Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lms aivan pers...!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• lms aivan pers...!

onko muilla kuinka negatiivisia kokemuksia kyseisestä puljusta
    mä en ainakaan vie ikinä autoa sinne jos vaan mahdollista!

auto on 1.5kk ollut huollossa kuin boxi hajosi ja homma etenee vain sitä mukaa kun soitan sinne ja käsken tekemään jotain... eikä ne molot vastaa edes puhelimeen! pistää vihaksi pikkuhiljaa.. boxin toimitus aika oli viikko et ei voi sen piikkiin laittaa.

Mulla onnistunut pääasiassa noitten museoikäisten keksintöjeni paikkaus ja saattohoito melko mukavasti. Jos vaihtoehtona on se lasipalatsi tuolla Rieskalähteentien kulmassa, niin mieluummin kyllä kyörään kulkineeni Helsinginkadulle tarvittaessa. Onhan niitä tietysti vielä muitakin paikkoja.

Kannattaisi varmaan käydä ko. mestassa juttelemassa tapauksesta.
    Tuskin tuo boxi täällä tulee kuntoon.
    (tapauksesta tarkemmin tietämättä, neuvoo hän...)

Comment

Minulla oli eräiden osien kanssa aikamoisia ongelmia, mutta siinä oli yksi välikäsi sotkemassa asiaa (pompottelivat vastuuta). Hermot meinasi mennä, mutta lopulta kaikki meni ok.

Osa niistä osista oli muuten sinun autossa ;)

Comment

Puoltoista kuukautta on kyllä pitkä aika jos ei ole annettu loogista syytä kuten saatavuusongelmat?

Mikäs lootasta laukes? Veikkaan 1/2 slideria eli siirtäjähässäkkää.

Mullakin on ylimääräinen rs4 loota johon on tarkoitus vaihtaa toi samainen osa ja syncrot että sais siitä nopeasti vaihtavan. Muuten toimii aivan loistavasti paitsi täyskaasulla ja korkeilla kierroksilla pitää odottaa kierrosten laskemista liian kauan varttimailia varten (helvetti että sitä on turhamainen).

Comment

Kaveri oli tuolla duunissa ja sanoi, että todelliset remppamiehet on pikkuhiljaa lähteneet sieltä pois ja tilalla on suoraan amiksesta päässeitä tai siellä opiskelevia nuoria jannuja, joilla ei oo enää sitä kokemusta, minkä varjolla LMS on alunperin paikkansa lunastanut.

Comment

On tekijämiehet vähän hukassa, jotkut lähteneet, toiset vanheimpain vapaalla tms, mutta kyllä siellä muutama tekijämies on vieläkin (lootat ja autosähköt ainakin on hallussa) Omakin auto on seisonut siellä kuukauden, tosin osien saatavuuden vuoksi (iskarit, hieman erikoisemmat jarruosat). Mainittakoon kuitenkin, että tässä tapauksessa merkkihuollon mukaan autossa ei ollut mitään vikaa, eihän sieltä sitten löytynytkään kuin kolme paskana olevaa iskaria... Eli parempi niin, että auto tulee kuntoon vaikka aikaa menisi, kuin että valohoidossa täytyy käyttää audin merkkihuollossa.

Ja kyllähän ne kalenteriajallisesti noi korjaukset on siellä venynyt silloinkin kun tekijämiehiä oli enemmän, silloin ainakin vaan kevät ja kesä oli kilpailukaluston romplaamista ja harrasteena tehty autokorjaus oli kakkosprioriteetillä.

Omia autoja on kuitenkin aina ollut korjaamassa joku vähän kokeneempi kaveria, eli itsellä ei ole mitään valittamista. Sijaisautokin on puoli-ilmaiseksi järjestynyt pitemmäksikin aikaa. Ainoa mistä minä voin moittia on nimenomaan asiakkaan ajantasalla pitäminen, Rolle sentään aina soitteli jos oli tiedossa osien viipyminen.

Comment

Tietämättä mitään kyseisestä tapauksesta niin yritän hieman korjata harhatietoa.

Kyllähän siellä hyvin pitkälle samat tekijämiehet ovat parhaansa tekemässä kun joitakin vuosia sitten vaikken itse enää kyseisen yrityksen palveluksessa olekaan. Toiminta on vaan laajentuntut perin paljon muutaman viime vuoden aikana (toimipiste Turkuun ja Tampereelle), joten uuttakin työvoimaa toki on.

Comment

mitäs rolle nykyään touhuaa??

