Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Reilua autokauppaa positiivisessa mielessä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Reilua autokauppaa positiivisessa mielessä.

Täytyy kehua autokauppiaita välillä kun näyttää ihmisillä olevan aika monessa topicissa huonoja kokemuksia.

Ostin noin kuukausi sitten Oulun DM-autosta vuoden 2000 S4 Avantin ja sovimme välirahan kauppiaan kanssa puhelimitse.
    Pääsin perille noin 20 illalla ja ystävällinen kauppias oli vastassa kuten sovittu ja auto vastasi kutakuinkin sitä mitä puhelimessa oli puhuttu.

Myöhemmin autosta löytyi sellaisia vikoja, jotka oli tulleet kulumisesta ja käytöstä jotka olisi hyvä ollut kertoa kauppaa tehdessä, tosin varmaan automyyjäkään ei niistä ollut tietoinen.

Soitin myyjälle ja kerroin havainnoistani.
    (Itse olen Kuopiosta ja Ouluun on matkaa noin 300km.)
    Eipä siinä mennyt aikaakaan kun soitto tuli ja sanottiin että vie auto paikalliselle merkkikorjaamolle ja pyydä laittamaan auto kuntoon niiltä osin kun vikoja on.
    Auto laitettiin merkkihuollossa kuntoon niiltä osin kuin oli tarvis myyjän kanssa sovitusti heidän kustannuksella.

Mielestäni sain parasta palvelua koskaan mitä autokaupoissa asioidessani olen saanut ilman turhaa asiakkaan viaksi kääntelyä tai muuta kujeilua ja kiitos siitä kuuluu kyseisessä autoliikkeessä työskentelevälle Jukalle.

Mikäli etsit autoa ja heidän valikoimistaan löytyy sopiva, suosittelen omasta puolestani ehdottomasti harkitsemaan vaikka pientä ajoreissuakin jos olet kauempaa ja haluat hyvää palvelua sekä hyvän auton!

Liike ei ollu Suomen halvin mutta minun tapauksessa paras.
    http://www.dmauto.fi/

Ps. Yritin katsella löytyykö moista topicia mutta en löytänyt niin laitoin uuden.
    Viimeksi muokannut Rubu; 24.1.2008, 23:09.

Joo mitä tuota hommaa olen "vierestä kuunnellut" niin ihmeellisen hyvä autoliike! Normitapauksessa jostain saisi aina taistella.

Comment

Jep, reilut autokauppiaat ovat ehtyvä luonnonvara. Itse en moiseen harvinaisuuteen ole kovinkaan monesti törmännyt. Viimeisin autokauppa (topicin auto) alkaa nyt saada pisteen i:n päälle. Vajaan vuoden tappelun jälkeen ja käräjäoikeuden istuntoon kutsun jälkeen myyjä tuli sen verran vastaan, että lupasi korvata 6000 euroa jos perun oikeuden. Itse olen laskenut, että korvaus pitäisi olla lähempänä 10.000 euroa mutta en jaksa enää vääntää kättä tästä ja hyväksyin tarjouksen.

Comment

Tuusulassa vasta mukavia autokauppiaita pesii. Klik

Comment

Näille negatiivisille kokemuksille taisi olla jo oma topicinsa, joten vain positiivia kokemuksia tähän topiciin kiitos.

Comment

Näin se aina menee. Yksi aloittaa vähän negatiivisen viljelyn ja saa heti seuraa. Positiivisia kokemuksia jaamme paljon harvemmin.
            Internetin aikakaudella tuo negatiivisien asioiden esilletuonti tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Heitetään tähän nyt hauska oma kokemus, vaikkei kyseessä olekaan autoliike.

Olin ostamassa itselleni autoa yksityishenkilöltä. Sain tietää tästä autosta erään tuttavani kautta tältä forumilta. Auto ei ollut varsinaisesti missään myynnissä.
            Soitin auton myyjälle ja hänen toiveestaan sovittiin, että tulen noutamaan auton itselleni koeajoon noin viikoksi. Jo tämä on itsessään aika harvinaista?!
            Menin noutamaan autoa 400km päästä, auton myyjä nouti minut lentokentältä, ja matka alkoi kohti myyjän kotia.
            Perille päästyämme myyjä nappasi mulle avaimet kouraan ja sanoi, "aja sillä nyt vaikka se viikko, niin katsotaan sitten vieläkö sinä sen haluat".
            Tämä oli minusta jotenkin hauska kokemus, koska missään vaiheessa kaveri ei ollut kiinnostunut näkemään minulta mitään henkilöpapereita tai tiedustellut muuta mitä itse olisin saattanut vastaavassa tilanteessa kysyä. Luotto kohdallaan!

