Kävin aamulla viemässä auton 3. huoltokertaan samasta viasta. 4:ttä käyntikertaa ei voi laskea, kun autoon ei tehty mitään, vain koeajo.
Auto oireilee satunnaisesti, mikä tekee ongelmasta haasteellisemman, mutta ongelman ydin on se, miten huoltohenkilökunta kohtelee asiakasta.
1. huoltokerta: Kaikki kunnossa, ei siellä mitään vikaa ole. (Kenties kuvittelin)
2. huoltokerta: Suomen olosuhteet aiheuttavat ongelmia -> 110 e lasku
2.1 huoltokerta 3km ajon jälkeen, "no varataan uusi aika". -> ei hyvitystä
3. liikkeessä käynti . Annettiin testiohjeita ongelman varalle ja todettiin, että kyllä sieltä takuuaikana jotain hajoaa joka paljastaa syyn oireisiin. (Juuri näin. Mitähän varten menin merkkihuoltoon?)
4. huoltokerta: Ei me sijaisautoa anneta, koska mietin liikaa liikettä ja ajoin pohjanmaalta tamperetta kohti ja sain vietyä auton huoltoon.
Aina on sama vika / oireet, mutta asiakaspalvelu on ollut todella ala-arvoista. Itse en ole autoinsinööri, joten ehkä en ole osannut kuvata tarpeeksi hyvin oireita.
Onko tämä ihan normaalia Audi-hengen mukaista vai johtuuko palvelualttius allekirjoittaneesta? Lisäksi minua huolestuttaa asenne, jolla asiakas päästetään lähtemään "raivoa puhkuen" liikkeestä autolla, joka saattaa jättää tielle.
Luulen, että maahantuojaa edes kiinnostaisi huolehtia, että merkkihuollossa käyneet Audit sentään olisivat ajokunnossa.
Jos auton vaihto olisi hieman edes ajankohtainen, niin huoltopalvelun johdosta vaihtaisin merkkiä. Voisi maahantuoja ruveta pikkuhiljaa keskittymään jälkimarkkinointiin.
Luulen, että myyjiä rupeaa pikku hiljaa korpeamaan, että huolto karkottaa asiakkaat ammattitaidollaan
4. huoltokerran tulosta odottaessa, kävin jo kyselemässä myyjältä, että mitä jos vaihdetaan autoa pikku hiljaa toiseen, kun en haluaisi enää tapella/riidellä. Alkuperäinen syy miksi Audiin päädyin oli, että saan luotettavan auton.
Merkkiä en haluaisi vaihtaa (vielä) ja takuun takia on pakko viedä merkkihuoltoon.
Onko kenelläkään keinoa miten tuota jälkimarkkinointia pystyy parantamaan? En haluaisi uhata kuluttaja-asiamiehellä?
Auto oireilee satunnaisesti, mikä tekee ongelmasta haasteellisemman, mutta ongelman ydin on se, miten huoltohenkilökunta kohtelee asiakasta.
1. huoltokerta: Kaikki kunnossa, ei siellä mitään vikaa ole. (Kenties kuvittelin)
2. huoltokerta: Suomen olosuhteet aiheuttavat ongelmia -> 110 e lasku
2.1 huoltokerta 3km ajon jälkeen, "no varataan uusi aika". -> ei hyvitystä
3. liikkeessä käynti . Annettiin testiohjeita ongelman varalle ja todettiin, että kyllä sieltä takuuaikana jotain hajoaa joka paljastaa syyn oireisiin. (Juuri näin. Mitähän varten menin merkkihuoltoon?)
4. huoltokerta: Ei me sijaisautoa anneta, koska mietin liikaa liikettä ja ajoin pohjanmaalta tamperetta kohti ja sain vietyä auton huoltoon.
Aina on sama vika / oireet, mutta asiakaspalvelu on ollut todella ala-arvoista. Itse en ole autoinsinööri, joten ehkä en ole osannut kuvata tarpeeksi hyvin oireita.
Onko tämä ihan normaalia Audi-hengen mukaista vai johtuuko palvelualttius allekirjoittaneesta? Lisäksi minua huolestuttaa asenne, jolla asiakas päästetään lähtemään "raivoa puhkuen" liikkeestä autolla, joka saattaa jättää tielle.
Luulen, että maahantuojaa edes kiinnostaisi huolehtia, että merkkihuollossa käyneet Audit sentään olisivat ajokunnossa.
Jos auton vaihto olisi hieman edes ajankohtainen, niin huoltopalvelun johdosta vaihtaisin merkkiä. Voisi maahantuoja ruveta pikkuhiljaa keskittymään jälkimarkkinointiin.
Luulen, että myyjiä rupeaa pikku hiljaa korpeamaan, että huolto karkottaa asiakkaat ammattitaidollaan
4. huoltokerran tulosta odottaessa, kävin jo kyselemässä myyjältä, että mitä jos vaihdetaan autoa pikku hiljaa toiseen, kun en haluaisi enää tapella/riidellä. Alkuperäinen syy miksi Audiin päädyin oli, että saan luotettavan auton.
Merkkiä en haluaisi vaihtaa (vielä) ja takuun takia on pakko viedä merkkihuoltoon.
Onko kenelläkään keinoa miten tuota jälkimarkkinointia pystyy parantamaan? En haluaisi uhata kuluttaja-asiamiehellä?
Comment