Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huoltokirjaa Suomeksi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Huoltokirjaa Suomeksi

Löytyykö jostain netistä huoltokirjaa tai huolto-ohjelmaa profiilin mukaiseen ajoneuvoon?Vai pitääkö tilata suomennettu versio Audi Centeristä?

Kyseessä siis tuontiauto ja lähinnä kiinnostaa ne mitä missäkin huollossa pitää vaihtaa,kuinka usein jne.

Saksaa tullut luettuakin,mutta silti..

jos kiltisti kysyt joltain foorumilaiselta 2.4 omistajalta niin varmaankin skannaa moisen...

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmies Näytä viesti
      Löytyykö jostain netistä huoltokirjaa tai huolto-ohjelmaa profiilin mukaiseen ajoneuvoon?Vai pitääkö tilata suomennettu versio Audi Centeristä?

Kyseessä siis tuontiauto ja lähinnä kiinnostaa ne mitä missäkin huollossa pitää vaihtaa,kuinka usein jne.

Saksaa tullut luettuakin,mutta silti..
      Tilaa kirja Audin piirimyyjältä ( varaosista ), kirjan hinta 65,00 € . Sis.ALV:n.

Comment

Ookkei,näipä pitänee toimia.Kiitos.

Comment

Maksaakos huoltokirjakin muka tuon 65€?
          Ohjekirja ainakin on tuon hintainen.

Comment

Ohjekirjaa näyttää joihinkin malleihin olevan huutonetissä 20-30 hintaan.

Comment

Hämmästyttävää on että käyttöohjekirjaa löytyi selvällä suomen kielellä jopa RS4 B5 :seen jota ei tietääkseni ole edes koskaan tuotu suomeen maahantuojan toimesta. Iloinen yllätys mutta ensin olin varma että kirja jostain eri autosta :) VW auto turussa järjesti minulle ainakin moisen ja ihan kiva että vähän ymmärtää missä mennään.
              Olisiko jollain tietoa mistä saisi manuaalin RNS-D (x) vehkeelle vaikka englannin kielellä kun tuo Günter ei oikein taivu korkeajännityksen lyhyellä oppimäärällä.

Comment

Itse tilasin edelliseen biiliini ohjekirjan VV-autosta. Kysyivät tarvitsenko huoltokirjaa vai pelkän manuaalin, eli ilmeisesti molempia oli tarjolla. Ihan alkuperäinen manuska tuli postissa viikon päästä.

Comment

Working...
                X