Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6:sta (C5) ostamassa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Mikä ihme noita saksalaisia oikein vaivaa? Kattelin et olis aika hyvännäkönen ja sopivan hintanen biturbo, mut sit noi sisusta kuvat tiputti aika mukavasti tunnelmaa...
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1

    Comment


    • #92
      Siis mikäs tuossa nyt tökkii? Muuta kuin että istuttu varsin likaisilla pöksyillä kuskin jakkaralla ja imuroitu vastakarvaan. Ja puulistat hiilikuidun tai alumiinin tilalla.

      En kyllä ehkä ostais tuommoisella kuskin penkillä varustettua autoa 90tkm ajettuna, siitä ollaan varmaan samaa mieltä. 200tkm ja ihan siisti peli.

      Comment


        #93
        "Jalopuu"listat on aika punainen vaate täällä, mutta niistä pääsee helposti eroon ;)

        Ja toinen on nuo seminahkapenkit. Mielummin kokonaan nahkaa, kuin tuollaiset semit. Muuten en tuossa äkkiseltään huomannut mitään erikosita.

        Comment


          #94
          Tuo taitaa olla alcantaraa..
          Minua ainakin miellyttää ihan kankainenkin penkin keskiosa. Ei ole talvella niin hemmetin kylmä, eikä ollenkaan niin liukas kuin nahka. Reunalla em. ominaisuudet ei haittaa ja nahka kestää kulutusta paremmin.

          Comment


            #95
            Komppaan Artoa. Mulla on kesähäristimessä nahkapenkit ja on pirullisen liukkaat ja kuumalla hiostavat ilmastoinnista huolimatta. Penkin muotoilu ja ISA-standardin mukainen ajoasento vielä pahentavat tilannetta.

            Comment


            • #96
              Itsellä C6 alcantara-nahkalla ja on kyllä suosikki seuraavaankin. C5:n kuskinpenkin alcantaraistuinosan uudelleenverhoilu oli joskus espoolaisessa firmassa materiaaleineen vajaat 300,- joten ehkä tuon takia ei kannata hyvää autoa jättää ostamatta.

              Ja joo, tuo C5 noilla sisustuksilla on tyylikäs.

              Comment


                #97
                Alcantara on perseen alla kyllä kuningas kamaa. Meillä on duunissa osalla porukasta (myös itselläni) alcantaralla verhoillut ns valvomotuolit. Ei tarvii istua perse hiessä, vaikka toimiston jäähdytys vähän reistaiski :)

                Comment


                • #98
                  Ainakin omassa autossa tuo alcantara on osoittautunut mukavuutensa lisäksi myös melkoisen kestäväksi; siinä missä penkin nahkaiset reunaosat ovat vaihtaneet väriä ja kuluneet, alcantaraiset "istuin"osat ovat kuin uudet vieläkin.

                  Comment


                  • #99
                    Audi A6 C5 2.5/1.9 TDI hankinta

                    Nyt ois sitten auton vaihto edessä kun alkaa perhe oleen jo sen verran kasvanu. Kiikariin olen ottanut A6 Avant 2.5 tai 1.9 TDI:n, enempi miellyttäis tuo 2.5 kone tehojensa puolesta, mutta miten on tuon koneen perus toiminnan kans ja mitä siinä kannattais otta huomioon/erityisemmin tutkinnan alle? Lastutusta/ohjelmointia on tulossa tulipa sitten kumpi kone tahansa valittua. Sama kysymys ois sitten tuon 1.9 koneen kans eli molimmista plussia ja miinuksia. Jonku verranhan nuista 2.5 koneista on ollut nuitten nokkien kestävyydestä juttua.

                    Muutenkin jos sais tuosta A6 C5 Avant mallista miinuksia ja plussia niin ois hyvä.

                    Comment


                    • Etuveto vai quattro? Valitsee jo puolestasi tuon koneen jos nelivetoa havittelet. Ja muusta syystähän Audia ei kannata edes hankkia IMHO.

                      Hae sanoilla AKN, AKE, VP44, Nokka-akselit jne. Kiva kone tuo 2,5 kun "perus"huollot tehty.

                      Comment


                      • Mahdollisesti neliveto. Ei etuveto kuitenkaan pois sulettu ole. Tuolla nykysellä kun on tottunut ajamaan niin on se neli veto vaan se paras :)

                        Comment


                          Tsekkaa kakki mitä löytyy tämän foorumin FAQ:sta. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=80419. Siellä on aika kattavasti tietoa 4B:stä.

                          Comment


                          • On tässä nyt kuitenkin sitten päätymässä tuohon 1.9TDi 96kw koneseen lähinnä taloudelllisuuden takia ja mahdollisesti tuon luotettavuuden.
                            Yks auto ois katottuna joka on vm 2003 ja matkaa takana 330tkm verran joka on AVF koneella, huoltokirjassa oli merkinnät 314tkm asti, mutta miinusta minun mielestä oli nuo long life huollot.

