Eeeiiiii välttämättä. Google translate defaulttina kääntää kaikki kielet englannin kautta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
-
Joo, nettiauto-topikissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timpe85 Näytä viestiSiittä halpa A1:nen:
www.nettiauto.com/5433703Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiTuo kyllä herättää omistamisen halua. *drool*
Comment
-
Kuinkas kolukärry ja meluisa tästä tulee 17" kumeilla? Mahtaako olla suurta eroa 16 tuumaisiin? Täällä pohjoisessa ei tiet niin kovin kaksisia, mutta ulkonäön puolesta kyllä sais olla nuo isommat. ;)
Rengas koot nuille kuuluis ilmeisestikkin olla 215/40/17 tai 215/45/16.
Comment
-
Tämmöstä näköjään kirjottelin 8.8.2010
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=111
profiilin päivitys -> done
Comment
-
Vieras
Onnea Akille!
Kahdesta vaihtoehdosta tuo lienee kuitenkin se turvallisempi, ottaen huomioon toisen auton historian.
Comment
-
Eli Audicenterissä oli kaksi vaihdokkivaihtoehtoa 185hv ja 122hv. Otin tuon köyhemmän. Hyvin se S-tronicilla kuljettaa päivittäisajossa. Tehoversiosta oli vaihdettu moottori ja epämäräisiä vaihteistoongelmia, joihin ei ollut historian mukaan ratkaisua. Metallinhohto teak brown valkoisilla kattokaiteilla myös näyttää hyvältä omaan silmään.
Vaikeinta oli löytää suomiautoista sopivia varusteita, aina oli joku kompromissi. Nyt otin sellasen jossa on Connectivity paketti = mahdollistaa navin aktivoinnin ja sisältää AMIn ja bluetoothin. Se olisi ollut turhan kallis jälkiasentaa.
Penkit sporttiversioina tottakai.
Varustelistalta puuttui xenonit, leditakavalot, sisustan valopaketti ja keskikyynärnoja. Ne on jo päivityslistalla.
S-line puskurin taidan päivittää myös taakse ja parkkitutkat samalla.
Comment
-
-
Jos kovasti polttelee saada A1 alle niin tällaisella setillä varustettu olisi "joutilaana" 29k ajettu ja lisää tulee pari tonnia kuussa, listan lisäksi Eberi Remucilla löytyy
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=390
Comment
-
Itse syyllistyn aina silloin tällöin samaan, siis nettiautosurffailuun A1-osastolla. Eikä eilen Vantaalla AudiCenterissä nähty punainen SB mustalla katolla vähentänyt yhtään kiinnostusta. Edelleen kaipaan 2010 hankkimaani ykköstä. Nyyh.
Comment
-
Vauhdikas ykkönen tulossa ja mitä ilmeisimmin malli merkinnällä S1: http://jalopnik.com/this-mysterious-...tm_source=t.co
Comment
-
Oon kyllä ollu tyytyväinen tohon mun ykköseen, vain q-puuttuu.
quattro-erikoismallin hinta kyl karkaa perus kuolevaisen maksukyvyn ulottumattomiin, mutta jospa noista uusista "perus" S1 ja q-malleista tulis semmosia perushintaisia, eli lähin vastaava olis A3q/S3 hinnoittelultaan.
Sit vois taas parin vuoden päästä vaihtaa.
Comment
-
-
Vieras
-
Mukavia lukemia: 231hv, 370Nm, alle kuusi sekuntia nollasta sataan ja huippunopeus rajoitettu lukemaan 250km/h. Itseasiassa nuo arvot ei valtavasti poikkea ABY-moottorisesta S2:sta.
https://www.youtube.com/watch?v=rGNw...e_gdata_player
Comment
-
Emäntä on kinunnut tuollaista A1:stä kauppakassiksi, mutta en ole vielä moista suostunut hankkimaan. Kaksi syytä, Audin pitää aina olla nelari ja tuo nykyinen kauppakassi ei ole edes vuotta vanha. Kuhan tuo S1 tulee niin pitää palata asiaan, siinä kun on tarpeeksi oviakin tuohon speciaali malliin verrattuna (vaikka erinomaisen hieno muutoin onkin)
Comment
-
Saksalaisilla Audi-sivuillakin on jo tietoa
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa...sportback.html
Comment
-
Olisivat nyt ottaneet kunnolla irti potkua tuosta 2-litraisesta. Aika perusvireinen ja mitä katsoo tämän vuotisia 2-litraisia niin 300 revitään jo golffeissa. Ei nyt minusta ihan Ässäläisen lukemia ole, joskaan ei huonot ottaen huomioon auton painon. Ompahan varaa viritellä. RS1 joskus?
Comment
-
Ei malliston pienin ässä voi olla nopeampi kuin suuremmat mallit, siksi tuskin on otettu tuon enempää voimaa ulos. Epäilemättä hauska laite tuollaisenaankin. Toki S-tronic olisi ollut ehkä piste iin päälle. Maanantaina ajelin uudella S3:lla ja siihen kuusivaihteinen S-tronic sopi erinomaisesti.
Comment
-
Manuaali on ihan jees, keep it simple. Tuo nyt ei ole kokonsa puolesta missään määrin "touring", niin parasta tuossa autossa lienee keveys, pieni koko ja yksinkertaisuus. Toivottavasti ei ole liikaa vaimennettu myöskään ohjaustuntoa ja tehty ylimukavaa jousitusta..
Comment
-
Kyllä S-tronic vaan on todella mukava pienessäkin autossa, se tekee ajamisesta varsin vaivatonta. Jos haluaa itse jossain määri päättää vaihdoista, niin onhan noissa tippitoiminto ja rattiin sää vielä läpyskätkin.
Tuo nyt ei ole kokonsa puolesta missään määrin "touring", niin parasta tuossa autossa lienee keveys, pieni koko ja yksinkertaisuus.
Comment
-
Mukavuus ja vaivattomuus ovat vaan ikävä kyllä tietyllä tapaa ajofiilistä latistavia asioita. Kyllä, kärsin kulttuurishokista ajaessani ensimmäistä talvea automaattivaihteisella autolla. :) Läpyskävaihtaminen ei todellakaan ole edes lähelle sama asia kuin oikea kova aski. Sitä minä tässä vaan, että ei kai kaikista autoista ole tarkoituksenmukaista tehdä kuljettajansa uneen tuudittavia pehmeitä ja tunnottomia lullia? Isoissa korimalleissa se on tietysti jopa jossain määrin tavoiteltavaa.
Comment
-
-
Comment