähän tuossa on lisävarusteina: webasto, puolinahkasisusta, parkkitutka takana ja sporttialusta.
Hinta on mielestäni hieman korkeahko noille varusteiille, pohjaten siihen, että n. 1kk sitten vakuutusyhtiö, ja 3 autokauppiasta arvioivat huomattavasti paremmilla varusteilla olevan yksilön 17 k€ hintaiseksi.
Penkki voi hyvinkin kulua noilla kilometreilla tuohon kuntoon. Ei se penkki nimittäin istuessa kulu, vaan ovesta kuljettaessa.
Auxia ei ole vakiona, mutta jälkiasentaminen onnistuu. Halvimmat jälkiasennusboksit on luokkaa 150€ ja alkuperäistä AMIa saa ulkoimailta 300-500€ hintaan.
Comment
-
Vieras
Kävin kojestamassa. Moottori ja quattro oikein hyvät, konehuone puhdas ja siisti. Ikä näkyy sisustassa, korissa pikkunaarmuja ja kolhuja siellä täällä. Tupakka haisi sisällä (otsonointi?), ja koska saksan tuonnissa ei ollut kuraläppiä, oli etuhelmassa kelpo ruosteläikkä. Jatketaan kierrosta.Viimeksi muokannut kiloWatti; 8.4.2014, 07:09.
Comment
-
Terve
Yksi uusi Audista haaveileva ilmoittautuu foorumille. Tässä toivoisin vähän lisätietoja ostoharkinnan tueksi teiltä arvon palstalaiset. Olen täällä lueskellut sekalaisia ketjuja tekniikasta ja eri mallien ominaisuuksista.
Meilessä polttelisi tällä hetkellä joko 2.0 TDi tai 3.0 TDi Avant manuaali. Tien päällä tulee vuosittain oltua noin 20 000 - 30 000 km sisältäen yleensä 1 tai 2 pidempää lomareissua pohjoiseen. Quattro kiinnostaa lähinnä elämyksen ja ajonautinnon vuoksi, vastaavasti kuin Audin merkki maskissa.
"Haaveissa" tällä hetkellä olisi 3.0 Avant vuosimallia 2009-2011 (mahdollisesti s-line), joissa valikoima Suomessa on melko suppea. Koeajolla en ole käynyt vielä, joten hanke on alkutekijöissään. Muutamia kysymyksiä, jos joku voisi antaa lisävalaistusta pohdintaan:
- Mitä tuo S-line paketti pitää sisällään (jossain ilmoituksissa olen nähnyt maininnan, että S-line sisä ja ulko paketti)? Alustassa ainakin on ilmeisesti eroa, ja ratissa?
- Voisivatko VAG tuntijat valaista, onko passatin tai superbin nelivedossa jotain eroa Audin toteutukseen?
- Pärjäisikö Saksasta tuodulla, jossa ei lämmityslaitteita ole, jos asentaisi esim. lohkon+pistokkeen, vai onnistuuko webaston jälkiasennus, ja mitä mahtaa kustantaa?
Saksasta voisin siis myös harkita tuovani, esim: http://tinyurl.com/mywa5vn , tuohon verot ~10 000 + kulut, niin oltaisiin 30 000-35 000 paikkeilla, lieneekö tämä liikaa, vai mikä on Suomen hintataso / näiden saatavuus? Niin ja tuohon 30 000 haarukkaan saisi passatin tuoreempana ja takuulla Suomesta: http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/6167087
Näkemyksiä ja vertaistukea siis tarvitaan :)
Comment
-
A6:n perusjakkarat on sitten niin "neekerit" nahkaisenakin, että en voi suositella kenellekkään.
Yllätys oli, että niistä ei löytynyt ristiselän säätöä.
Mulla tulee helposti hartiat ja niska jäykäksi ja sitä kautta pää alkaa särkeä. Uudessa passatissa sporttijakkarat on erittäin hyvät ja ei ole mitään ongelmaa ajaa vaikka 6h putkeen. Kävin yhtä 3.0tfsi koneista A6:sta koeajamassa. Siinä oli noi perusnahat, ja aika lyhyellä lenkillä alko jo hieman tuntua epämukavalta.
ps, multa saa hyvillä varusteilla (Exclusive ja travel paketit, Orggis vetokoukku, Sport paketti yms) ja 60tkm ajetun 2.0tdi Passatin alle 30te:llä. Ei ole kyllä 4motion.Viimeksi muokannut Puuhapete; 8.4.2014, 11:41.
Comment
-
Ehottomasti vaan audia alle 3.0 moottorilla ja nelivedolla.
Minun mielestä ei kannata tuosta faceliftistä maksaa ihan kauhesti enempää,on kuitenkin niin vähäisiä muutoksia siihen tullut.
Jos manuaalia etsisin, niin eikö tässä ois kaikki kohallaan?
http://www.nettiauto.com/audi/a6/6112747
Comment
Comment