Noh, loppu hyvin kaikki hyvin. Ostin auton ja tein hyvät kaupat =)

Comment

Tässä erittäin erikoinen ja täynnä huonoa onnea ollut auton ostomatka jonka ainoastaan AUTOKAUPPA yliystävällisellä palvelullaan onnistui pelastamaan.

Olin katsellut itselleni TT:tä ja tietenkin sen täytyi olla avo, tehokkaammalla moottorilla ja quattrolla. Sellainen sitten löytyikin ja sopivaan hintaan, mutta auto oli raisiossa joten soitto autokauppaan ja kauppoja hieromaan. Pääsimme sopuun hinnasta ja kun pääsin sitten seuraavana päivänä paikan päälle auto jopa vastasi kunnoltaan kaikkia kehuja joita kauppias puhelimessa kertoi.

Papereiden teon yhteydessä sihteeri huomasi että auto ei ollut käynyt vuosikatsastuksessa jotenka matka jatkuisi konttorin kautta kotiin. Autoliike tietysti lupasi hoitaa kaikki kulut ja niin sitten lähdettiin myyjän ja auton kanssa konttorille.Auto jäi jonoon ja menin kaverin kanssa viereiselle Shellille syömään. Kun palasin konttorille hymy suunpielissä autoa hakemaan niin katsastusmies (mulkku) oli vastassa hylsypaperi kädessä!!! Autossa oli sisemmät raidetangonpäät välykselliset joista tuli hylkäys + korjaus kehotuksen oli laittanut palaneesta parkkivalosta ja nippusiteestä joka oli ratissa <-TODELLA VAARALLINEN (oli siinä jotta autoliike tietää että auto on seisontavakuutuksessa)
              No ei siinä vielä kaikki autohan meni tietysti ajokieltoon koska tuli hylkäys katsastamatta jääneelle autolle. Katsastusmies (mulkku) heitti lisää vettä kiukaalle ja määräsi että auton saa siirtää ainoastaan RAISIOON, yritin kyllä selitää siinä sille (mulkulle) katsastusmiehelle että olen tullut HELSINGISTÄ asti katsomaan autoa ja sinne olisi päästävä vielä takaisin ja auton kanssa mieluiten. Mulkku oli horjumaton päätöksessään. Ei siinä auttanut kuin mennä takaisin autoliikkeeseen ja kertoa koko stoori. Autoliike veti herneen nenään katsastusmiehen hommista ja soitti suoraan takaisin kyseiseen lafkaan, muutama sivistyksellinen ärräpää ja takaisin konttorille (nyt autoliikkeen myyjän kanssa) hoitamaan siirtokilvet ja lupa helsinkiin siirtämiseen, jotka sitten saatiin. Myyjän kanssa sovimme että vien auton Herttoniemen audicentteriin huoltoon ja he maksavat laskun. Samalla sitten myyjä pisti audin tankin täyteen bensaa ja pyynnöstäni myös kaverin auton tankin piripintaan jolla tulimme audia katsomaan.

Sain sitten TT:n huoltoon torstaina heti aamusta, annoin katsastuslapun ja pyysin että katsastaisivat auton minulle valmiiksi. Lupasivat että on illalla valmis. Kun ei sieltä iltaan mennessä mitään kuulunut niin aloin soittelemaan autoni perään. Tuli ilmi että auto valmistuisi vasta seuraavana päivänä eli perjantaina. No perjantaina tuli illalla puhelu että pojat olivat vaihtaneet ulommat raidetangonpäät eli juuri ne väärät vaikka lapussa lukee selvällä suomenkiellä että sisemmät raidetangonpäät välykselliset!! Tuli vain tyly ilmoitus että osat tulee tiistaina ja auto on valmis seuraavan viikon keskiviikkona. Auto saatiin korjattua luvattuun päivään mennessä ja nyt on sitten onnellisesti päästy tyttöystävän kanssa audia kieputtamaan.

