itsellä tuon profiilin nuoremman auton vastaavassa paikassa silmälaseihin kiinnitettävät aurinkolasit..olivat kaksi viikkoa vanhat ja maksoivat hunajaa ja siellä ovat. ei pois muutaku purkamalla..ei oo vielä viittiny alkaa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kojelaudan ja ikkunan välinen musta aukko
Collapse
X
-
Golfissa liukuu aina jokin puhallinkanavia pitkin laidasta laitaan. Siellä jossain kojetaulun syövereissä jotain on, mutta mitä? Edellisen omistajan tavaroita se on, joten voipi olla vaikka sikaria polttaneen italiaanon pankkikortti.
Itse olen onnistunut muutamassa autossa hävittämään tavaroita pitkäksi aikaa jopa jonnekin penkin väleihin ja alle. Ei meinannut löytyä ei millään.
Comment
-
Mä olen löytänyt uskomattoman määrän hammastikkuja erinäisistä paikoista Audissa.
Mm. hattuhyllyn ja ikkunan välistä on niitä yritetty ronkkia.
Näkyivät ärsyttävästi ulos, mutta ei sieltä kolosta niitä meinannut saada mitenkään pois.
Vieläkin jossain kojetaulun kätköissä niitä varmasti on.
Onneksi ovat olleet kaikki pusseissaan käyttämättöminä.
Comment
-
Caravellesta löytyi viime viikolla takavalojen vierestä metallinen, 12V koestuslamppu, jossa oli vielä hauenleuka kiinni koripellissä. Oli vempele jonkin verran korroosion koettelema, että oli ollut paikoillaan pitkään. Asentajalla tullut vissiin kiire. Siitä sitten assosioitui, että ensi viikolla on hammaslääkäri: toivottavasti muistavat poimia kaikki instrumentit potilaan sisuksista pois.
Comment
-
Porkkis, hyvä että ottivat pois.
Yhdessä vanhassa kulkineessa löysin pelkääjän penkin alta puolikkaan hampurilaisen. Tai sellaiseksi sen raadon tunnistin, oli varmaan ollut siellä aika pitkään. Samassa paikassa oli mm. vanhoja markkoja... Penkki oli ala-asennossaan eikä suostunut nousemaan ylös ennenkuin mekanimia vähän helli vasaralla. Oli varmaan ollut sama vika jo jonkin aikaa.
Comment
Comment