Itselläni olivat unohtaneet, asensivat sen 5 tkm öljynvaihdossa käyttäessäni.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A1 (8X) MY 2010-2018
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja 33du Näytä viestiAudi Airportissa noi pohjamuovit puuttui kaikista A1, joten tehtaalla laiskotelleet oikein urakalla
Comment
-
Vieras
Comment
-
Riippuu toki hieman viasta/puutteesta, mutta pitää kyllä kutinsa ainakin tämän osan kanssa. Tuon muovin voi lisätä vaikka luovutustarkastuksen yhteydessä, joten autoja on melko turha seisottaa tehtaalla sen takia. Toki siinä virheen mahdollisuus kasvaa, mutta kuitenkin. Itse olisin jo vaatimassa puuttuvia osia paikoilleen. Nyt puhutaan kuitenkin premium-merkistä, eikä mistään markkinoiden edullisimmasta koirankopista.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiRiippuu toki hieman viasta/puutteesta, mutta pitää kyllä kutinsa ainakin tämän osan kanssa. Tuon muovin voi lisätä vaikka luovutustarkastuksen yhteydessä, joten autoja on melko turha seisottaa tehtaalla sen takia. Toki siinä virheen mahdollisuus kasvaa, mutta kuitenkin. Itse olisin jo vaatimassa puuttuvia osia paikoilleen. Nyt puhutaan kuitenkin premium-merkistä, eikä mistään markkinoiden edullisimmasta koirankopista.
Esimerkkejä kyllä riittää. :D
Comment
-
Niin, funktionaaliset viat on jo vähän eri juttu kuin puuttuva suojamuovi.. =) Laatuasioiden parissa puksaavalle toi mainitun kaltainen esimerkki kuulostaa aika pelottavalle. Millähän tasolla niiden laadunvarmistus siellä oikein on?
Comment
-
Automotive puolella on harvinaisen tiukat laatuvaatimukset, ainakin alihankkijoiden osalta, joten munkin mielestä kuulostaa vähän oudolta. 10€ osan korjaaminen tai vaihtaminen jälkikäteen on kuitenkin 100x kustannus.
Rakenuusalallahan on ihan normaali käytäntö, että viat korjataan, jos korjataan vasta sitten, kun on asiakkaan kanssa riidelty, mutta siellähän oletetaan, että samalle asiakkaalle ei tartte enää mitään myydä.
Comment
-
Vieras
Lienee syynä se, että tehtaalla ei ole paikkaa mihin vialliset voisi laittaa korjattavaksi?
Tai jotenkin ei ole kustannustehokasta.
On tullut käymättömiä autoa, väärällä sisustalla ( siis koko sisusta penkkejä ja ovipahveja myöten uusittiin), väärällä koneella ( no sille ei tehdä mitään yllättäen), jne jne...
Ei mitenkään yleisiä nuo isommat virheet, mutta juurikin näitä ettei osia ole, tuli uusien mallien kohdalla melko usein. Tai sitten joku osa uusitaan ennen kuin autolla saa edes ajaa tai luovuttaa. Osat tulee erikoislähetyksenä ja alustanumerotkin osataan sanoa mihin on uusittava.
Comment
-
Comment
-
Johan sulle vastattiin täällä http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116980
Marmori = Audiliike, Teppo = speed-autoteile.fi
Jäsenpuolelta saisit helposti varaosanumeron tuolle jonka avulla onnistuu helpoiten tilaus Tepolta.
Comment
-
Kerta onnistuin ryssimään tämänki langan, niin kopipasteen suoraan tuolta toisesta.
Tuli käytyä istumassa tuommosen kyytissä tännään (kortittomana, eikä muutenkaan olis irronnu rattipaikkaa.)
Kun en ole tottunu nuihin vähä hätäsempiin, niin olihan se hymy korvissa ja naama kipiänä reilun tunnin ajelun jälkeen. Ohjaus tuntu olevan meleko napakka ja ratioki oli keskivertoa parempi meikän multakorville. Tosin vertailukohteet on melko vähissä.
Ja muutama hätänen kuva.
Comment
-
Taas jäätävää asiantuntemusta, Ilta-Sanomat pääsi kuolaamaan:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288515090595.html
Comment
-
Mitäs eroja näillä compact coupèlla ja sportbackillä nyt on muuta kuin kaksi ovea? Mitta kuvia kun katsoo niin lähes kaikki mitat ovat vastaavia korkeutta ja leveyttä lukuunottamatta. Korkeus ero kai voi tulla alustasta, mutta mistähän ylimääräinen 6mm leveyttä tulee?
Kai nuo samalla tehtaalla ja samoista osista on kasattu eli ei valtavia eroja luulis olevan?
Comment
-
Kyljistä kuvan mukaan tuo mitta olis eli vois hyvinkin olla kahvat tai ovipellit ulompana kuin 3d mallissa.
Comment
-
-
-
-
Vieras
Google translator on todella näppärä, aikaa meni sekunteja http://translate.google.com/ :
Harvinaista, että kannan pian tulla markkinoille malli oli spekulatiivinen kuin tulevan Audi S1 ??perusteella pienen A1. Meillä on vielä kokeilla luoda "asiaintila".
On varmaa, yksi asia: On urheilu malli A1 sarjan tulevat jotka ovat nyt toistuvasti nähty prototyyppejä tyypillisiä malleja terävä neljä pakoputket esitetty. Jopa nimi katsotaan asettaa: S1. Ilmeisesti yksi on todella naimisissa Audi uudelleenkäyttö koodi legenda.
Mutta nyt kuitenkin spekulointia alkaa: quattro quattro vai ei? Onko näyttöä siitä, että ei ole koskaan ollut S-malli ilman ajo kontallaan ja yksi ei ole varma Ingolstadt tauko käytettäessä tarujen pikakuvaketta S1, joka seisoi projektio WD, tämä perinne. Puhuvat kustannuksia. Jopa Polo WRC itsestään neliveto ja rajoitettu painos A1 quattro on rakennettu käsin ja perustuu enemmän alennetun A3 alustan kuin A1. Jotta tuotanto versio Quattro ajaa Ingolstadt pienimmän näyttää olevan alustaa voidaan helposti muuttaa vahvana.
Ja myös vetopuolelle Joitakin kysymyksiä jää auki. Useat lähteet sanovat uuden 1.8 TFSI, joka on noin 220 hv löytää tiensä S1. Se voisi olla tietenkin, mutta yksi facelift on täysin uusi moottori sarjan vanhan alustan näyttää olevan melko epätodennäköistä. Kuulostaa uskottavalta huhuja että kuuluisa 2,0 TFSI käyttää jatkossakin. Vaikka ei vaiheen laajennus on 256 hv - säilyttämiseksi suhteessa etäisyys A1 Quattro - 225-230 hv, mutta se saattaa jo olla. Yksin ympäri Mini John Cooper Works lopetettu.
Olipa tai ilman S1 Quattro, 1,8 tai 2,0 litran tulee - se on kaikki tiedämme pian jos Audi vetää kankaan pois uusi huippumalli. Olemme innoissamme kuuma aihe, hän tulee varmasti takaisin!
Comment
-
Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiVai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
Comment
Comment