Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Minne määräaikaishuoltoon Turussa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Minne määräaikaishuoltoon Turussa?

    Onko Turun seudulla jotain paikkaa missä sais huollettua vuosihuollon edullisemmin? Kysysin VV-auton hintaa, vähintään 280 euroa joka menee kyllä kipurajan yli. Samaten LMS:n 200e.
    Tuntuu nousseen noi hinnat aika paljon viime aikoina, kun vuosi sitten vuosihuolto+30000+jarrunestehuolto maksoi 262 euroa.

    Auto on Audi 80 2.0E

    #2
    Mitä siihen huoltoon sitten mielestäsi pitäisi kuulua? - Mun mielestä vähintään öljyt+suodatin, allamainitut lisätyöt sitten tarpeenmukaan.

    Jos hinta on määräävä tekijä, tee itse. Hae pari kannua öljyä varaosaliikkeestä, osta öljyn suodatin ja vaihtele. Selviät alta 60e, ja jää vielä melkein kannullinen öljyä seuraavaan ölpänvaihtoon. Täytä myös pissapoika.:)

    Näin karkeasti, tietty sitten erinäiset lisätyöt, kuten sytytystulpat, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin, pyyhkijän sulat, parit polttimot sun muuta. Riippuen tietty siitä, milloin ne viimeksi on vaihdettu.

    Comment


    • #3
      Tuo P.Huttu on myös erikoistunut Audeihin.

      http://www.kaarinanvaraosa.fi/huttu.html

      Tuolla oli muistaakseni hieman pienempi tuntiveloitus kuin mitä esim. vv-autossa.

      Comment


      • #4
        Itse myös käyttänyt Huttua jonkin verran. OK hintainen... Toisinaan ollut hieman sanomista töiden jälkeen, mutta ihan perus vuosihuoltopaikkana ok.

        Comment


          #5
          Hutulle olen aikasempaa autoa kyllä vienyt korjaukseen, se ois ihan hyvä vaihtoehto.
          Vähän ajattelin jos huoltokirjaan sais jonkunlaisen leiman, että olis myydessä näyttää, että on huollettu ajallaan.
          Joskus oon nähny, olikohan joku huoltamoketju tai AD tmv mikä mainosti melko edullisia vuosihuoltoja.

          Mitäs öljyä suosittelette? Castrolia tohon kai on tähän asti laitettu, ei kai sillä mitään väliä ole jos vaihtaa merkkiä?

          Comment

          Working...
          X