Jaahas, siinä onkin meidän perheen uusi kakkosauto, mikäli se on vähänkään minusta kiinni. Pitää alkaa lämmittelemään eukkoa... mitä mahtaa lukea hintalapussa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
Hybridissä on toisaalta niin pienet päästöt, että sen puolesta hinta voi olla hyvinkin kilpailukykyinen. Jossain oli spekulointi 3l keskikulutuksesta plug-in -mallille. Itse esim. saisin ajettua kaikki työmatkat pelkällä sähköllä => keskikulutus käytännössä 0l / 100km. Tuollaisen lataus ei kuitenkaan montaa euroa verkkovirralla maksa.
Comment
-
-
-
http://www.automerkit.fi/uutiset-tre...hvistettu.html
S1 200hv. Minusta tuo S1 olisi pitänyt jäädyttää ja pelipaita nostaa hallin kattoon.
Comment
-
Saisivat pikkuhiljaa julkaista hinnaston tuosta. Tietäisi lähteekö sitä autokaupoille :) Henk. koht. neliovinen versio näyttää paremmalta kuin kaksiovinen. Iso maski on ehkä hieman mauton salmiakkikuvioisena.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkka L Näytä viestiSanos muuta. On jokseenkin koomista, että tuolla pikkusportilla on sama nimi mikä rallimaailman legendalla.
Comment
-
-
Hyvä joulupukki, voisiko tuohon kirppuun mitenkään änkeä TT RS:n koneen ja tehdä siitä Ford Focus killerin nelivedolla...
Comment
-
A1:n prototyyppi salakuvissa.
Vakoojat ovat saaneet Audi A1 prototyypin ensimmäistä kertaa kameroidensa tähtäimiin. BMW-tyylinen mustavalkean psykedeelinen naamiointikuvio ei pysty peittämään Audin eturitilää. Pelkästään näistä kuvista voisi päätellä, että autossa on pidempi akseliväli kuin kilpailijoillaan. Audin edustaja sanoi hiljaittain, että useita korivaihtoehtoja on mahdollista nähdä. Tähän kuuluu tämän 3-ovisen lisäksi siis mahdollisesti myös 5-ovinen, cabriolet ja kenties coupe/roadster. Emme sulkisi pois edes SUV:n mahdollisuutta.
Moottorivalikoimaan kuuluu 1,8-litrainen TSI, dieselvaihtoehtoja, sekä hybdid/täyssähköinen malli. A1 on useimmissa tapauksissa etuvetoinen, mutta S1-versioon saatetaan ottaa osia isommasta S-sarjasta ja sitä kautta myös neliveto on mahdollinen.
Jenkeissä ei olla vielä valmiita maksamaan premiumhintaisesta pikkuautoista, joten ne markkinat Audi jättää suosiolla väliin.
Lähde (jossa myös lisää ja isompia kuvia): Worldcarfans.com
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A3Tq Näytä viestiYkkönen kyllä kiinnostaa kovasti, lähinnä Sportbackina. Onkohan malliston virallinen ensiesittely Geneven messuilla keväällä 2010?
Audi on pieniiin päin
Audi esittelee maaliskuussa Geneven autonäyttelyssä pienimmän mallinsa 2000-luvulla.
Saksalaisvalmistaja tarjoaa omien sanojensa mukaan A1:n myötä pikkuautoluokkaan hienostunutta muotoilua, huipputekniikkaa sekä laatua. A1 ei ole Audin ensimmäinen pikkuauto, sillä 1970-luvulla se valmisti ensimmäiselle Volkswagen Pololle tietä tehnyttä 50-mallia ja lähimenneisyydessä alumiinikorista Audi A2:ta valmistettiin vuoteen 2005 asti. Sittemmin A2:sesta on tullut taloudellisesti ajavien keskuudessa erittäin haluttu malli. Tuleva A1 paikkaa mallistossa A3:n alapuolella olevaa aukkoa.
Audi herättää median mielenkiintoa tarjoamalla tulevina kuukausina lehdistölle tietoa uudesta mallista pieninä paloina. Genevessä esitellään kolmeovinen A1, jota seuraa myöhemmin A1 Sportback. Jälkimmäinen on hyvin pitkälti lokakuussa 2008 esitellyn kuvamme A1-konseptin kaltainen.
Lähde: Tekniikan Maailma
Comment
-
...alumiinikorista Audi A2:ta valmistettiin vuoteen 2005 asti. Sittemmin A2:sesta on tullut taloudellisesti ajavien keskuudessa erittäin haluttu malli. Tuleva A1 paikkaa mallistossa A3:n alapuolella olevaa aukkoa.
Mutta alkuperäinen julkistus piti olla jo tänä vuonna ja nyt juteltuani myyjän kanssa vaikuttaa siltä, että A1 Sportback on Suomessa vuoden 2011 puolella..
Comment
-
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/a...systa-suomessa
Jumankekka. Hintahaarukka ois aika sopiva. Joko saa ruveta haaveilemaan uudesta Audista.. =)
Comment
-
-
-
Juu, tässäkin jutussa on oikein mainintana erikseen että
..Tietojen mukaan S1 varustetaan 1.4-litraisella turboahdetulla bensiinimoottorilla, jonka teho tulee olemaan noin 180 hevosvoimaa. Se tulee tietojen mukaan olemaan ensimmäinen S-malli, joka toimitetaan pelkästään etuvetoisena...
A1 perustuu löyhästi VW-konsernin pikkuautoarkkitehtuuriin, johon kuuluvat myös uusimmat VW Polo, Skoda Fabia sekä Seat Ibiza.
Mutta hyvältä se näyttää!
Edit: Mielenkiintoinen nyanssi muuten A1 1.6 TDI 90 hv vs. A2 1.4 TDI 90 hv.
Toinen 1.6 TDI tuottaa 90hv ja vääntöä 230 Nm. Yhdessä viisivaihteisen manuaalivaihteiston kanssa A1 kiihtyy 0-100km/h 12,2 sekunnissa ja sen huippunopeus on 179 km/h. Kulutus on moottoriversioista pienin eli 3,8 liters/100 km, joka vastaa 99 g CO2/km.
Comment
-
Hienon ja trendikkään näköinen vekotin. Ihankohan tuota saa Fiat 500-tyyliin kustomoituna ihan tehtaalta jo?
Takavedon puuttuminen ei itseä pahasti haittaa -ja ehkä se sinne saadaan jossain vaiheessa esim hybriditekniikalla.
Comment
-
Alustavasti tuotantomalli näyttää erittäin hyvältä. Esittely on Geneven automessuilla kolmen viikon kuluttua, joten kuvia odotellessa.
Mun mielestä vaan S-merkkiä ei tuohon kannata sovittaa, jos tehoa on alle 200hv ja vielä etuvetoinen..
Comment
Comment