                            Comment


                            • Ei varmaan huonoin ostos, mutta jos miettii mikä moisen arvo on 400tkm ajettuna, jättäisin sen takia väliin.
                              Tietysti jos se maksaa kolme tonnia niin mukavia kilometrejä tiedossa.ja lähes ilmaisia :)

                              Comment


                              • Kyllähän nuilla arvoa on melekosesti vielä. Mutta kun kerran on tämmösen rinkula keulan ostanu nii ei sitä taho ihan heti merkkiä vaihtaa. Saishan nuita vaikka minkänäköstä ja minkä laista tuolla rahalla. Auto liikkeessä on tuo auto ja 8000€ oisivat vielä vailla.

                                Comment


                                • edullinen kauppa kohtuullisesti ajetusta diesel-Audista, tulee vain ja ainoastaan mieleen saksanmaa.

                                  eipä tuossa kai mitään pumppusuuttimia kummempaa riskiä ole, turboja saa muutamalla satasella. hieno peli varmasti, sitä en epäile

                                  Comment


                                  • Ainahan nuissa autojen ostamisissa on riskinsä ja aina niissä yleensä häviää kun edelleen myyntiä ajattelee. Tahtoohan se aina olla nuo juuttuvasiipiset ahtimet että ne jumittaa on nuita vaihettu vähempi ajettuihinki ja uudempiin.

                                    Comment


                                    • Juuttuvasiipisen kyllä puhdistaa yhden lauantai-iltapäivän aikana. Tai viikonlopun jossei ole ennen tehnyt.
                                      Siitä ei kannata stressata...

                                      (mutta kenkää kannattaa välillä antaa, ei juutu)

                                      Comment


                                      • Minkä lainen puhditus homma tuossa on ja mitä ainetta kannattaa käyttää kun nuita tulee töissä melko monestikki vastaan että ne jumittelee ja työkaverilla ois kans samaa ongelmaa BLB koneessa. Onko se vaan tuo karstan poisto ja jonkin laista voitelua?

                                        Comment


                                        • Juu siis mutka pöydälle, ja liikkuvat osat dieseliin likoamaan ja ahdistimen sisältä kun puuhkii dieselrätillä.

                                          Comment


                                          • Tuo pirssihän se tuli sitten haettua :)

                                            Comment


                                            • Olisin ostamassa Audi A6 2.5 tdi avant? Kokemuksia?

                                              Eli olen nyt tutkaillut monia automerkkejä ja tuohon audiin olisin päätymässä. En tiedä lukeeko tätä enää kukaan ku vanhaan asiaan vastaan mutta kokeillaan. Voisin laittaa linkin autosta jota olen tutkaillut, vaikuttaa ainakin ihan ok:lta. Mutta te tiedätte varmasti paremmin. Kertokaa kokemuksistanne.


                                              Tässä linkki: http://www.nettiauto.com/audi/a6/4079712?trgt=4079712

                                              Comment


                                                Ilmoituksen perusteella nokkaremppaa ei vielä ole tehty, eikä polttoainepumpun vaihdostakaan näyttäisi olevan mainintaa (siirtopumppu/syöttöpumppuongelmat). Niihin ehkä henkisesti kannattaa varautua, jos tuohon yksilöön päätyy.

                                                Comment


                                                • Näyttäishän tuossa lukevan että nokkaremppa 313tkm kohilla. Tuosta kakspuolikkaasta tiisselistä löytyy jo niin paljon keskustelua tältä foorumilta että ei muuta kuin lueskelemaan.

                                                  Comment


                                                    Niinpäs olikin, en vain huomannut kun silmäilin tekstin läpi.

                                                    Comment


                                                      On muuten kerholaisen auto.

                                                      Comment


                                                      • millä välillä tuo nokkaremppa täytyisi tehdä? ja miten kallis tuo syöttöpumppu remppa on?

                                                        Comment


                                                          Nokkaremppa tehdään tarvittaessa, saattaa olla 100 tkm tai 500 tkm, voipa olla tulemattakin. Uusi pumppu marmorilta maksaa muistaakseni 2k€. Korjaukset alken, taas muistaakseni, vähän alta tonnin.

                                                          Comment


                                                          • mistä sen huomaa että pumpussa on jotai ongelmaa??

                                                            Comment


                                                              Supertomppa hei!
                                                              Sinuna tekisin näin:
                                                              -Privaviesti myyjälle foruumin kautta.
                                                              -Etsisin kaikki hänen aloitamat keskustelut/kyselyt koskien ko autoa/konetyyppiä.
                                                              -Rehellinen keskustelu hänen kanssa mitä olet valmis maksamaan autosta/pääsettekö te yhteisymmärrykseen hinnasta, joten kaupankäynti voisi aloittaa.
                                                              -Jos ostat aton, jäsenhakemus sisään, ja apua/neuvoja pyytämään klubilaisilta.

                                                              Täältä löytyy hemmetisti tietoa/taitoa audiasioista ja auttavaa kättä tarvittaessa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X