Autoliike siis hoiti kaikki kulut joita tämä sähläys aiheutti (se lasku sieltä audi huollosta oli aivan älytön) + katsastukset ja kaksi täyttä tankkia bensaa. Hatunnosto ja papukaijamerkki www.visa-auto.fi

Muutamilla liukkailla mitä täällä nyt on ollut on TT saanu kyllä kenkää ja hienosti toi neliveto menee, kuitenkin kesää kovasti jo odotan että saan painettua napista katon alas!!!
              Viimeksi muokannut Tomster; 25.1.2008, 03:00.

Comment

Hienoa, että koko härdelli meni noin loppujen lopuksi. Harvinaisen hyvää palvelua tuolla päin suomea.

Comment

missään vaiheessa kaveri ei ollut kiinnostunut näkemään minulta mitään henkilöpapereita
                  Jos itse olen antamassa autoa koeajoon, pyrin kyllä varmistamaan, että kaverilla on ajo-oikeus eikä hän ole juuri sillä hetkellä esim. maistissa. Jos olen itse koeajamassa autoa, tarjoan kyllä korttini nähtäväksi. Reilu peli.
                  Luovuttaessaan auton esim. kortittomalle voi joutua ikävään välikäteen.

Comment

Luovuttaessaan auton esim. kortittomalle voi joutua ikävään välikäteen.
                    Etenkin vaikka Norjassa, kuten muistamme......

Comment

Onhan tämä vanha topikki, mutta laitetaan tähän viikonloppuna kuulemani juttu ja toivotaan, että "trendi" olisi kuolemassa. Trendillä tarkoitan tätä "viedään pommi äkkiä autoliikkeeseen myyntiin, kun ei oma jaksavuus enää riitä".
                      Tarkemmin en osaa sanoa, kuin kyseessä varmaankin joku 2000-luvun kannentiivistevikainen opel ja Rinta-jouppi. En viitsinyt henkilölle avautua, kun henkilöä en niin hyvin tunne, mutta vähän pisti ärsyttämään.
                      Naureskellen kertoi kuinka jo kertaalleen korjattu kannentiiviste oli alkanut taas oireilemaan. Oli oikein pitänyt miettiä mitä reittiä ajaa autoliikkeeseen, että saa ajettua sen pihaan. Riittää kunhan hyvältä näyttää ulospäin.
                      Mahtaa automyyjä kiitellä (ehkä taas kerran), kun on moisen lahjan saanut.

Comment

Toi on vähän kaksipiippuinen juttu. Eihän perus tallaajan voi olettaa edes tietävän tai huomaavan jos autossa on vaikkapa kansivika. Nämä on niitä jotka yleensä jää tien päälle kun savu nousee konehuoneesta. Olettaisin että autoliikkeen myyjä on siinä yhtälössä se asiantuntevampi osapuoli. Jos ei osaaminen tai aika riitä tarkistamaan vaihdokin kuntoa niin eihän se sen auton liikkeeseen jättäneen tahon ongelma kai ole. Jos taas autossa on vika jonka edellinen on varmuudella tiennyt mutta jättänyt kertomatta niin täyttänee jo petoksen tunnusmerkit.

Comment

En ota kantaa tai moralisoi ylempää kertomusta. Mutta eikös RJ:llä ole näitä "tarjouksia", jossa johonkin määrättyyn autoon vaihtaessa hyvitetään vähintään 2000€:a vaihdokista, kunhan katsastus on väh. 2kk:tta voimassa ja auto tuodaan ajamalla pihaan. Tällaisen tarjouksen eräs entinen työkaveri sai aikoinaan ja sen myös hyödynsi. Toki on kohteliasta kertoa, jos autossa on jotakin vikaa, niin voivat romuttaa suoraan. Eikös nuo tonnin ritsat myydä nipuissa jobbareille ja suurempi liike ei niitä enää yksityisille kauppaa. Taitaisi katteet mennä hyvin miinukselle, jos noita alkaa virhevastuulla korjata. Meni nyt taas otsikon viereen...

Comment

Näinhän se on, joskus varmaan näitäkin sattuu, että asiakas menee vaihtamaan autoa täysin tietämättä piilevästä viasta.
                            Tässä tapauksessa kyse oli täysin siitä, että äkkiä auto vaihtoon, ettei tarvii rempata (toista kertaa saman vian takia). Mutta autoliikkeen taitaa olla aika vaikea yleensä moista todistaa? Olen muuten siinä uskossa, ettei liikkeet paljoakaan koeaja autoja jos joku tulee sitä toiseen vaihtamaan, mikä helpottaa tämmöisten temppujen tekemistä.

