No niin... perheenlisäyksen takia oma aikani auton korjauksessa on vähennetty minimiin, joten olen joutunut kääntymään asiantuntijoiden puoleen...
Ajattelin että säästän kuluissa ja vaivassa kun vien auton aina sertifioidulle huoltokorjaamolle.
Ison huollon (Insp2) ja takapyörien laakereiden vaihdon yhteydessä on kuitenkin nyt jo tähän mennessä hajonnut n. 250,- edestä ehjiä osia työn touhussa. Kuuluuko tällainen ns. normaaliin käytäntöön ja millaisia kokemuksia teillä on noista, että pitäisikö korjaamon tulla missään määrin vastaan noissa kuluissa vai onko se ihan OK että ilmoitetaan osien hajonneen ja lisättiin tuohon laskuun rikkoutuneet osat ja niiden vaihtoon kuluva aika?
Eli pitäisikö jatkossakin varautua noin satasen ylimääräisiin varaosahankintoihin per huoltokäynti?
- hieman pettynyt -
Ajattelin että säästän kuluissa ja vaivassa kun vien auton aina sertifioidulle huoltokorjaamolle.
Ison huollon (Insp2) ja takapyörien laakereiden vaihdon yhteydessä on kuitenkin nyt jo tähän mennessä hajonnut n. 250,- edestä ehjiä osia työn touhussa. Kuuluuko tällainen ns. normaaliin käytäntöön ja millaisia kokemuksia teillä on noista, että pitäisikö korjaamon tulla missään määrin vastaan noissa kuluissa vai onko se ihan OK että ilmoitetaan osien hajonneen ja lisättiin tuohon laskuun rikkoutuneet osat ja niiden vaihtoon kuluva aika?
Eli pitäisikö jatkossakin varautua noin satasen ylimääräisiin varaosahankintoihin per huoltokäynti?
- hieman pettynyt -
Comment