Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

COC-todistus ilmaiseksi netistä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

C4:n coc-todistus VV-autolta tänään tilattuna 73 ja risat escudoa. Toimitusajaksi lupailivat perinteisen 2 vko.

Comment

Miten niin kallis? Itse tilasin C5:een ja postissa saapui muistaakseni kolmessa päivässä ilman minkään sortin laskua. Viron tuonti meni tuolla lapulla leimasta läpi jotta heilahti.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jipitkan Näytä viesti
        Kokeileppa pelkästään yhdelle riville.
        Nyt vituttaa hieman... Sillähän se olis toiminut, ja olisi tullut vielä ilmaiseksi!

Comment

Tilasin vv autolta todistuksen TThen tiistaina ja tuli jo seuraavana päivänä 73,80e

Comment

Soitettu konttorille ja Trafille.
            Tuo EU-asetus ei koske käytettyjä autoja, ainoastaan uusia ja max 6kk. käytettyjä. Eli jatkossakin joutuu Coc todistuksen hommaamaan.

Comment

Kauanko tuossa todistuksen saamisessa on kestänyt vv-autolta. 5.3 tilasin ja eilen soitin perään kun ei ole näkynyt. En saanut ketään sellaista henkilöä kiinni joka niitä tilauksia tekee..
              Numerotiedustelun kautta Vv- auton numero, sieltä kolmelle eri henkilölle yhdistäminen ja lopputuloksena ei mitään vahvistusta asiaan ?
              Mneekös tuo katsastus uusiksi jos kuukauden sisään ei saa tuota vastaavuustodistusta vaikka muuten menisi läpi ?

Comment

Minulla meni alle viikko.

Comment

Uusiksi menee, jos sitä ei ole hyväksytysti katsastettu kuukauden sisään. Oma todistus tuli noin viikossa.

Comment

Onko siellä joku yhteyshenkilö ketä tavoitella kun ei noista keskusneideistä oikein ollut apua ? Ilmeisesti kuitenkin tältä osastolta :

Audi-maahantuonti
                    VV-Auto Group Oy
                    PL 140, 01511 Vantaa
                    Käyntiosoite: Tikkurilantie 123, 01530 Vantaa
                    Puh 010 5338 300

Noh, huomenna täytyy soitella niin monta kertaa että saa jonkun langan päähän joka pystyy varmuudella sanomaan tuleeko se todistus vai ei.

Comment

Tuosta 010 5338 300 numerosta on yhdistetty oikeaan numeroon, josta olen nyt tilannut 2 kertaa, kun ensimmäisellä kerralla sihteerillä tuli näppäilyvirhe ja Y oli vaihtunut T:ksi todistuksessa. Asiallisesti kyllä lupasivat lähettää uuden sähköpostiin, josta sen voin tulostaa. Alle viikko meni tuossa ensimmäisessä.
                      Viimeksi muokannut Prunssi; 20.3.2012, 22:10. Perustelu: ajatus pätkii

Comment

Noniin, soitin uudelleen ja pyysin Eva Vilosen puhelimeen kun lyhyen Googlauksen jälkeen löysin tuollaisen yhteyshenkilön jota joku oli onnistuneesti käyttänyt.
                        Ylläri, mitään tilausta ei heiltä löytynyt vaikka viimeksi maanantaina olin soittanut sinne. Tällä kertaa lupasi hoitaa asian henk.koht. Josko se nyt sitten tulisi.

Comment

Oletteko muuten pärjänneet katsastuksessa COC:n kopion kanssa, vai ovatko vaatineet alkuperäisen paperin? Itse sain ostomaan "Trafista" COC:n kopion sähköpostiini, mutta alkuperäinen ei ole vielä saapunut postissa. Kopio ei sitten kelvannutkaan Tattarisuon Autokatsastuksen jälkitarkastuksessa, vaan pitää ehdottomasti kuulemma olla alkuperäinen.

Comment

voi helvetin alkuperäisen vaatijat...

Ainahan se on todellisuudessa kopio minkä saavat :D

Comment

Olin itsekin aika kärkkäästi samaa mieltä, alkoi jopa hieman kupoli keittämään kun ajoin turhaan kopion kanssa konttorille. Tuollaisen kopion kun voi kuulemma tulostaa internetistä helposti auton oikeilla tiedoilla varustettuna, eikä sitä voida näin ollen hyväksyä. Kumma juttu kun itse en ole tällaista tulostuspalvelua mistään löytänyt vaikka kovasti olen etsinyt...

Katsastus aloitettu 7.3, eli ilmeisesti 6.4 asti olisi aikaa hankkia tuo originaali. Tullille pitää maanantaihin mennessä lähettää tuo COC:n kopio sähköpostitse, mikä tarkoittanee sitä että veropäätös saapuu jo ensi viikolla. Kumma juttu että Tullista jopa pyydettiin kopiota vaatimuksenmukaisuustodistuksesta tai vastaavasta dokumentista josta voidaan todeta auton CO2-päästöarvo.

Comment

Ei mulla tulli vaatinut COC- todistusta, Katsastuskonttori sen vaati, tosin auto oli vm.96.
                                Veropäätös tuli viikossa ja maksoin saman tien. Nyt kun saisi vaan kilvet vielä ...

Comment

Minulla on uudemmissa vaadittu, jos verotus tehdään Co2-päästöarvon mukaan. Mitään kiirettä en tuon toimittamisella pidä, säästääpähän käyttövoimaverot suomikilvettömältä ajanjaksolta...

Comment

Tuo "alkuperäinen" COC taitaa erota kopiosta sillä että siinä leima sininen. Saattashan noita "orkkis" leimasimia saada kiinasta parilla dollarilla :=)

Oikeassa elämässähän tuo COC printti otetaan tehtaan tietokannasta kopiona ja siihen lätkäistään maahantuojan / TUV:n leima originaalin merkiksi. Hommaan menee maahantuojan COC-vastuullisella tasan 2 minuuttia kun ottaa runkonumerolla autosta tuo printin ja lätkäiseen leiman ja laittaa postikuoreen.

Comment

Nostellaan vanhaa..
                                      Mikäs näissä on tänä päivänä tilanne ? Audi pyytää jo 180€ CoC-todistuksesta. Pari ulkomaille rekisteröityä firmaa löytyy haulla jotka tarjoaa samaa palvelua mutta uskaltaako niihin työntää rahansa ? Eli mistä olette hankkineet nykypäivänä noita todistuksia ? Vironkilpinen auto niin puuttuu otteelta tiedot.

Comment

Dekralta oon ostanut joskus useampi vuosi sitten.

Comment

Mulle viron Autossa riitti kopioksi paperit mitä saat sieltä viron "trafilta" tulostettua, nehän kattoo vaan sen variantin eli jos se löytyy niin on fine.

Pistä tonne vaan runkonumero tai viron rekkari:
                                          https://eteenindus.mnt.ee/public/soi...takontroll.jsf

Comment

Working...
                                          X