Alkuperäinen kirjoittaja A1wallu
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
Vieras
-
Joo näkee sitten miltä näyttää... Otin tuon Street Comfortin sen takia, että en halua autosta kivikovaa kivirekeä vaan auto säilyy mukavana ajaa vaikkakin kulkee matalana...
Tuota automatrix:en tyyppistä paikkaa olen etsinyt, joten siellä asioidaan heti kun auto on tullut pihaan... Joten kiitän! :) Tavoitteena on kuitenkin laittaa autoa sen verran, ettei varmasti tule toista ihan samanlaista vastaan! Enää jää sitten katsottavaksi teippaanko katon hiilikuitujäljitelmällä, mattamustana vai kiiltävänä mustana... Tuosta sain lisäksi ideaa tummentaa myös noi takavalot... Kun lumet sulaa niin katsotaan mitä tulee! :)
Comment
-
En osaa sitten yhtään sanoa, kun on ekan kerran kyseistä tuotemerkiä auton alla! :D tuota kuitenkin suositeltiin... Toivottavasti olisi hyvät! :D
Autoa en osaa sen paremmin vielä kehua, kun kerran pihassa on vielä toistaiseksi tuo attraction malli 1.4 manuaalina... Erinomainen auto ollut ajaa. Mutta homma kääntyi omalla kohdalla todella vahvasti lisätehojen puutteeseen ja automaattivaihteistoon... Eli noilla tulevilla varusteilla ja tehoilla yms. pitäisi olla aivan eri auto ajaa...
Comment
-
Se mikä on nyt talven aikana ruvennut kevyesti ärsyttämään, on ollut sisätiloista lähtevä muovin kitinä ja nitinä. Hetken kun auto on seissyt pakkasessa, niin äänimaailma vastaa samaa kuin natisevalla hetekalla ajaisi. Se kyllä häviää sisätilojen lämmettyä, mutta silti se ottaa välillä aivoon. Muuten ~10000 km mallilla ajaneena en löydä muuta urputtamista (tai no saisi olla nelikko).
Toivottavasti et A1wallu pilaa autosi ulkonäköä noiden linkkien takaa löytyvillä lasikuituhirvityksillä ;)
Comment
-
:D en aio pilata... Rauhassa rakennellaan ja en aio laita noita linkkien takaa löytyviä... :D
No toi nitinä ja natina painaisi hermoon mullakin... A6 :lla kun ajaa niin olen jopa ollut yllättynyt, kun mitään kitinää ei kuulu edes paukkupakkasilla... Mut kai tuon kans oppii elään, kun kerran kevätkin kohta tulee.
Comment
-
A1:seen löytyy jo tehtaaltakin varsin tyylikkään näköisiä korinosia ja muita hilppeitä jos autoaan haluaa jälkikäteen koristella. Yhdistelemällä alkuperäisiä ja eri valmistajien lärpäkkeitä pääsee yleensä parhaaseen lopputulokseen jos haluaa olla erilainen :)
Talouteen siis haettiin perjantaina tuollainen 1.4TFSI Launch Edition 26tkm ajettuna ja ihan mukavaltahan se vaikuttaa vaikka etuvetoinen onkin.
Jos olet A1Wallu noista magnatuningin -sivuilta löytyvistä osista kiinnostunut niin ota yhteyttä: http://www.kcs.fi/shop/ tuovat CSR -Automotiven tuotteita maahan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Anttila Näytä viestiSe mikä on nyt talven aikana ruvennut kevyesti ärsyttämään, on ollut sisätiloista lähtevä muovin kitinä ja nitinä. Hetken kun auto on seissyt pakkasessa, niin äänimaailma vastaa samaa kuin natisevalla hetekalla ajaisi. Se kyllä häviää sisätilojen lämmettyä, mutta silti se ottaa välillä aivoon. Muuten ~10000 km mallilla ajaneena en löydä muuta urputtamista (tai no saisi olla nelikko).
Toivottavasti et A1wallu pilaa autosi ulkonäköä noiden linkkien takaa löytyvillä lasikuituhirvityksillä ;)
Comment
-
Meidän perheen A1sestä paikallistettiin tuo keskikonsolin nitinä. Oli suoraan tuossa ESP/istuinlämmittimien nappien alamuovissa. Keskikonsoli irti ja vaimennusmattoa väliin. Loppui narinat. Ainoa mikä pitää enää ääntä on hattuhylly, joka välillä rämisee ärsyttävästi.
Suosittelen myös 1.4 TFSI-moottorilla varustettuja autoja käymään merkkihuollossa, jossa voivat asentaa uusimman softapäivityksen. Näissä moottoreissa on ollut jotain häikkää sisätilojen lämpiämisen suhteen.
