Eroaakohan tuo uus 155kw:n versio mitenkään vanhemmasta omasta 162kw:n versiosta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi A4
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja O.J. Näytä viestiEroaakohan tuo uus 155kw:n versio mitenkään vanhemmasta omasta 162kw:n versiosta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -V- Näytä viestiAinakin ulkoisesti "täysin erilainen". Silmämääräisesti tarkasteltuna ei näytä mistään suunnasta saman näköiseltä.
Comment
-
Jatkan vielä ihmettelyäni. Sisäpiiritiedotteessa mainitaan nyt että Q ja S-tronic on tulossa
2.0 TFSI yhteyteen.
* A4 Sedan 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic alk. 48.000 ?
(CO2 172 g/km)
* A4 Avant 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic alk. 50.100 ?
(CO2 175 g/km)
taas vuorostaan 229 g/km, mutta tehoakin on sitten jo 245 kW / 440 Nm.
Näin ne koneetkin näköjään kehittyvät, mutta pysähtyykö kehitys polttoainehintojen
laskiessa? En usko, enkä toivo.
Comment
-
Eikä tuossa tarvitse olla sisäpiiritiedotteiden varassa, johan tuo yhdistelmä on ollut jo jonkin aikaa ihan virallisessa hinnastossa Audin sivulla.
Uudet moottorit vaikuttavat todellakin ihan kivoilta, mutta miten lienee todellisuudessa? Parempaan suuntaan on kuitenkin epäilemättä jälleen menty, hyvä niin.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Yak Näytä viestiEikö toi huoltoasento sitten tule samalla tavalla kuin A3:ssa, eli kun virrat on poissa, niin painaa kerran viikseä alaspäin?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Vmatti Näytä viestiOnko porukoilla jo käytännön kokemuksia tuosta "A4 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic" mallista?
Miten homma rokkaa käytännössä?
Comment
Comment