Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottoreita yms. Sloveniasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Moottoreita yms. Sloveniasta

    Grega Valjavec myy hilpettä suomeen ja kertoipa forumilaisillekin myyneensä tavaraa. Mm. ton linkin AAN:n

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&highlight=aan

    Jos pitää paikkansa niin tiedustelisin miten kaupat eteni, paljonko se rahtaaminen kustansi, ja onko ylipäänsä luotettava kaveri?

    #2
    on luotettava kaveri.

    rahti painosta riippuen 50-

    Comment


      #3
      Yleensä luotettava kauppias. Rahdit tuntuu olevan kohtuullisia näistä itäeuroopan maista, esim 01E-laatikko tuli Gregalta muistaakseni 80 eurolla, aikaa lähetyksestä meni parisen viikkoa. Yksi paketti hävisi matkalla ja siitä odottelen rahoja takaisin. Paketti oli kuulemma vakuutettu ja rahat lupasi palauttaa mutta näyttää palautus vievän aikaa.

      Comment


        #4
        minä olen koittanut pari kertaa ostaa, mutta ikinä mitään saanut. Toisella kertaa moottori ja toisella kertaa aski. Ei ole rahaakaan mennyt joten ei silleen paniikkia mutta enpä ny viiti enään kysellä kun mun rahat ei kelpaa, molempina kertoina listahinnan oisin maksanu.

        Comment


        • #5
          Ok kiitoksia tiedosta. Millä systeemillä se yleensä lähettää? Maksetaanko etukäteen vai sitten kun tavara on suomessa, vai esim osa etukäteen tjsp?

          Comment


            #6
            Täysi hinta etukäteen pankkisiirtona, eli täydet uhkapelikertoimet. Saattoi olla myös paypal-vaihtoehto, jolloin tietysti jännityskerroin putoaa jyrkästi.

            Comment


              #7
              öö, miten se päypalli siitä turvallisemman tekee?

              Comment


                #8
                Silloin on mahdollisuus saada rahat takaisin joko Paypalilta tai luottokunnalta.

                Comment


                • #9
                  Valjolla on näppärä valmis "maksuohje", jonka se lähettää ostoista kiinnostuneille. Itse ostin häneltä jotain hilpettä Cabrioon ja maksoin etukäteen. Oikein hämmästyin, kun jo seuraavalla viikolla oli jumalaton nyytti Turun pääpostissa. Kaupan päälle tuli viikon numerot Ljubljana Timesia. Sähköpostikeskustelujen perusteella ihan leppoisa kaveri ja ainakin mun kohdallani 100% luotettava.

                  Comment

                  Working...
                  X