Comment

Itse tarkoitin ainoastaan tuota Lonttisten toimipistettä Helsingintien varressa.

Comment

juu aikaa se tuntuu vievän ja kyse on moottorin ohjaus boxista:)
                    harmittaa vaan kun kertaakaan ei ole 1.5kk (kohta 2kk) aikana soitettu missä mennään ja mitä tehdään...

1.5v meni ennen kuin auto saatiin vag comiin kiinni (törkeän kauan) 10 min homman takia!!

selvisi että boxi oli palanut meni 4viikkoa soittelin että joko auton saisi niin ei ne ollu edes selvittänyt vaihto-osan hintaa/saatavuutta/mallia prkl....

Comment

Mulla olis periaatteessa RS4 boksi ylimääräisenä.

Comment

miten mahtaa noi sopivuus hommat mennä??

Comment

Jaa se on Pasi sun harmaa RiSa siinä pihassa?

Kyllä minäkin olen Tölkön tavoin samanikäistä välinettä tuolla Helsinginkadulla huollattanut. Osittain myös Mietoisissa. Viimeksi kävin Lehtosen kanssa juttelemassa takaluukun vaihdosta. Pitäisi sekin toteuttaa vielä keväällä. Mun kokemukset on kyllä hyvin positiiviset.

Uuden ja nuoren näköistä porukkaa on ainakin Turun toimipisteessä ollut. No, Andersson toimiston puolelta taisi olla jo Rollen aikaan siellä. Mietoisissa vanhoista tutuista Lehtonen ja Buri olivat paikalla viimeksi käydessäni, mutta hehän ovat kalustoa.

Kyllä mulla on se käsitys, että vähänkin erikoisemmat värkit kannattaa viedä Mietoisiin.

Comment

Olisko se Pasi sitä organisointikyvyn puutetta? Nykyään selvitellään autojen vikaa aina koneella ja siihenkin 5 min hommaan pitää aika varata.

Itsekkin kerran ihmettelin muualla että kuinka sa...nan vaikeeta on irroittautua jostain muusta hommasta ja napata kone kainaloon ja lukee viat. Sehän menee jo vaikka tupakkitauolla tehdessä.

Vika jos selvää pässinlihaa niin tilaa osat ja varaa samalla ajan kuntoonpistoon.

No jokainen taplaa tavallaan. Itse olen ruukannut antaa palautetta kyllä ihan suoraan ja kaihtamatta. Minä maksan palvelusta enkä vit...lusta ja kyvyttömyydestä.

Comment

onko kellään kokemuksia tuosta Tampereen LMS:stä?? Olis tarkotus viedä audi sinne parin viikon päästä..enää en tiedä uskallanko ;(

Comment

Mitään kyseisestä firmasta tai tapauksesta tietämättä voisin sanoa hippoklubilaisena että aika turhaa vetää johtopäätöksiä tällaisen takia. (viitaten yläpuolelle)

Comment

Ei Tampereen huollosta hirveästi voi olla kokemuksia, koska aukesi vasta maaliskuussa.

Comment

Omat kokemukset LMS:stä ovat positiivisia, ja voin suositella erikoisempien audirakkineiden omistajille. Toki erikoisautojen korjaaminen kestää joskus erikoisen pitkään jopa erikoiskorjaamoissa, mutta se nyt pitäisi ymmärtää jo ostaessa sellaista vekotinta, erikoismiehille nämä risat ovat. :)

Comment

Itsellä oli hieman kommelluksia kun käytin mietoisissa autoa viime keväänä.
                                      Itse huolto muuten menii nappiin, mutta Ammattikoulun harjoittelijat laittoivat taakse väärät levyt. No siinä väänty sitten jarrusatulan kiinnityskorvakkeet mutkalle ja auto joutu seisomaan viikon osia tilatessa.

uusiksi meni iso kasa osia, mutta sain sijaisauton ja mielestäni asia hoidettiin muutenkin ihan mallikkaasti.
                                      Kyllä sitä sattuu paremmissakin piireissä mokia.

Comment

Mietoisissa edelliseen ajokkiin vaihtoivat vuosihuollon yhteydessä jarrunesteet. Homma meni muuten hyvin, mutta jarrujen ilmaus unohtui. Lopulta homma suoritettiin tyylikkäästi uudelleen, seuraavalla kerralla kun kävin Turun suunnalla (toki jouduin ilmaamaan ne itse ensimmäisen vaihdon jälkeen).

