Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Shellin logon värikoodit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Shellin logon värikoodit

Click image for larger version

Name:	B3DE7319-3BE1-4BC3-BA74-F6FACB3411D9.jpeg
Views:	1289
Size:	74,7 Kt
ID:	1895388 Onko jollain Shellin logon värikoodit? Mielellään RAL- värikoodina. Voisi maalata tuon 2-T pumpun uusiksi jos vaikka menisi sitten kaupan...

Shell:n markkinointiosastolle voisi laittaa kyselyn. Heillä varmasti on markkinointiaineistossa värikoodit. Ei välttämättä suoraan RAL koodeina, mutta ammattilainen maalimyyjä osaa ne kyllä muuttaa.

Comment

Kuuklella https://www.schemecolor.com/shell-red-yellow.php

Comment

Ainakin mita on noita telkkariohjelmia aiheesta tollotellu, niin ei ikina missaan nimessa pida menna itse maalailemaan alkuperaisen varin paalle. Arvo tippuu murto-osaan, verrattuna siihen, mika se orkkiksena on.

Comment

Tuo ilman pumppuosaa oleva on jo maalattu kertaalleen mutta huonosti ta pensselillä. Vein vanhanmallisen Shellin tarran maalarille ja pyysin sekoittamaan 100g punaista ja keltaista. Katsotaan kuinka värit natsaa...

Comment

Menee vähän aiheen ohi, mutta minulla on ollut juuri tuollainen ensimmäisen viestin kuvassa näkyvä polkuauto. Tätini toi sen joskus 80-luvun puolivälissä Venäjältä, veljeni ehosti sitä n. 15 vuotta sitten, jonka jälkeen se päätyi uudelle omistajalle, en muista minne. Hauska jos olisi sama :)

Comment

Luodosta (Pietarsaaren lähellä) ostin nuo polkuautot. Ihan vaan myydäkseni ne eteenpäin. Samalla reissulla tuli kun lähdin hakemaan pumppua..

Comment

Mulla on myös ollut samanlainen ja- värinen polku-Mosse lapsena. Ikävä kyllä, tuhoutui myöhemmin peruuttamattomasti kolmen reipasotteisen veljeksen leikeissä. Viimeinen niitti ole unohtuminen syksyllä väärään paikkaan ja jääminen lumilingon kuupan murjomaksi.

Comment

Working...
                X