Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hienoja typ44:iä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Onkohan tuo typ44 100 sport?
    Ainakin pyöreät takakaaret sportista löytyy.
    Kovasti tekisi mieli tuollaista sporttia, mitä kaikkea eroa niissä on tavalliseen satkuun verrattuna noiden takakaarien lisäksi? Sportti jakkarat?

    Comment


    • #32
      Kaverin auto, mutta kyllä siinä on samanlainen kangassisusta quattro tekstein mitä on vissiin saanut urS4:seen.

      Comment


        #33
        Tuo on kyllä nk. Sport edition malli typ44 100:sta. Löytyy etuvetona, quattrona, 2,0 vaparina, 2.2 10vT moottorillakin.

        Sport penkit lienee nyt ainakin, etukaaret myös ovat leveätä mallia, ovat olleet muutenkin kait -90 tai -91 mallivuoden autoja, varusteita usein inan enempi kuin karvalakeissa. Tuollainen 100 sport kelpaisi tännekin, alkavat vain olla kiven alla etenkin nelikot ahtimella varusteltuna.

        Comment


        • #34
          Juu no tuohan on juurikin 10vt ahtimella, jotain treserin papereita auton mukana tuli, joissa taisi lukea treser sport coupe, ja takavaloissa treser teksti, ilmeisesti treserin rakentama. :) (niin ja on quattro)
          Viimeksi muokannut -Maukka-; 21.12.2007, 20:35. Perustelu: infoa lisää

          Comment


          • #35
            Tollasen avantin oon nähny:

            ( Juhakill @ foorumilta )

            Comment


            • #36
              miki1984
              JariN: Taitaa tuo sinun lötkös asustella välillä samalla parkki paikalla ku meidän kärrytkin siis jyväskylän "bronxissa" ihan siel mäen päällä. by the way..
              Juu, väliaikaisesti kyllä. Tosin tällähetkellä pajalla palasina...
              Saman "eliittialueen" musta aakolmonen on sitte varmaaki sun.

              Comment


              • #37
                Kuten teppo jo sanoikin niin satanen on kuollut ja kuopattu. Kori meni romikselle ja rahanarvoiset osat myyntiin ja hyllyyn.

                Kaksatku on odotellut tallissa motivaatiota aika tarkalleen kaksivuotta. Kaikennäköistä osaa on pikkuhiljaa hankittu, mutta vielä se kadonnut motivaatio ei ole löytynyt.

                Comment


                • #38
                  Tuo mun nykyinen, Tepon entinen 200 20v on sitten kaupan. Koneessa on reikä, mutta kyllä alkuperäiset kanget hyvin sietivät yli 500 Nm lähes 300 000 km... Musta sport-nahkasisusta, automaatti-ilmastointi, ym. herkut on ja kaikki pelaa. Kytkin on päivitetty Sachs Race-asetelmalla ja voimansiirto on muutenkin lyönnissä. Mukaan varaperä!

                  Osina en myy, ei ole harrastetilaa, jossa purkaa. Lämpimässä on nyt, mutta tallipaikka pitäisi saada vapaaksi...

                  Pari tonnia jos saisi, mutta järkeviä tarjouksia kuunnellaan. Überlötkö majailee Tampereella.

                  0400-730 297, vaikka joulunpyhinä, tai priva.

                  Comment


                  • #39
                    Jaa, mun auto onkin tuolla jo. Mutta,
                    qbo:n Finnish Drag Race kuva on kyllä omittu Ruotsin puolelta, Ruotsin kilvet, ruotsalainen metsä, Zatzystä lienevät kuvat lähteneet kiertoon.

                    Toi -Maukan- auto lienee 100 sport. Treseri teki hyvin vähän facelift typ44, vaikkakin esim 20020V löytyy treserin koneilla/muutoksilla myöskin, TRESER 330ps lukee tulpan johtojen suoja listassa. spq pakosarja,isompi turbo yms.

                    Mut toi 100sport vähän epäilyttää, koska walther olisi vaihtanut vain takavalojen keskipaneelin, ei edes tummia takalyhtyjä mitkä kuuluu siihen sarjaan. Treserin paperit on varmaan asennusohje valoille ja heijastimille. Sekä saksalainen todistus poikkeusluvasta/vapautuksesta takasumuvalojen kohdalla. Toivottavasti olen väärässä, jos meinaan on aito treserin tekele, niin on harvinainen. Audi200 netin puolella on muistaakseni joku vanhempi treserin esite tarjolla.

                    edittiä,kun ei saa kaikkea kerralla ulos. Zatzys oli oikein kuvakollaasi tosta quattron rääkkäyksestä. Taitaa olla 100sportin esitekki audi200 netin puolella, foorumil. Ja toi PÄTKÄ44 on hieno!
                    Viimeksi muokannut juhakill; 22.12.2007, 16:35.

                    Comment


                    • #40
                      Auton mukana tuli tummat takalyhdyt, mutta ovat rikki, joten edellinen omistaja vaihtanut nuo punakeltaiset lyhdyt tilalle.

