Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A1 (8X) MY 2010-2018

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eeeiiiii välttämättä. Google translate defaulttina kääntää kaikki kielet englannin kautta.

    Comment


    • http://www.nettiauto.com/audi/a1/5433703

      Joko joku on ostamassa?

      Comment


      • Joo, nettiauto-topikissa.
        Alkuperäinen kirjoittaja Timpe85 Näytä viesti
        Siittä halpa A1:nen:
        www.nettiauto.com/5433703
        Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
        Tuo kyllä herättää omistamisen halua. *drool*

        Comment


        • Kuinkas kolukärry ja meluisa tästä tulee 17" kumeilla? Mahtaako olla suurta eroa 16 tuumaisiin? Täällä pohjoisessa ei tiet niin kovin kaksisia, mutta ulkonäön puolesta kyllä sais olla nuo isommat. ;)

          Rengas koot nuille kuuluis ilmeisestikkin olla 215/40/17 tai 215/45/16.

          Comment


            Tämmöstä näköjään kirjottelin 8.8.2010
            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=111

            profiilin päivitys -> done

            Comment


              Onnea Akille!
              Kahdesta vaihtoehdosta tuo lienee kuitenkin se turvallisempi, ottaen huomioon toisen auton historian.

              Comment


                Eli Audicenterissä oli kaksi vaihdokkivaihtoehtoa 185hv ja 122hv. Otin tuon köyhemmän. Hyvin se S-tronicilla kuljettaa päivittäisajossa. Tehoversiosta oli vaihdettu moottori ja epämäräisiä vaihteistoongelmia, joihin ei ollut historian mukaan ratkaisua. Metallinhohto teak brown valkoisilla kattokaiteilla myös näyttää hyvältä omaan silmään.

                Vaikeinta oli löytää suomiautoista sopivia varusteita, aina oli joku kompromissi. Nyt otin sellasen jossa on Connectivity paketti = mahdollistaa navin aktivoinnin ja sisältää AMIn ja bluetoothin. Se olisi ollut turhan kallis jälkiasentaa.
                Penkit sporttiversioina tottakai.

                Varustelistalta puuttui xenonit, leditakavalot, sisustan valopaketti ja keskikyynärnoja. Ne on jo päivityslistalla.
                S-line puskurin taidan päivittää myös taakse ja parkkitutkat samalla.

                Comment


                • Onko siis tiedossa foorumin 1. projektiosion juttu A1:stä?

                  Comment


                  • Jos kovasti polttelee saada A1 alle niin tällaisella setillä varustettu olisi "joutilaana" 29k ajettu ja lisää tulee pari tonnia kuussa, listan lisäksi Eberi Remucilla löytyy

                    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=390

                    Comment


                    • Voi voi kun tuli nettiautosta kuolattua A1:siä. Tuollainen olisi kyllä helkkarin näppärä auto. Olis vaan tuota budjettia. Jos sitä parin vuoden päästä (ja sitten nuo ei maksa juuri mittään!)

                      Comment


                        Itse syyllistyn aina silloin tällöin samaan, siis nettiautosurffailuun A1-osastolla. Eikä eilen Vantaalla AudiCenterissä nähty punainen SB mustalla katolla vähentänyt yhtään kiinnostusta. Edelleen kaipaan 2010 hankkimaani ykköstä. Nyyh.

                        Comment


                        • Onneksi täälläpäin Audi Centeriin tulee matkaa se 400 kilsaa ja lähimpään Audi-liikkeeseenkin se 170, niin ei ole niin akuuttia painetta... :D A1 on auto joka vain kolahtaa. Sama kuin ur-quattrossakin.

                          Comment


                            Vauhdikas ykkönen tulossa ja mitä ilmeisimmin malli merkinnällä S1: http://jalopnik.com/this-mysterious-...tm_source=t.co

                            Comment


                              Oon kyllä ollu tyytyväinen tohon mun ykköseen, vain q-puuttuu.
                              quattro-erikoismallin hinta kyl karkaa perus kuolevaisen maksukyvyn ulottumattomiin, mutta jospa noista uusista "perus" S1 ja q-malleista tulis semmosia perushintaisia, eli lähin vastaava olis A3q/S3 hinnoittelultaan.

                              Sit vois taas parin vuoden päästä vaihtaa.

                              Comment


                                Tulossa se on, S1 nimittäin. http://www.worldcarfans.com/11402117...tm_source=t.co

                                Comment


                                  Jos jotain arvauksia heittäs hinnat alkaen suomihinnasta, niin oisko joku 43k€ veroineen + varusteet.

                                  Comment


                                    Aika vaisun (hillityn) näköinen ainakin edestä aiempaan A1 quattroon verrattuna. Ja tuo on sentään ässä. Ja vähemmän tehoakin jos nuo arvailut pitää paikkansa.