Huomasin itse tuon kun alkoi kovat pakkaset ja tuntui etteivät sisätilat millään lämpene. Laakkoselle kyselyä ja tiesivät siellä mistä on kyse. Nyt tarkenee!
Comment
-
Pitääpä tutkailla tuota keskikonsolia tarkemmin, jos se nitinän lähde sieltä löytyisi. Hattuhylly osaa kyllä meidän yksilössä olla ääneti. Ne mukikolot on kyllä yksi suunnittelijan aivopieru, jos niitä on tarkoitus käyttää mukitelineenä. Normaali kahvipahvi uppoaa koloon niin syvälle, että sen poiskaiveleminen vie kohtuuttomasti huomiota ajamisesta, etenkin kun vaihdekeppi on siinä edessä sopivasti. Kaiken maailman tilpehöörien säilyttämiseenkin ne on hivenen huonot, onkalon pohjalta kun on vähän hankala pikkutavaroita kaivella.
Lämpenemisongelmaa meillä ei ole ollut. Tosin auto kävi marraskuussa AC:ssä tuulilasin korjauksen yhteydessä saamassa laadunparannushoitoa, jolloin jotain softapäivityksiä tehtiin.
Comment
-
Samaistuin mukiteline-ongelmaan. Itse olen nyt joulusta asti kuluttanut tuota A1stä RS4sen ollessa pajalla. Kuskin puolimmaisessa telineessä tulee aina pidettyä puhelinta, kun aux-piuhan saa siihen sopivasti vedettyä.
Jolloin vain toinen mukipaikka jää vapaaksi.
Ahkerana McAutokaistan käyttäjänä koen S-tronic-kepin olevan tiellä P-asennossa. Ei sovi muki pujottelemalla fiksusti paikalleen. Taitaa olla melko marginaalisesti suunnitellut mukitelineet.
"Kunhan ovat olemassa"
Comment
-
Joo keskikonsolista lähtee allekirjoittaneenkin autosta sitä nitinää, mutta täältä on tullut hyviä parannusvinkkejä. Takakontista lähtenyt nitinä hävisi, kun ne laittoi jonkun kampanjan yhteydessä sinne jotain muovisuojia(?). Apukuskin ovi piti jo kesällä kolinaa ja natinaa, ja sekin loppui kun laittoivat sinne äänieristysmattoa. Nyt natisee kuskin istuin ja se ei kyllä johdu allekirjoittaneen painonnoususta.
Mukitelineeseen menee sopivasti pikaruokapaikoista saatava take away-koon pahvinen juomamuki ;)
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juice|| Näytä viesti
Suosittelen myös 1.4 TFSI-moottorilla varustettuja autoja käymään merkkihuollossa, jossa voivat asentaa uusimman softapäivityksen. Näissä moottoreissa on ollut jotain häikkää sisätilojen lämpiämisen suhteen.
Huomasin itse tuon kun alkoi kovat pakkaset ja tuntui etteivät sisätilat millään lämpene. Laakkoselle kyselyä ja tiesivät siellä mistä on kyse. Nyt tarkenee!
Comment
-
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=vaooOVmoPbQ[/ame]
Vähän spesiaalimpi A1 eli A1 quattro. Ja siis se uusi, ei mikään urkki :) Mahtaakohan yksikään noista 333:sta päätyä Suomeen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiKävin torstaina Audin maahantuonnissa palaverissa ja odotustilassa oli "westendiläinen ylioppilaslahja". Pikavilkaisulla varustelistaa oli ruksattu ainakin seuraavat jutut:- nahkapenkkien
- panoramakaton
- xenonien
- 17" vanteiden
- monitoimiratin
- teak brown-värin
- amalfi white-kattokaarien ja
- amalfi white-peilinkuorien
Hauskaa kun pikkuautossa on "traditionaalia luksusta" väri- ja varustevalinnoissa.
Comment
-
Oho, varusteluilla hinta ylös menetelmällä tehty. Onhan siihen hintaan muutakin valikoimaa, esim. vähemmän ajettua ja uudempaa A4:takin jopa. Mutta jos A1:en haluaa niin tuo on kyllä helmi.
Comment
-
Melkein 5 kk sen Audi A1 185 heppasen tulo sitten kesti!
Oon vain niin tyytyväinen autoon, että jos ei ole tarvetta vaihtaa autoa isompaan niin varmasti vaihdan mahdollisesti joskus tulevaan S1:een...
Ykkösautona kuitenkin toimii tuo firman A6 4G 2.0 TDI multi ja maantieajossa ei todellakaan häpeä sille!!! Niin vakaata ja pehmeetä kyytiä antaa maantiellä, että en olisi ikinä uskonut!!! Perus A1:seen (attraction) aivan valtava ero, kun sellaisenkin omistin 8-9 kk, kunnes vaihdoin tähän!!!
