Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A1 (8X) MY 2010-2018

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Itselläni olivat unohtaneet, asensivat sen 5 tkm öljynvaihdossa käyttäessäni.

    Comment


    • Minulta puuttuu moottoritilan alustan suojamuovi. Se näyttää aika pahan avonaiselta syksyn kurakelejä ajatellen. Saitko sen takuuna / veloituksetta ?

      Comment


      • Veloituksetta laittoivat, kun olivat kerran jättäneet sen asentamattakin.

        Comment


        • Audi Airportissa noi pohjamuovit puuttui kaikista A1, joten tehtaalla laiskotelleet oikein urakalla

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja 33du Näytä viesti
            Audi Airportissa noi pohjamuovit puuttui kaikista A1, joten tehtaalla laiskotelleet oikein urakalla
            Eh-heh-hee! :) Mitäs mä sanoin? :P

            Comment


            • Itse epäilen ihan sellasta, että panssarit ovat olleet loppu tehtaalla. Autoja ei ole sitten seisotettu osien odottelun aikaa vaan toimitettu asiakkaille ja annettu reklamaatioiden hoitaa panssareiden asennukset jälkeenpäin takuuna seuraavien huoltojen yhteydessä.

              Comment


                Vikojen/ puutteiden korjaaminen on paljon halvempaa jälkikäteen kuin keskellä linjastoa.

                Comment


                  Riippuu toki hieman viasta/puutteesta, mutta pitää kyllä kutinsa ainakin tämän osan kanssa. Tuon muovin voi lisätä vaikka luovutustarkastuksen yhteydessä, joten autoja on melko turha seisottaa tehtaalla sen takia. Toki siinä virheen mahdollisuus kasvaa, mutta kuitenkin. Itse olisin jo vaatimassa puuttuvia osia paikoilleen. Nyt puhutaan kuitenkin premium-merkistä, eikä mistään markkinoiden edullisimmasta koirankopista.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                    Riippuu toki hieman viasta/puutteesta, mutta pitää kyllä kutinsa ainakin tämän osan kanssa. Tuon muovin voi lisätä vaikka luovutustarkastuksen yhteydessä, joten autoja on melko turha seisottaa tehtaalla sen takia. Toki siinä virheen mahdollisuus kasvaa, mutta kuitenkin. Itse olisin jo vaatimassa puuttuvia osia paikoilleen. Nyt puhutaan kuitenkin premium-merkistä, eikä mistään markkinoiden edullisimmasta koirankopista.
                    No perhana kun sakemanni lähettää auton Suomeen, eikä mokoma ole lähtenyt käyntiin kun linjalta tuli ulos. "Kyllä ne Suomessa tutkii ja korjaa"
                    Esimerkkejä kyllä riittää. :D

                    Comment


                      Niin, funktionaaliset viat on jo vähän eri juttu kuin puuttuva suojamuovi.. =) Laatuasioiden parissa puksaavalle toi mainitun kaltainen esimerkki kuulostaa aika pelottavalle. Millähän tasolla niiden laadunvarmistus siellä oikein on?

                      Comment


                        Automotive puolella on harvinaisen tiukat laatuvaatimukset, ainakin alihankkijoiden osalta, joten munkin mielestä kuulostaa vähän oudolta. 10€ osan korjaaminen tai vaihtaminen jälkikäteen on kuitenkin 100x kustannus.

                        Rakenuusalallahan on ihan normaali käytäntö, että viat korjataan, jos korjataan vasta sitten, kun on asiakkaan kanssa riidelty, mutta siellähän oletetaan, että samalle asiakkaalle ei tartte enää mitään myydä.

                        Comment


                          Lienee syynä se, että tehtaalla ei ole paikkaa mihin vialliset voisi laittaa korjattavaksi?
                          Tai jotenkin ei ole kustannustehokasta.

                          On tullut käymättömiä autoa, väärällä sisustalla ( siis koko sisusta penkkejä ja ovipahveja myöten uusittiin), väärällä koneella ( no sille ei tehdä mitään yllättäen), jne jne...
                          Ei mitenkään yleisiä nuo isommat virheet, mutta juurikin näitä ettei osia ole, tuli uusien mallien kohdalla melko usein. Tai sitten joku osa uusitaan ennen kuin autolla saa edes ajaa tai luovuttaa. Osat tulee erikoislähetyksenä ja alustanumerotkin osataan sanoa mihin on uusittava.

                          Comment


                            Jos joku ehti itselleen A1 nelikon ostamaan ja pettyi kulkuun niin ehkä ABT:n apu kelpaa.

                            Comment


                            • Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua 1 kappaleen A1:seen 17" 5-puolainen design (CP2) vanteen? Meni hiukan rusinaksi kun osui kivetykseen.

                              Comment


                              • Johan sulle vastattiin täällä http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=116980
                                Marmori = Audiliike, Teppo = speed-autoteile.fi
                                Jäsenpuolelta saisit helposti varaosanumeron tuolle jonka avulla onnistuu helpoiten tilaus Tepolta.

                                Comment


                                • Kerta onnistuin ryssimään tämänki langan, niin kopipasteen suoraan tuolta toisesta.

                                  Tuli käytyä istumassa tuommosen kyytissä tännään (kortittomana, eikä muutenkaan olis irronnu rattipaikkaa.)

