Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi A6
Collapse
X
-
http://www.audiblog.nl/wp-content/au..._rendering.jpg
Aika alienin näköinen nokka. Varmaan tyylikäs luonnossa :)
-
Vieras
Kyllä se on hyvännäköinen kuitenkin sitten kun ilmestyy, minkä näköinen onkaan. Onkos uuden ilmestymisajasta tietoa? Eikös kutosella ala olla paineita, kun kohta on kaikki muut mallit uusittu?
Comment
-
No jos oletetaan että RS6:sta saa tilata muistaakseni ensi tai seuraavalla viikolla ja toimitukset alkavat huhtikuussa niin uskoisin että peruskutosen facelift on periaatteessa nähtävillä RS:n keulasta.
En minä usko että ensin tuodaan übermalli markkinoille ja pari kuukautta sen jälkeen se on jo vanhaa kauraa. Tai että uusittaisiin RS:n ulkonäkö heti sen tultua ulos.
IMHO.
Comment
-
Vieras
Eli ledit silmille ja siinä on naamankohotus? Minä kun luulin että ensin tulee kansanmalli ja RS:t ovat sitten turboahdettuja peruskorisia pikku lisukkeilla. Muistaakseni 2005 kun ostin ekan Audini, se meni juuri näin, ensin B7 1.8T ym moottoreilla ja RS -versiot myöhemmin.
Comment
-
Vieras
kiloWatti: Niin no, onhan noita S/RS malleja historiassa tullut aika monessa kohtaa elinkaarta. Mietitään vaikkapa S-kakkosta joka tuli 1991, juuri ennen B4 faceliftia mutta B3 sukupolven coupena (tehtiinpä siitä myöhemmin yhä coupea markkinoilla pitäen myös B4 sedania joitain yksilöitä ja farmareita paljonkin).
En ymmärrä miksi C6 RS6-mallin markkinoille tuomista pitäisi vielä siirtää eteenpäin vain jotta facelift mallit olisivat olleet pidempään markkinoilla :). Nykyinen C6 sukupolven A6 tuli kuitenkin markkinoille jo 2004 ja S6 2006. Mielestäni RS6:n ajoittuminen suunnilleen faceliftin hetkeen ei ole mitenkään yllätyksellistä, eikä myöskään se että RS6 on jo valmiiksi "faceliftin pohjalta" tehty...
Comment
-
Vieras
dumo, perustin väittämäni vankasti luuloon, en toivo tai oleta Audin tuovan malleja luulottelujeni mukaisesti, yritin vain päästä kiinni logiikkaan. ;-)
Comment
-
Vieras
kiloWatti: Harmi vain ettei sitä logiikkaa oikein ole Audin tapauksessa ;) Nojoo, mä puolestani luulen (ja osittain tiedänkin) että facelift sisältää muutakin kuin "ledit keulaan". Muutakin on hiottu, ja esim. 2.0TDI vaihtuu uuteen common rail versioon jne.
Comment
-
Minusta uusi facelift on aika munaton esitys verrattuna aikaisempien mallien vastaaviin päivityksiin. Ja samanaikaisesti lupaileevat täysin uutta vasta seuraavalle vuosikymmenelle niin olisi luullut että olisivat päivittäneet sitä vähän enemmän modernimmaksi.
Sisältä tosin ei taida pahemmin kuvia vielä olla, toivottavasti nyt pistävät paremmaksi kuin uuden A4:sen sisäherkut...
Comment
-
Vähän tulee uuden Volvo XC 70:n keula mieleen. Tuo sumuvalojen kehystäminen jotenkin tökkää silmään.
Comment
-
Kun B5 RS4 tuli, meni liian pieni hetki ja esiteltiin B6 karvalakki, kun C5 RS6 tuli meni liian pieni hetki kun esiteltiin nykyinen karva A6, sitten tuli B7 RS4 ostat sen ja heti työnnetään ulos uusi karvalakki A4, jos ostaa uuden RS mallin suomeen ajaa aina käytännössä "vanhakoppaisella"
Comment
-
Vieras
Audi's A6 plans revealed
31/01/2008 07:38
The third generation Audi A6 facelift has been snapped by spy photographers.
http://www.Wheels24.co.za/Wheels24/N...261889,00.html
http://www.wheels24.co.za/Wheels24/G...1,5552,00.html
Minä en kyllä ainakaan noista kuvista näe eroa nykyiseen sen vertaa että näkisin hommassa mitään muuta kuin myyntiajan pidentämisä, jos ei tekniikka millään tapaa päivity. Hassuja nuo faceliftit.Viimeksi muokannut kiloWatti; 8.2.2008, 21:32.
Comment
-
Mistäs muuten johtuu tuo aanelkun tiedoissa oleva ero, eli lehtien hinnastoissa tuo 2,7-litrainen kuutonen on 132 kw eli 180 hv, ja audin omilla sivuilla 140 kw eli 190 ?
Sinänsä jos ajatellaan, niin 170-heppainen nelikko on jo niin lähellä tuota kuutoskoneen tehoa, että vaikea keksiä miksi siitä maksaisi tuhattolkulla enemmän. Tosin ei taida automaattia löytyä tuohon 170-heppaiseen aanelkussa ??
Comment
-
Audi saisi selvästi pesäeroa konsernin ns. halvempiin malleihn, kun jättäisivät esim. A6:sta tuon "tehottoman" 143-heppaisen kokonaan pois, ja sillä hinnalla saisi sen 170-heppaisen. Tappiota siinä ei käsittääkseni konsernille tulisi, koska kone lienee periaatteessa ihan sama ohjelmistoa lukuunottamatta. Tai jos siinä joku osa sattuu erilainen olemaankin, niin kyse lienee ykköseuroista. Saisivat kertaheitolla peruskoneen tehossa bemarin suuren etumatkan kurottua kiinni.
Nykyisellään kilpaillaan lähinnä hinnalla, mutta peruskoneessa bemarin etumatka on aikamoinen....
Comment
-
http://www.autobild.de/artikel/facel...a6_763344.html
Tuossa nyt virallisia kuvia faceliftistä. Onneksi aika pieniä muutoksia...
170-heppainen diesel on ASIAA, toivottavasti älyävät istuttaa automaatin siihenkin. Ruotsissa, jos oikein katsoin, 2-litraisen perusdieselin hinta tippui pari tonnia, mutta se onkin ns. viherpiiperö-versio, jossa pienet päästöt. Saksan hinnoista taisi olla maininta, että pari sataa olisi nousseet...
Comment
Comment