Kuvia autosta laitan, kun on taas vähän poudemmat kelit ja 18 " valkoiset kesävanteet odottavat asennusta. Pitäisi nyt vaan päättää tilaanko sen KW:n streetcomfortin vai tilaisinko vain madallusjouset esim. 30-35 mm... Alusta tuntuu muuten niin hyvältä, että ei olisi oikeastaan tarvetta kuin saada sitä sopivan matalaksi. Pelko vaan siitä, että muuttuko auto sitten liian kovaksi ajaa, jos tosiaan vaihtaa vain nuo pelkät jouset.
Auto on täysin valkoinen, ilman kattokaarien tai katon erivärisyyttä. Lisävarusteina tilasin vielä erikseen takaspoilerin, rattivaihteet, paremman radion (ei kuitenkaan bose), automaattisen ilmastoinnin.
Sen verran viisastuin, että kun näin auton vakion Audin oman S-line korisarjan niin et ole laittamassa siihen mitään Rieger pakettia... On se vaan niin h*lvetin tyylikäs varsinkin, kun autoa saa madallettua riittävästi! EN OLISI USKONUT, ETTÄ SE SARJA SOPII NIIN HYVIN TUOHON AUTOON + LISÄVARUSTE TAKASIIVEN KANSSA!! Mutta näillä ylistyssanoilla mennään ja arvioin autoa sitten lisää, kun alkukuume on laskenut! :DViimeksi muokannut 8866; 30.3.2012, 23:48. Perustelu: Ei tarvitse HUUTAA. Huutomerkkejäkin tarvitaan vain yksi kpl.
Comment
-
Comment
-
No yhtä humoristinen oli kyllä pikkuaan esi-isän, eli SPQ:n pyynti aikoinaan. Toki aakkonen ei oo yhtä HC-tekniikkaa suhteutettuna, kuin SPQ oli aikoinaan. Mut joo, kun miettii, että mitä tolla rahalla saa :) eiks diselibitukka kutonen oo noilla kantturoilla kans ja on vähä enemmän autoa sille rahalle.
Comment
-
Meille hankittiin kakkosautoksi A1 Sportback viikko sitten. Tilat riittävät hyvin turvaistuinikäisen pojan ja kuljettajan tarpeisiin. Tavaratilaan mahtuvat matkarattaat ja ruokaostokset mukavasti. Sopivan terhakkaasti tämä liikkuukin 122 hv:n ja S tronicin kanssa. Laatuvaikutelma kabiinissa on Audimaisella tasolla.
Tällainen konfiguraatio:
AUDI A1 Sportback Ambition 1,4 TFSI S tronic Start-Stop (8XABDG)
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä (1XW)
5-paikkaisuus (3NJ)
Akustinen pysäköintijärjestelmä takana (7X1)
Alumiinivanteet 17" 5-puolainen design (CP2)
Automaatti-ilmastointi (9AK)
Bluetooth-Hands-free -liitäntä (9ZX)
Keskikyynärnoja, edessä (6E3)
Radio Concert (RCM)
Sade- ja valotunnistin (8N6+4GH )
Säilytyslokeropaketti (QE1)
Vakionopeudensäädin (8T2)
Xenon plus -ajovalot (PX4)
metalliväri, hopeinen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MattiRK Näytä viestiNoita A1 quattroja on tasan 1 kpl vapaana Suomeen, joten se nyt taitaa olla yks ja sama mitä se maksaa.
Comment
-
A3 SB 2.0TDI S-tronic vaihtui A1seen viimeviikolla ja olen todella tyytyväinen hankintaani, maahantuojalta löytyi seuraava setti puol vuotta/8tkm käytettynä:)
AUDI A1 Sportback Ambition 1,4 TFSI S tronic Start-Stop (8XABDG)
3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä vaihteenvalitsimilla (1XX)
5-paikkaisuus (3NJ)
Akustinen pysäköintijärjestelmä takana (7X1)
Alumiinivanteet 17" 5-puolainen design (CP2)
Automaatti-ilmastointi (9AK)
Bluetooth-Hands-free -liitäntä (9ZX)
Keskikyynärnoja, edessä (6E3)
Radio Concert (RCM)
Sade- ja valotunnistin (8N6+4GH )
Säilytyslokeropaketti (QE1)
Vakionopeudensäädin (8T2)
Xenon plus -ajovalot (PX4)
metalliväri, Musta
Onkos teillä ollut näissä pohjapanssari vakiona? Vai onko kohdallani vain kyse unohduksesta kun panssari puuttuu:(
http://sohva.org/~eetu/audi.jpg
Comment
Comment