Alkuperäinen kirjoittaja pulla
Näytä viesti
Hyvä myös huomioida, että kun yksittäisiä 30e takuujuttuja alkaa olemaan enemmän, niin käsittelykulut yritykselle kasvavat samassa suhteessa.
Tosiaan vaatimuksessa palauttaa viallinen tuote ei ole mitään väärää. Lähinnä sitä hain, että onko se kenellekään osapuolelle tarpeellista tai kannattavaa, vaan onko enemmänkin kyse maan tavasta, jossa leima pitää olla papereissa ja kymmenen koulut käynyttä vahvistajaa asialla, mutta kuitenkaan kukaan ei tee tiedoilla mitään, mutta näin on vain aina totuttu tekemään ajattematta miksi?
Hyvä pointti kuitenkin tuo tavaran tarkistaminen ja tuotevirheistä oppiminen. Kiva olisi nähdä miten mahtaa toteutua käytännössä vaikka Tokmannin myymän sähköhammasharjan kanssa.
Comment