Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Münchenistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi Münchenistä

    Terve,

    Olisko kellään mainita pätevää, suomalaista heppua Münchenin lähellä joka voisi auttaa Audin hankinnassa? Reisingit jne on tiedossa,
    mutta ei jaksaisi Frankfurtista ostaa autoa kun jatketaan kuitenkin sitten etelämmäs ja varmaan loppupeleissä Ruotsin kautta Suomeen, eli kilsoja tulee muutenkin.

    Niin, ja miten kilvet/vakuutukset jne menee kun on tosiaan tarkoitus käydä muutamassa muussa maassa?

  • #2
    Vakuutuksen ja kilvet saa Saksasta minimi noin 10 päivää, niillä saa käydä vaikka Kuubassa jos huvittaa..
    Tosin jos varman päälle haluaa pelata niin faksaa suomalaiseen vakuutusyhtiöön auton tiedot yms että saa kaskot yms voimaan.

    Tuon saksalaisen siirtovakuutuksen kattavuudesta ei ole oikein tietota, kun 2 kertaa ilman haavereita olen kotiin sieltä päässyt =)

    Comment


    • #3
      Muista hankkia punapäiset tullikilvet, "Zollkennzeichen", joiden kanssa ei pitäisi tulla mitään ongelmia ainakaan EU-alueella. Määräaikaisen kaskovakuutuksen saa kyllä saksastakin, mutta byrokratia taitaa selättyä helpommin jos lähettää auton paperit faksilla suomalaiseen vakuutusyhtiöön. Jotkut yhtiöt tosin kai myyvät kaskovakuutuksen vasta suomalaisille siirtokilville, mutta itse olen kyllä onnistunut hankkimaan kaskovakuutuksen Suomesta jo saksalaisin paperein.

      Comment


        #4
        Veritas kirjoitti liikenne- ja kaskovakuutuksen ihan vain ilmoittamani sarjanumeron
        perusteella. Auto on edelleen ruotsin rekisterissä.

        Comment


        • #5
          Tapiolan kanssa ainakin onnistuu tuo, että faksaat auton runkonumeron konttorille ja laittavat kaskon voimaan heti.

          Ei nyt liity Müncheniin, mutta Frankfurtissa olemme asioineet Aspforsin perheen kanssa (www.finnservice.de) ja olemme saaneet TODELLA ystävällistä palvelua.

          Comment


          • #6
            http://www.bayerncar.com/
            Tuolla on sen niminen tai ainakin oli kun Ossi Vuohtolahti. Se asuu munhenissa ja toimittaa sietä autoja. Asioi pääasiassa vain merkkiliikkeissä. Hän toi iskälle volvon ja mulle a4:sen. Ei ole ollut valittamista.

            Comment

            Working...
            X