                      Comment


                      • #41
                        Juu, mustia ei enää hella tee, mutta saksan ebaysta löytyy lyhtyjä. Kannattaa ottaa selvää tosta Treser jutusta, nimittäin pari 20020V joista oon nähny kuvat ni, niistä ei ulospäin erota millään et treser olis ne väsänny. Jos se on treserin tekemä, niin on todella harvinainen.

                        Comment


                        • #42
                          Sain viikonloppuna kaupunkiautoon kesärenkaat alle

                          Comment


                          • #43
                            VAU!! Huh.. älä vaan pilaa tota, täydellinen tuollaisena. :) Lisää kuvia vaan

                            Comment


                              #44
                              Juma, sehän on komea :) Toi lippahattu tuola hattuhyllyllä on hippasen ristiriitanen :D

                              Comment


                              • #45
                                Niin, siellä pitäis olla musta "clubin hattu"! ;D

                                Hieno on auto! Vanteet sopii tosi hyvin.

                                Comment


                                • #46
                                  Jos vähän keulaa tiputtais ni olis aika bueno ;)

                                  Comment


                                  • #47
                                    Aivan törkeen hyvän näköinen lötkö. Ulkoisesti ei tarvii mitään lisää, konepellin alle tietysti voi päivitellä osia :)

                                    Comment


                                    • #48
                                      Alkuperäinen kirjoittaja qbo Näytä viesti
                                      Juma, sehän on komea :) Toi lippahattu tuola hattuhyllyllä on hippasen ristiriitanen :D
                                      Eikös se ollut niin, että lippalakki on jumalan tapa merkata idiootit? Voin kylläkin sanoa, että kyseessä ei ole mikä tahansa lippis, se on nimittäin varustettu BMW-logolla :)

                                      Kiitoksia kehuista, kirjoittelen lisää autosta lähipäivinä tuonne projektipuolelle. Keula pitäisi saada tosiaan sentin pari alemmas, KW:llä olisi korkeussäädettävä.. Maalipinnalle pitää näyttää vielä myllyä ja ikkunoihin tulee haaleimmat mahdolliset tummennuskalvot, muuten ulkoasu on aikalailla sellainen kun haluankin.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Ei mitään kalvoja tuollaseen autoon. Ei ikinä. Unohda.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Onkohan noi ne ZW1:set mitkä taannoin oli myynnissä? Pirun siistit. Olisin ne ostanu, jos joku ei olis ehtiny eka.. ;-) Itse piti sitten tyytyä Zw3:iin...

                                          Comment


                                          • #51
                                            Joensuussa pyörii yksi typ44, jossa on kauttaaltaan kevyesti tummennetut sivulasit. Katselen toki rinkelilasien läpi ko. merkkiä ja erotan kyllä, onko selkeästi vihertävä alkuperäinen sävylasi pilattu väärän värisellä kalvolla, mutta ihmettelen, jos virkavalta ei huomaa myös.
                                            Hieman harmitti, kun oman Caravellen viheriät sävylasit piti lämmöntorjunnan ja yksityisyyden suojan nimissä peittää 5% titaanikalvolla, olisi ollut niin paljon paremman näköinen ilman.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Onko Timolla zw3:t 9x18 ja 10,5x18?
                                              Nuo on edelleen yhdet hienoimmista vanteista mitä on. Harmi kun tuli tuollasetkin helmet hukattua.....

                                              Comment


                                              • #53
                                                ^Juuri nuo ovat. Jos jaksais (ja kelit suosii), niin ens viikonloppuna vois kokeilla alle...

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Tuttu harrastaja Saksasta, joka hieman pidempään tuunannut 200:sta. Rene tykkää V8- lootan pidemmistä välityksistä :-)

                                                  Raikkaasti mailaa ja mittari tappiin.

                                                  http://www.youtube.com/watch?v=UuL3g...e=channel_page

                                                  Dynopäästöt:
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=T2Q-S...eature=channel

                                                  Tuningvinkit ja tarinaa...
                                                  "Neuer Turbofächerkrümmer aus Finnland..."
                                                  http://www.rene-rumler.de/

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    On niin pitkät välit, että on jo vähän pakko epäillä mittarin 15% virhemarginaalin ehkäpä ylittyvän :)

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Kolmensadan kohdalla löytyy askista vielä isompaa pykälää... Ei sillä, epäilemättä melko rivakka laite.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Oliko se kolmosvaihteella kun menee 200 -> 300 :) cool.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Pakko kaivaa vanha topikki esille ja laittaa esimerkkiä kuinka sopiva korkeus ja osuvat vanteet tekevät vakiona hieman kohlosta V8:sta aika pirun linjakkaan pelin.. :D
                                                          Miten tää kevät alkaakin heti vaikuttamaan siihen että enemmän tonttiin pitäs omaakin saada ja kesäksi uutta vannetta... perskeles :)
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Tuo väri on kyllä parhautta.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Nyt tuli kyllä lahkeeseen tuon ed. kuvan johdosta. Todella makian näköinen laite!

                                                              "Vanhat lötköt" ei kaipaa kuin kiiltävän pinnan, tontitusta ja leviät huulivanteet, se on siinä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X