Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ok. Muija on keltaisesta kiinnostunut. Mietityttää vaan,.miksi sen hinta on selkeesti halvempi kuin muut. Kolariauto? Muijalle ei oo tärkeetä muuta kuin auton muoto, siis coupe ja keltainen väri kuulemma miellyttää silmää. Aikaisemmat on olleet mustia. Parit coupe Hyundait, Peugeot RCZ ja nykyinen GT86. Suorituskyvyllä ja tehoilla ei ole mitään merkitystä muijalle. Mulla vähän eri juttu. ?. No, Audin voi aina ohjelmoida. Se parantaisi tietysti tilannetta tehon suhteen. Miten mahtaa laatikko kestää suuremmat väännöt ja tehot?
    Mutta joo, ehkä ensi viikolla käydään Audi koeajamassa. Ehkei se mikään riskiostos ole. Toisaalta ei voi koskaan tietää mitä auton historiaan huoltokirjan ulkopuolella on tapahtunut. Nykyisessä Toyotassa ei kuuden vuoden aikana olen ollut mitään vikaa. Itse en näe syytä vaihtaa, vaikka Audi kaksi vuotta uudempi olisikin. Muijaa Audin kyllä kovin kiinnostaa.

    Comment


      GT86 jälkeen kulkupuolen ei pitäisi olla ongelma.

      Poikittaiskoneisten märkäkytkinvaihteistot ovat olleet kokolailla hyviä, kunhan ne on ajallaan huollettu. Kuivilla kytkimillä varustetuissa oli taannoin enemmänkin murheita, ainakin internetin mukaan. Enbole ihan satavarma, oliko 1.8T kummalla, epäilisin, että märkäkytkin. Laatikon malli selviää vaihteistokoodista, joka löytyy varustetarrasta kontin pohjalta, tai huoltokirjan kansilehdestä.


      Comment


      • TT:n hankinta alkanut kiinnostamaan nyt oikein huolella ?
        Mitä mieltä foorumilaiset tästä vaihtoehdosta, mitä olisi hyvä tsekata ennen hankintaa?
        Audi TT Coupé 2,0 TFSI 169 kW quattro S tronic, vm.2015, kilometrit 140 000km.

        Comment


          Ĥaldexin toiminta ja huollot. Huoltoväli (öljynvaihto) on älytön 3v ilman kilometrirajaa. Öljyt kannattaa vaihdattaa about moottoriöljynvaihdon yhteydessä ja sihti putsauttaa, jos ei vielä ole tehty (ei kuulu huolto-ohjelmaan). Nopeesti ei tule oikeen muuta selkeetä miinaa mieleen.
          Kivoja vehkeitähän nuo on.

          Comment


          • Huomenta, kiitos vastauksesta!
            Ĥaldex on huollettu aikalailla öljynvaihtojen aikataulun mukaisesti, jotain siitä oli hajonnut pari vuotta takaperin ja komuutti oli sitten korjattu.
            Miten kilometrit, kuulostaako 140 000 km. pahalta?
            Itsellä ei ole kokemusta siitä miten kestävä tekniikka ylipäätään tuossa on.

            Comment


              Ei kilometrit tapa vaan laiminlyöty huolto. Vikoja aina tulee, ja silloin ne korjataan. En antaisi kilometrien estää jos huollot tehty ja auto muuten puhuttelee.

              Comment


              • Se on just noin Marre ?
                Sen verran TT puhutteli että kauppa taputeltiin eilen maaliin.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                  Poikittaiskoneisten märkäkytkinvaihteistot ovat olleet kokolailla hyviä, kunhan ne on ajallaan huollettu. Kuivilla kytkimillä varustetuissa oli taannoin enemmänkin murheita, ainakin internetin mukaan. Enbole ihan satavarma, oliko 1.8T kummalla, epäilisin, että märkäkytkin. Laatikon malli selviää vaihteistokoodista, joka löytyy varustetarrasta kontin pohjalta, tai huoltokirjan kansilehdestä.
                  Kuivat kytkimet on pikkukoneisten juttuja. Bensa puolella 1.4 T(F)SI ja dieseleissä 1.6 TDI suurimmat, joista niitä löytyy

                  Comment

                  Working...
                  X