Comment

tuohon T.Hellin juttuun "liittyen" tuli mieleen faijan kaveri.

Sillä oli farkku pögötti joka palveli ihan jees, kunnes kytkin meni. No kytkin kuntoon ja kovaa ajoa. Ei mennyt kauaa kun takapyöränlaakeri/-laakerit rupes ääntämään, joten mies laittoi auton vaihtoon kun autosta rupee olemaan vaivaa.
                              Tässä kohtaa "paha" sai palkkansa, kun mies vaihtoi pögöttinsä e-mersuun vm 03. On ollut ABS vikaa, hehku/hehkurele vikaa, airbageissä tais olla myös jotain, ahtovuotoakin taisi olla sekä väljiä niveliä akselistossa. Eli yhtä jos toista tuollaisen mersun tyyppi vikoja. Osa on mennyt omasta pussista ja osaan on myyjä ottanut osaa.

Kaiken tässä hommassa omalla tapaa kruunaa se, että miehen asenne on enemmän tai vähemmän se että jokainen automyyjä on täys kusipää joka vain kusettaa asiakkaitaan paskoilla autoilla :)

Comment

Varmaan mahoton tuuri käynyt kun kahdesti vaihtanut autoa liikkeessä ilman minkäänlaisia ongelmia.

Erityisen hyvää viimeksi, vaihdokki löytyi Jyväskylästä ja oma majapaikka Oulussa. Vaihtoautomaasta tuli kauppias puoleenväliin huoltoasemalle vastaan, suoritettiin koeajot ja tehtiin paperit.
                                Jäi hyvä maku suuhun kun ei tarvinut ajella Jyväskylään asti, autokin ollut alla syyskuusta ja 10tkm ajettu ilman ongelmia. Ei siis ollut pelkästään epätoivonen pommin hävityskeino.

Comment

Onhan näitä tarinoita. Entinen työkaveri oli edellisessä elämässään automyyjänä keskikokoisessa muutaman sadan vaihtoauton liikkeessä. Liikkeen omistaja oli jostain hakenut/ottanut vaihdossa mielestään halvalla jonkun Fordin nelivetoisen Lava-auton tai maasturin, lätkäissyt kovan hintalapun suurien katteiden toivossa ja eikun kauppoja odottamaan. Ford kuitenkin makasi pihassa kovan hintalappunsa kanssa kuukausikaupalla ja toimari alkoi hermostumaan kun hän ostaa hyviä autoja mutta miehet ei osaa myydä.

Selvisi se syykin lopulta huonoon menekkiin. Kyseistä automallia sai myös vajaavetoisena ja tästä yksilöstä kun puuttui se neliveto niin hinta oli noin 5000€ liian korkea. Kyseinen auto siirrettiin konsernin sisällä vähin äänin toisen myyntipisteen riviin puolta halvemmalla pyynnillä. Koko tämän ajan sitä oli kuitenkin myyty nelivetoisena joten ei siihen automyyjän koeajon varaan paljon kannata laskea. Jos jotain autoa myydään hyväkuntoisena niin onkohan sitä oikeasti sen paremmin käyty läpi vai onko se kaikki sen edellisen pistokoeajon varassa?

Comment

Ei vaihtariliikkeet käy autoa sen enempää läpi. Ehkä talon ympäri koeajo, thats it.
                                    Jos autossa on joku vika, joka kerran kuussa ilmaantuu kun vasemman takaoven paiskaa kiinni, niin huomaamatta jää.
                                    Tai jos vikavalo nollataan juuri ennen vaihtoon viemistä. Tai yksityiselle myymistä...
                                    Jos auto tuntuu muuten toimivan ok, niin ehjänä se myydään. Ei kenelläkään ole varaa niitä tarkastella suurennuslasilla ennen sisäänostoa.

