Äitimuorin epäonnen puolesta kyselen. Vm. -13 137tkm ajetusta 2.0 tdi -koneesta hajosi vesiletku ja kone kävi kuumaksi. Auto parkkiin ja lämmöt laski. 5min ajo kotiin ja lämmöt pysyivät normaalissa, seuraavana päivänä auto pajalle lyhyellä ajolla, lämmöt pysyi alhaalla. Ohjeiden mukaan. Nyt on tuomiona, että kone on vaihtokuntoinen. Kestää kerrotun mukaan nurkka-ajon, mutta pidemmät matkat on riski. Olisiko täällä tietoa, että meneekö tämä nyt täysin muorin maksettavaksi vaikka kone on sinällään kilometrien perusteella suht tuore? Auto ei tosiaan ole uusi, että sinällään on ymmärrystä omistajan vastuullekin. Ajetut kilometrit kun on vaan noin maltilliset, niin mietityttää. Lisäksi asentajien käytös korjaamolla vaikutti oudolta. Korjaamon päällikkö huusi asentajalle, että ”miksi et tajunnut, että ollaan asennettu tähän lämmitin!?”. Voiko tässä lisälämmittimen asennuksessa olla virheitä?
Toisaalta tarvittaisiin tietoa mikä olisi tässä korjauksessa se pienimmän rahan tie?
Maallikkona kiitän viisaampia jo etukäteen avusta.
Toisaalta tarvittaisiin tietoa mikä olisi tässä korjauksessa se pienimmän rahan tie?
Maallikkona kiitän viisaampia jo etukäteen avusta.
Comment