Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

F-securen päivitykset laahaa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• F-securen päivitykset laahaa?

Ei taida olla ainakaan mikään globaali ongelma:

mulla versio: F-Secure Anti-Virus 7.30 build

Kummatkin tietokannat on päivitetty noin tunti sitten ja konfiguraatio muuttunut viimeksi 21.5.2008, eli neljä päivää sitten.

Mistä ottaa päivitykset? F-securelta vai Elisalta tms.?

Voihan ne hätätapauksessa käsinkin päivittää, mutta toki niiden kuuluu päivittyä itse. Jos kokeilet päivittää yhden kerran käsin uusimmat ja katsot josko seuraavat osaisi taas ottaa automaattisesti: http://www.f-secure.com/download-pur...l.shtml#latest

Tuo seiska versio on muuten mieletön kovalevyn rupisuttaja ja tehon haukkaaja. Taitavat nykyään kaikki uusimmat versiot valmistajasta riippumatta syödä jos jonkin verran tehoa. Välillä rutisee niin järkyttävästi ja prossutehoja häviää 60%, kun F-prot päättää rullailla jotain lävitse. Automaattiset tarkistukset on pois päältä, mutta ei tuota reaaliaikaista skannausta viitsi pois ottaa, joten pakko se on kärsiä välillä ryytymisistä. Lisäksi f-prot jostain kumman syystä haluaa aina välillä tsekata korppuasemaa, jossa ei ole ikinä mitään. XP vain hyytyy täysin yhtäkkiä pariksi sekunniksi ja korppu aseman naksauksen jälkeen jälleen jälleen alkaa vastaamaan.

Comment

prossutehoja ei ole ainakaan norton 2008 vieneyt, mutta kyllä varsinkin tarkastuksen yhteydes ruksuttaa kunnolla kovalevyä.

Comment

Mitään en ko versiosta ymmärrä, mutta minulla on F-S 2008 vanhassa koneessa ( Win 2000)

Aikaisemmin kone käynnistyi n 10 min ja "rutinaa" oli jatkuvasti. Käytin vanhaa konettani huollossa ja muistia lisättiin maksimimäärä.

Kannatti maksaa 80 €, koska nyt kaikki käy nopeasti.

F-S päivitykset ovat toimineet aina hyvin.

Comment

Working...
        X