Comment

Tässä minun mainitsemassa tapauksessa tuo kannentiivistevika oireili kaiketi ylikuumenemisella/keittämisellä. Ainakin tuosta reitistä liikkeeseen mainitessaan sanoi, että ajeli pikkuteitä, jotta saattoi tarvittaessa ajaa pätkän kahdessa osassa. Eli tuokaan ei ihan heti itsestään ilmoita, mutta kiva yllätys mahdollisella seuraavalle ostajalle, kun lähtee koeajolle ja kohta soittaa liikkeeseen, että "nyt on lämmöt tapissa ja vilkuttaa sitä ja tätä valoa, mitäs tehdään?"

Comment

Tämä minun juttuni ei varsinaisesti liity autoliikkeeseen, jonka kanssa kaupat tein, mutta sitäkin enemmän Tampereen Audicenteriin. Vuonna 2005 ostin A6 1.8T multitronicin, ikää autolla oli tuolloin 3 vuotta, eli takuuaika oli juuri umpeutunut. Auton oli alunperin uuten liisannut Stockmann Auto eräälle yritykselle, ja itse ostin auton Seinäjoen Käyttöautosta. Noin 6kk auton ostosta alkoi kaikenlaista pikkuvikaa ilmenemään, meni polttoainepumppua, antureita rikkoontui ja suurimpana vikana multitronicin luistaminen. Jokaisessa vikatilanteessa asioin Tampereen Audicenterin kanssa ja he hoitivat todella hienosti asiat Stockmann Auton kanssa siten, että ainoastaan vaihteistoremontissa jouduin ottamaan korjauskustannuksiin osaa. Tampareen Audicenter ei siis ollut missään vastuussa autoni suhteen, silti he hoitivat "good will" takuuasiat todella hienosti!

Comment

Itse olen yhden ainoan autoistani liikkeestä ostanut, enkä nyt niin voi sanoa, että olisi siittäkään paskan maku suuhun jäänyt. Olivat valmiit tulemaan vastaan puolet osan hinnasta (epäilty jarrupääsylinterivika), vaikka kyseessä olikin 17 vuotias 360tkm ajettu wanha paske. Työt toki olisi itselle jäänyt (enkä nyt olisi liikkeeeseen vienytkään, jos eivät olisi itse ehdottaneet)...

Loppu ja kaikki hyvin, se olikin vaan jarruletku, joka ei kahdella ekalla nestesäiliön tyhjennyksellä onnistunu merkkaan paikkaansa :S
                                          Viimeksi muokannut gedu; 14.1.2013, 19:39.

Comment

Tuli menetettyä neitsyys siinä mielessä, että tuli ostettua ekaa kertaa auto naismyyjältä ja 20-vuoden ajohistorian aikana vasta toista kertaa ihan oikeasta liikkeestä. Eli puolisolle tuli haettua tähän kaupunkisukkulaksi tuommonen pikkukipoksi hyvillä varusteilla 48tkm rullattu 6R koppanen Polo vuosimallia -10.

Tapahtumasta liikkeen kanssa jäi kyllä positiivinen ja reilu kuva. Eli asiointi oli helppoa ja nopeaa, sähköposteihin vastattiin viiveettä, ilmoitettiin autosta tarkasti siitä kysyttävät asiat, sekä mahdolliset muut mainittavat seikat. Auton siis varasin Kouvolasta näkemättä kuvien ja sähköpostien avulla tunnissa siitä kun ilmoitus ilmestyi nettiautoon. Autoon tehtiin vaatimatta ennen myyntiä, määräaikaishuolto, tuulilasin vaihto ja katsastus. Reilu käteishinnanalennuskin onnistui ihan itsestään ilman tinkausta. Ennen noutoa edellisenä iltana vielä myyjä soitti ja ilmoitti, että auto on valmis seuraavanpäivän luovutukseen, samana päivänä suoritetussa huollossa ja siellä havaituista puutteista sai vielä lisäalennuksen huollon normaalin laskutuksen mukaan. Toki valinnaisesti ne olisi saanut teetättää siellä huollossa, mutta aikataulun vuoksi otin hinnan alennuksena. Ja se, että ko. hommat tulee tehtyä itse, joten siitäkin saa itselle laskettuna normi palkan :D Vielä paikanpäällä parista itse VCDS:llä havaitusta puutteesta sai ilman vääntöä hinnasta pois ihan korjaamohintoihin perustuvan alennuksen. Summasummaarum, tällä kertaa liikkeestä sai kyllä ylivoimaisesti parhaimmalla varustelulla, markkinahinnalla, palvelulla ja vääntämättä itselleen juuri huolletun auton.