                                    Comment


                                      Niin, no ne halus tehä siitä quattro A1:stä exklusiivisen erikoiserän, maksohan se vissiin joku 80k€. Ei kai ne halvemmasta versiosta halua tehä räyhäkkäämpää.

                                      Comment


                                        Ässä kuin ässä, se vähän normaalista räyhempi versio. Jää tilaa RS-malleille.

                                        Comment


                                          Mukavia lukemia: 231hv, 370Nm, alle kuusi sekuntia nollasta sataan ja huippunopeus rajoitettu lukemaan 250km/h. Itseasiassa nuo arvot ei valtavasti poikkea ABY-moottorisesta S2:sta.

                                          https://www.youtube.com/watch?v=rGNw...e_gdata_player

                                          Comment


                                            Emäntä on kinunnut tuollaista A1:stä kauppakassiksi, mutta en ole vielä moista suostunut hankkimaan. Kaksi syytä, Audin pitää aina olla nelari ja tuo nykyinen kauppakassi ei ole edes vuotta vanha. Kuhan tuo S1 tulee niin pitää palata asiaan, siinä kun on tarpeeksi oviakin tuohon speciaali malliin verrattuna (vaikka erinomaisen hieno muutoin onkin)

                                            Comment


                                              On ärhäkän näköinen peli ja statsit kuulostaa ihan kohtuullisilta. Ykkösautoa ei tähän talouteen tuosta saa kokonsa puolesta ja kakkoseks uuten todnäk. liian hintava. Mutta ehkä käytettynä Saksasta ;)

                                              Comment


                                                Saksalaisilla Audi-sivuillakin on jo tietoa
                                                http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa...sportback.html

                                                Comment


                                                • Olisivat nyt ottaneet kunnolla irti potkua tuosta 2-litraisesta. Aika perusvireinen ja mitä katsoo tämän vuotisia 2-litraisia niin 300 revitään jo golffeissa. Ei nyt minusta ihan Ässäläisen lukemia ole, joskaan ei huonot ottaen huomioon auton painon. Ompahan varaa viritellä. RS1 joskus?

                                                  Comment


                                                    Ei malliston pienin ässä voi olla nopeampi kuin suuremmat mallit, siksi tuskin on otettu tuon enempää voimaa ulos. Epäilemättä hauska laite tuollaisenaankin. Toki S-tronic olisi ollut ehkä piste iin päälle. Maanantaina ajelin uudella S3:lla ja siihen kuusivaihteinen S-tronic sopi erinomaisesti.

                                                    Comment


                                                      Manuaali on ihan jees, keep it simple. Tuo nyt ei ole kokonsa puolesta missään määrin "touring", niin parasta tuossa autossa lienee keveys, pieni koko ja yksinkertaisuus. Toivottavasti ei ole liikaa vaimennettu myöskään ohjaustuntoa ja tehty ylimukavaa jousitusta..

                                                      Comment


                                                        Kyllä S-tronic vaan on todella mukava pienessäkin autossa, se tekee ajamisesta varsin vaivatonta. Jos haluaa itse jossain määri päättää vaihdoista, niin onhan noissa tippitoiminto ja rattiin sää vielä läpyskätkin.

                                                        Tuo nyt ei ole kokonsa puolesta missään määrin "touring", niin parasta tuossa autossa lienee keveys, pieni koko ja yksinkertaisuus.
                                                        Ei ole "touring" kokonsa puolesta, mutta sen voin sanoa, että tuolla kipolla ja kaikkien kunnon audistien kiroamilla vakiojakkaroilla, tuolla helposti ajelee 5-6 tuntia ilman että on tarvetta nousta välillä voimistelemaan. Onhan keveys ja lyhyt akseliväli yhdistelmä, jolla autosta tulee jossain määrin pompottava, mutta muuten ajomukavuus ei isommilleen juurikaan häviä.

                                                        Comment


                                                          Mukavuus ja vaivattomuus ovat vaan ikävä kyllä tietyllä tapaa ajofiilistä latistavia asioita. Kyllä, kärsin kulttuurishokista ajaessani ensimmäistä talvea automaattivaihteisella autolla. :) Läpyskävaihtaminen ei todellakaan ole edes lähelle sama asia kuin oikea kova aski. Sitä minä tässä vaan, että ei kai kaikista autoista ole tarkoituksenmukaista tehdä kuljettajansa uneen tuudittavia pehmeitä ja tunnottomia lullia? Isoissa korimalleissa se on tietysti jopa jossain määrin tavoiteltavaa.

                                                          Comment


                                                            Faceliftia pukkaa. http://www.worldcarfans.com/11403077...ad-of-possible

                                                            Comment


                                                              Ensituntumia S1:stä. http://www.autobild.de/artikel/audi-...medium=twitter

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X