Löytyisikö jotakin listaa siitä, mikä kaikki muuttui faceliftin myötä? Autowiki on tämän korimallin kohdalla varsin vaitonainen kasvojenkohotuksesta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6:sta (C5) ostamassa
Collapse
X
-
Vieras
Jos luet tätä aihetta taaksepäin, niin jopa tältä sivulta löytyy asiasta.
4B korissa on kyllä järjestäen etukaaret kukalla ja vielä useammin pokkaus mätä, eli jos hyvän tahtoon niin uudella lokarilla pääsee alkuun.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viesti
4B korissa on kyllä järjestäen etukaaret kukalla ja vielä useammin pokkaus mätä.
Comment
-
Vuosimalli 2002 ainakin näyttää pärjäävän ruostevertailussa todella hyvin (http://www.hs.fi/autot/a1305633166341). Tässä mielessä on erikoista, että jokaisessa (järjestään, kuten pulla totesi) olisi kaaret kukalla ja pokkaukset mätiä. Näin voi tietenkin olla joissakin yksilöissä, mutta ei kai nyt sentään kaikissa? Eikö näissäkin vuosimalleissa jo ollut hyväksi havaittu sinkitty kori?
Comment
-
faceliftissä eroa vanhempaan ainakin, etu ja takavalot, puskurit edessä ja takana, faceliftissä ollut saatavilla korinväriset puskurin alaosat ja helmat, sivupeilit, konepelti ja maski, mittaristo, sisustan materiaalit, ratti, vaihdekepin nuppi, takaheijastinpaneeli, tekniikkapäivitykset/uudet moottorit, pakoputkenpäät näkyvillä, ilmastoinnin paneeleissa ja soittimissa taitaa olla eroja myös, ainakin rns-e navi. mitähän muuta? vanteet?Viimeksi muokannut juudas; 11.12.2013, 21:15.
Comment
-
Vieras
No mitä noita nyt on nähnyt vuosien mittaan, niin reilusti yli puolessa on kukkaa kaarissa, niin prefacelift kuin facelifteissä. Juuri kaverin 180tkm ajetusta 2003 jäi kaaren pokkaukset käteen. Ja tuo kukkahan lähtee kivasti sieltä kaaren sisältä ja kun tulee näkyviin, on jo "myöhäistä".
Lehtien vertailut jättäisin omaan arvoonsa.
Comment
-
Aika kattava lista se jeesuksen myynyt pisti jo.
Ilmastoinnissa on automaattinen sisäilman kierto joka haistelee kabiiniin tulevaa ilmanlaatua.
Mittaristoon otettiin takapakkia kun tuli näitä made in France with italian quality parts, siis Jaeger/Magneti Marelli. Myös sisustan materiaalit kokivat takapakkia, eli niissä on sama ongelma kun B6:ssa, pinnoite lähtee/kuluu pois ikuunoiden katkaisijoista, ilmastoinnin paneelista, jne.
Hinnat alkaen kone tuli sitten 2.0 96 kw. 1.8T:ssa ollut sihtiongelmia, mitä prefaceliftissä ei vältämättä (AEB/APU), myös uusimmissa 1.8T, mm. AWT, jakohihna pyörittää vesipumppua, vanhemmissa apulaitehiihna.
Tukivarsi ongelma taas ei pitäisi olla niin kuin prefaceliftissä.
Comment
-
Nuo etulokarit taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Exässä ('00) ei muuten näkynyt kukkaa missään, mutta toisessa lokarissa pieni patti maalin alla. Eli kuten pulla sanoi, lähtee sieltä sisältä ja kun tulee näkyviin asti niin on jo myöhäistä. Eipä tullut itselläkään painepesurilla kovin läheltä tohotettua. :D
Joko tuo RNS-E muka tuli 2002 C5:seen? Miksi näissä B6:sissa sitten mennään vielä RNS-D:llä? RNS-C taitaa löytyä pre-facelift C5:sista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiTukivarsi ongelma taas ei pitäisi olla niin kuin prefaceliftissä.
Comment
-
Juu eipä oo vm. 2000 kukkasia kaarissa eikä kyllä muuallakaan. Alatukivarsista taitaa 3 olla vielä alkuperäisiä ylimmäiset kaikki kertaalleen vaihdettu, raidetangon päitä on mennyt useampi kierros. Kilometrejä n.290k ja tippikin alkuperäisessä kuosissa, lootan öljyt kylläkin vaihdettu säännöllisesti. Kokonaisuutena aika viaton.
Comment
-
Comment
-
Juudaksen linkittämää "huippuvarusteltua" kun katselee niin omaan ei voi olla kuin tyytyväinen. :)
Tuon jenkkituonnin sisustassa on ihan hirveä harmaan, beigen ja puunvärin sekoitus, ja vielä nuo sohva malliset penkit. Ulkoa tuo on toki ihan siistin ja asiallisen oloinen. Ja kokonaisuutenakin varmasti monen varttuneemman audistin mieleen. :)
Comment
-
Näitähän löytyy näköjään automaattina myös 1,9 tdi-koneella: http://www.nettiauto.com/audi/a6/6107764. Nuo co2-lukemat ovat ihan naurettavan pienet, pitävätkö paikkansa? Noiden perusteellahan kulutuksen pitäisi olla lähempänä viittä kuin kuutta litraa.
Onko nämä multit tämän koneen jatkona samassa kestävyysluokassa kuin suuremman koneen jatkona?
Comment
-
Nelikko Audi olisi hakusessa ja vaihdossa tarjottiin kyseistä A6 c5 (http://www.nettiauto.com/audi/a6/6030392)
Mitä erityisesti tuon ikäisestä autosta ja noilla kilometreillä kannattaa tarkistaa? Onko isoja huoltoja tiedossa noilla kilometreillä? Asioita mihin kiinnittää huomiota koeajolla?
Comment
-
Vaihdelaatikon huolloista kannattaa kysellä, ja jos ei ole mitää todisteita, niin jättäisin tuommoisen hinnat alkaen mallin kauppaan. Jos on joskus edes öljyt vaihdettu laatikkoon, niin koeajolla tunnustella vaihteiden vaihtumista, ja laatikko pitää ajaa lämpöiseksi väh 10km lenkillä.
Comment
-
Olikos 2.4i mahdollisesti perso öljylle? Edelliseltä omistajalta kun sitä kysäisee, pieni syöntihän ei mitään haittaa.
Tukivarsia tulee ja menee,mutta ikävä se suoraan pajalle on ajaa eli katsastusmieheltä vois käydä kysymässä akuutit remontit. Eikös sen kohta sais katsastaa.
Mutta toi laatikkohan siinä se ainoa isompi mahdollinen ongelma on
Comment
-
Jos remontti on tehty kunnolla ja laadukkaita osia käyttäen, on uusien nokkien kesto vähintään samaa luokkaa kuin alkuperäisten. Myös käyttö/ajotyylillä ja laadukkailla öljyillä voi edesauttaa uusien nokkien kestoa.
Comment
Comment