Comment

Oulun Vaihtoplussasta tuli ostettua tuo ex. Passatti. Ilmoituksen bongasin Nettiautosta ja ruokatunnilla kävin koeajolla. Myyjän kanssa sovittiin, että siirrän rahat tilille ja käyn kuittia vastaan noutamassa avaimet. Auto vastasi kunnoltaan ja varusteiltaan sitä mitä oli kerrottu ja käteisostajana mukava alennus hinnasta "ohimennen kysymällä". Eniten yllätyin siitä, että jopa minä sain autoliikkeessä palvelua, ja vieläpä aikalailla heti kun astuin ovesta sisään.

Kiitokset siis Antti Heinolalle Oulun Vaihto+:aan. Tässä liikkeessä asioin myös jatkossa.
                                              Ehkä pieni yllätys jopa myyjälle, kun reilu parikymppinen kloppi kävelee liikkeeseen ja ostaa ensikoeajolla auton käteisellä?

Comment

No kai tässä täytyy kehaista Carvistaa hyvistä kaupoista myös. Sain alustavan vaihtotarjouksen vanhaan sähköpostitse ja kävin autoa katsomassa ja siinä sitten sanoin, että haluan ostaa auton, mutta multa menee se pari viikkoa, ennenkuin on rahat kourassa. Ajattelin, että tehdään paperit, että kukaan ei vie autoa alta ja ainakin omaksi yllätyksekseni sain kouraan laskun päivättynä parin viikon päähän ja uuden auton avaimet. Itse en ehkä tämän hintaluokan autoa ihan noin vain luovuttaisi.

Lisäksi omasta autosta oli jäänyt ohjekirjakansio huoltokirjoineen kotiin, koska olin lueskellut ohjekirjaa muutama viikko aikaisemmin ja myyjä lupasi itse tulla jossain vaiheessa ohiajaessaan sen hakemaan ja näin kävi. Meillä vielä tuli pientä sumplimista kesärenkaiden kanssa, koska en halunnut auton 22" vanteita ja jätin sitten itselleni vanhat vanteet. Jälkeenpäin selvisi, että uudessa kasissahan on perhana eri keskireikä ja vähän eroa ET:ssä. Liikkeestä järjestyi sopivat 20" vanteet ja renkaat ja myyjä tulee itse tuomaan ne mulle ja hakemaan vanhat. Tänne pohjoisvantaalle on kuitenkin aika pitkä matka lohjalta.

Kyllä minä jo tätä hyväksi palveluksi kutsuisin.

Comment

Jos myyjä yhtään osaa hommaansa niin sillä kiiluu jo sinun seuraavakin autovaihto mielessä. Premium-asiakkaista kannattaa huolehtia, tuovat aina muovikassikaupalla rahaa taloon.

Comment

Muuten, tuolla carvistassa on yksi R8 V10 myytävänä :) Saman tyypin autoja kuin tämä mun kasi. Hintaa riittävästi...

Comment

Täytyy tänne laitella kun jäi sen verta hyvä maku liikkeen touhusta joka toimii Tuusulassa Sulan alueella eli autojobbarien pyhätössä http://www.gt-auto.fi/

Palvelu erittäin hyvää ja asiakasta huomioidaan. Ei esiintynyt minkään sortin ylimielisyyttä tms. lähes epäilyttävän mukava autokauppa!:D

Audi tietämystä löytyy ja taitavat pitkältä myydä Audicenterin vaihtoautoja ja jotain omatuomiakin löytyy. Takuuasioissa ei ole tarvinnut vielä taistella, mutta ajattelin laitella tänne kun niin positiivinen kuva jäi.

Comment

Ne Siellähän tuo Espoon AC:n Rintala näyttää nykyään hyörivän...

Comment

lähes epäilyttävän mukava autokauppa
                                                          Varmasti tässä on se avainsana siinä kohtaa jos jostain täytyisi virhevastuun nojalla keskustella.
                                                          Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.

Comment

Joo, siinä yleensä mitataan se toimivuus joka isojen ketjujen kanssa on toki usein helpompaa. Onneksi tuo nyt ei ollut pienimmästä päästä liikkeitä. Oli kuitenkin pakko kehua paikkaa ainakin ostamisen, palvelun ja asioiden hoitamisen nopeudesta.

Comment

Working...
                                                            X