Moro,
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta erikoisemman menopelin tuomisesta, tullaamisesta ja rekisteröintikatsastuksesta?
Eli jos ajatellaan tilanne että esimerkiksi Saksassa on rakennettu erikoinen ajopeli joka Suomen määritysten mukaan tarvitsee erikoisluvan ollakseen luvallinen mutta on kuitenkin mennyt paikallisesta käytännöstä läpi ja on virallisesti kilvissä toisessa EU maassa.
Olen joitain huhuja kuullut että esim E36 bemarista olisi tehty M3 ja saatu se sitten Suomessa rekisteriin vaikka itsessään tuota muutosta ei käsittääkseni saa Suomessa tehdä vaan auton pitäisi olla aito M3 että se menee läpi.
Meneekö se vai kopsahtaako Aken / konttorin kynnykseen?
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta erikoisemman menopelin tuomisesta, tullaamisesta ja rekisteröintikatsastuksesta?
Eli jos ajatellaan tilanne että esimerkiksi Saksassa on rakennettu erikoinen ajopeli joka Suomen määritysten mukaan tarvitsee erikoisluvan ollakseen luvallinen mutta on kuitenkin mennyt paikallisesta käytännöstä läpi ja on virallisesti kilvissä toisessa EU maassa.
Olen joitain huhuja kuullut että esim E36 bemarista olisi tehty M3 ja saatu se sitten Suomessa rekisteriin vaikka itsessään tuota muutosta ei käsittääkseni saa Suomessa tehdä vaan auton pitäisi olla aito M3 että se menee läpi.
Meneekö se vai kopsahtaako Aken / konttorin kynnykseen?
Comment