Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi A4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eroaakohan tuo uus 155kw:n versio mitenkään vanhemmasta omasta 162kw:n versiosta?

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja O.J. Näytä viesti
      Eroaakohan tuo uus 155kw:n versio mitenkään vanhemmasta omasta 162kw:n versiosta?
      Ainakin ulkoisesti "täysin erilainen". Silmämääräisesti tarkasteltuna ei näytä mistään suunnasta saman näköiseltä.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja -V- Näytä viesti
        Ainakin ulkoisesti "täysin erilainen". Silmämääräisesti tarkasteltuna ei näytä mistään suunnasta saman näköiseltä.
        Myös tuossa moottorin tehossa näyttäisi olevan eroavaisuuksia.. ;)

        Comment


          Jatkan vielä ihmettelyäni. Sisäpiiritiedotteessa mainitaan nyt että Q ja S-tronic on tulossa
          2.0 TFSI yhteyteen.
          * A4 Sedan 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic alk. 48.000 ?
          (CO2 172 g/km)
          * A4 Avant 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic alk. 50.100 ?
          (CO2 175 g/km)
          Aika hyvä tuo 175 g/km. Oma 140kW q BEX B6 siis 226 g/km, ja tuo uusi kompressori-3.0 S4
          taas vuorostaan 229 g/km, mutta tehoakin on sitten jo 245 kW / 440 Nm.

          Näin ne koneetkin näköjään kehittyvät, mutta pysähtyykö kehitys polttoainehintojen
          laskiessa? En usko, enkä toivo.

          Comment


          • Eikä tuossa tarvitse olla sisäpiiritiedotteiden varassa, johan tuo yhdistelmä on ollut jo jonkin aikaa ihan virallisessa hinnastossa Audin sivulla.

            Uudet moottorit vaikuttavat todellakin ihan kivoilta, mutta miten lienee todellisuudessa? Parempaan suuntaan on kuitenkin epäilemättä jälleen menty, hyvä niin.

            Comment


              Eikö toi huoltoasento sitten tule samalla tavalla kuin A3:ssa, eli kun virrat on poissa, niin painaa kerran viikseä alaspäin?

              Comment


              • http://www.iltasanomat.fi/videot/autot/1625374 herran jumala kun on hieno!

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Yak Näytä viesti
                  Eikö toi huoltoasento sitten tule samalla tavalla kuin A3:ssa, eli kun virrat on poissa, niin painaa kerran viikseä alaspäin?
                  Ei mene huoltoasentoon kuin ajotietokoneen kautta. Niin on myös facelift-A3:ssa,

                  Comment


                  • Mitä muutoksia on tehty ensi vuoden malliin?

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja -V-
                      Ei mene huoltoasentoon kuin ajotietokoneen kautta. Niin on myös facelift-A3:ssa,
                      Taas menty kehityksessä hienoon suuntaan..

                      Comment


                      • Onko porukoilla jo käytännön kokemuksia tuosta "A4 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic" mallista?
                        Miten homma rokkaa käytännössä?

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Vmatti Näytä viesti
                          Onko porukoilla jo käytännön kokemuksia tuosta "A4 2.0 TFSI (155 kW/211 hv) quattro S tronic" mallista?
                          Miten homma rokkaa käytännössä?
                          Muutaman kymmenen kilometrin koeajon olen ajanut Q5:llä ja tuntui hyvältä. Vaikea luonnehtia koska toimii niin kuin automaattivaihteiston kuuluukin: huomaamattomasti.

                          Comment

                          Working...
                          X