Kaiken lisäksi tuo Lamminpään asema on vielä aivan onnettomassa kohtaa, mielestäni. Noh, ei se tyhmä ole joka pyytää.. ;) Mutta täystampio saa olla se joka tuohon tankkaamaan menee. Ylöjärveltä tullessa on edellisessä risteyksessä mielestäni suht edullinen Nesteen kylmäasema, ja Shellistä risteys eteenpäin (Neste lielahdessa) on Nesteen asema, jolla ainakin paljon halvempaa aina kuin tuolla shellillä.
Itse en muuten edes muista koska olen viimeksi shellillä tankannut.. Jäänyt varmaan lapsuudesta siskon miehen shell-boikotointi yhteisiltä kesälomareissuiltamme mieleen :D Joskus 3 vuotta sitten varmaan Lielahden shellin kylmäasemalla kun oli alueen halvinta bensaa silloin. Se onkin ainoita kertoja.
Itse en muuten edes muista koska olen viimeksi shellillä tankannut.. Jäänyt varmaan lapsuudesta siskon miehen shell-boikotointi yhteisiltä kesälomareissuiltamme mieleen :D Joskus 3 vuotta sitten varmaan Lielahden shellin kylmäasemalla kun oli alueen halvinta bensaa silloin. Se onkin ainoita kertoja.
Comment