Comment

Omat kokemukset on se, että välillä mokia sattuu, mutta ne on AINA myönnetty ja korjattu pikaisesti, ilman mitään tappeluita.

Ja yhdyn Janiin täysin, kun ostaa erikoisaudin, on syytä varautua odottamaan esim. osia tai sitä, että osaavalla kaverilla on aikaa. Sain juuri soiton LMS:ltä, että jarrulevyt saadaan MTM:ltä vasta viikon päästä perjantaiksi. Koko ajaksi on kuitenkin järjestynyt sijaisauto, jolla ajaminen rehellisesti sanottuna tulee halvemmaksi kuin omalla. Tämäkin viivytys tosiaan ollut sellainen mihin etukäteen ei kukaan voinut varautua.

Comment

boxin testaus/ tilaaminen sujuu uskoakseni jokaiselta autosähköasentajalta?ja varaosat huollosta vastaavilta henkilöiltä...eli toi mun tapaus ei ollut mielestäni mitenkään erityinen...sijais autoa ei edes tarjottu/kysytty.

Comment

Jos/kun ecu on ollut niin väärä että on konkreettisesti kärähtänyt niin kyllä sitä johtosarjaa muutenkin on syytä tarkistaa. Joskin sekin huomioiden on aikaa kyllä melkoisesti mennyt.

Comment

juu johto sarjaa he tutkivat ja 2 tuntia velottivat mikä on ihan kohtuu aika/hinta ja boxin vaihdolle tuli 0.5 tuntia mikä on realistinen hinta. eli nyt on auto kotona ja "kunnossa" työstä velottivat minusta ihan sopivasti... ainoastaan asiakaspalvelu oli huonoa ja auton korjauksen kesto.

Comment

No joskus käy näin. Pääasia nyt kuitenkin että auo on kunnossa ja ääsee cruisaileen.
                                                  LMS on varmana kuitenkin ainut paikka mistä vielä voi kysyä neuvoa probleemiin Repon ohella :)

Comment

Ei ole ;)

Comment

Mie tarkoitankin toisenlaisia ongelmia :D

Comment

Jaa se on Pasi sun harmaa RiSa siinä pihassa?
                                                        Veikkaisin punaista. Ja taisi siinä ruljanssissa mennä kokonaisuudessaan muutama päivä vajaa pari kuukautta.. :) Todistin itse aikoinaan helmikuun alkupuoliskolla, kun autoasi kiikutettiin lavalla kohti Lehtosta.

Omalla kohdallani kokemukset ovat pääosin positiivisia. Jos virheitä on sattunut, niin ne on mukisematta korjattu. Esim. kerran vuosihuollon jälkeen tarkastin öljyt seuraavana päivänä: olivat karvan alle alarajan. No kulmilla kun olin, niin ajoin varikolle ja litran verran ruutattiin voiteluainetta mottiin. N. 20 euron juttu tosin vain, mutta noin periaatteena ihme "lipsahduksia" mitä nyt noita muitakin kommeluksia lueskelee. Tiedä sitten onko "vastavalmistuneille" mekaanikoille tiedossa, että suodattimeen menee öljyä jonkun verran ekan startin jälkeen. No, kenestäkään yli 30v mekaanikosta ei ole moitittavaa - päinvastoin. Mutta olen tosiaan kaverilta (asuu Helsingintien vieressä) kuullut, että on aika usein sattunut todistamaan kun nämä uudemmat 20v mekaanikot käyvät asiakkaiden T, S, RS Audeilla "koeajolenkillä", niin ehkä hieman tarpeettoman suurta ryntäytystä (vanhaa kansaa lainatakseni) koneella suoritetaan ja turhan rivakkaa sattaa olla paikaltalähtö tai tilannenopeus, jotta saadaan selville, että auto toimii. Ei niissä kaikissa kuitenkaan varmaan logiteta ahtokäyriä tms. Kunhan käyttävät ainoaa verotonta työsuhde-etuaan hyväksi..

Comment

Sen verran täytyy nyt tähän vielä kommentoida, että oma auto tuli sitten vihdoin kuntoon kun jarrutkin saatiin saksasta. Huollon hinta oli eritäin kohtuullinen ja siinä oli kompensoitu pitkäksi venynyttä huoltoa. Ainoa moitteen sija tosiaan tulee siitä, että sitä itse joutuu soittelemaan perään, että tietää missä mennään.

Ja on muuten auto "hieman" parempi ajaa, nyt kun autossa ei ole kolmea risaa iskaria.

Comment

Working...
                                                          X