                                  Kun en ole tottunu nuihin vähä hätäsempiin, niin olihan se hymy korvissa ja naama kipiänä reilun tunnin ajelun jälkeen. Ohjaus tuntu olevan meleko napakka ja ratioki oli keskivertoa parempi meikän multakorville. Tosin vertailukohteet on melko vähissä.

                                  Ja muutama hätänen kuva.
                                  Viimeksi muokannut Mikko J; 29.10.2012, 20:31. Perustelu: Pari kuvaa lisätty.

                                  Comment


                                    Taas jäätävää asiantuntemusta, Ilta-Sanomat pääsi kuolaamaan:
                                    http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288515090595.html

                                    Comment


                                    • Mitäs eroja näillä compact coupèlla ja sportbackillä nyt on muuta kuin kaksi ovea? Mitta kuvia kun katsoo niin lähes kaikki mitat ovat vastaavia korkeutta ja leveyttä lukuunottamatta. Korkeus ero kai voi tulla alustasta, mutta mistähän ylimääräinen 6mm leveyttä tulee?

                                      Kai nuo samalla tehtaalla ja samoista osista on kasattu eli ei valtavia eroja luulis olevan?

                                      Comment


                                      • Olisko takaovien kahvat ulompana. Tai sivupeileissä eroa jos ne otetaan leveyden laskuihin mukaan?

                                        Comment


                                        • Kyljistä kuvan mukaan tuo mitta olis eli vois hyvinkin olla kahvat tai ovipellit ulompana kuin 3d mallissa.

                                          Comment


                                          • 5-ovisessa katto on hieman pidempi joten siinä suurin ero. Kävin katsomassa omaa sportbackia tuossa pihalla ja kyljen uloinkohta on ovien alaosan taivutuksessa jotka kuvissa näyttävät erilaisilta 3- ja 5-ovisissa

                                            Comment


                                            • S1 tullee markkinoille 2014. via Fourtitude.com.

                                              Comment


                                              • Bite the dust, Ken Block: http://fourtitude.com/news/video/vid...a-enough-said/

                                                Comment


                                                  WTF! Ohne quattro?
                                                  http://www.evocars-magazin.de/2013/0...attro-antrieb/

                                                  Comment


                                                  • Voitko Suomentaa samantien... Kaikki ei osaa saksaa...

                                                    Comment


                                                      Google translator on todella näppärä, aikaa meni sekunteja http://translate.google.com/ :


                                                      Harvinaista, että kannan pian tulla markkinoille malli oli spekulatiivinen kuin tulevan Audi S1 ??perusteella pienen A1. Meillä on vielä kokeilla luoda "asiaintila".
                                                      On varmaa, yksi asia: On urheilu malli A1 sarjan tulevat jotka ovat nyt toistuvasti nähty prototyyppejä tyypillisiä malleja terävä neljä pakoputket esitetty. Jopa nimi katsotaan asettaa: S1. Ilmeisesti yksi on todella naimisissa Audi uudelleenkäyttö koodi legenda.

                                                      Mutta nyt kuitenkin spekulointia alkaa: quattro quattro vai ei? Onko näyttöä siitä, että ei ole koskaan ollut S-malli ilman ajo kontallaan ja yksi ei ole varma Ingolstadt tauko käytettäessä tarujen pikakuvaketta S1, joka seisoi projektio WD, tämä perinne. Puhuvat kustannuksia. Jopa Polo WRC itsestään neliveto ja rajoitettu painos A1 quattro on rakennettu käsin ja perustuu enemmän alennetun A3 alustan kuin A1. Jotta tuotanto versio Quattro ajaa Ingolstadt pienimmän näyttää olevan alustaa voidaan helposti muuttaa vahvana.

                                                      Ja myös vetopuolelle Joitakin kysymyksiä jää auki. Useat lähteet sanovat uuden 1.8 TFSI, joka on noin 220 hv löytää tiensä S1. Se voisi olla tietenkin, mutta yksi facelift on täysin uusi moottori sarjan vanhan alustan näyttää olevan melko epätodennäköistä. Kuulostaa uskottavalta huhuja että kuuluisa 2,0 TFSI käyttää jatkossakin. Vaikka ei vaiheen laajennus on 256 hv - säilyttämiseksi suhteessa etäisyys A1 Quattro - 225-230 hv, mutta se saattaa jo olla. Yksin ympäri Mini John Cooper Works lopetettu.

                                                      Olipa tai ilman S1 Quattro, 1,8 tai 2,0 litran tulee - se on kaikki tiedämme pian jos Audi vetää kankaan pois uusi huippumalli. Olemme innoissamme kuuma aihe, hän tulee varmasti takaisin!

                                                      Comment


                                                        Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.

                                                        Comment


                                                        • Kiitos... Toi google translate selvensi asiaa aivan h*lvetin paljon...

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
                                                            Vai tekekö Audi pikkusportin kanssa "bumwagenit" ja nimeis sen 1S, ettei S1 kokisi inflaatiota, niinhän tapahtui 1M:n kohdallakin.
                                                            Toisaalta olen 1S kannalla, toisaalta en. Mutta tulkoot mikä tahansa, on "normaali" hintainen A1 quattro varmasti kauppansa tekevä laite. Ja itsellekkin mielenkiintoinen kohde, sitten kun hinnat romahtaa :)

                                                            Comment


                                                              Kannattanee kokeilla kääntää ensin englanniksi ja sitä suomeksi. Voi olla viksumpaa tekstiä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X