Rupee ärsyttää sen verran että jonnekin täytyy avautua.
Mitäs Audistit on mieltä kyseisestä asiasta...
Vein A4 2.5tdi quattroni takarenkaiden laakereiden vaihtoon liikkeseen joka sijaitsee erään huoltoaseman yhteydessä. Laakerinvaihto menikin hyvin. Kaverin kyydillä menin, jätin auton ja illalla haettiin auto pois. Muutamien päivien kuluessa ihmettelin että miten auton perä on näin vempulan oloinen rampeissa sateella ja muutenkin kovemmassa vauhdissa ja noin viikon päästä toinen rengas meni puhki. Puhki menneessä renkaassa oli sisäreunassa n.3cm leveä kohta joka oli syöpynyt rikki ja toisessa renkaassa samanlainen kun kädellä kokeili, mutta ei ollut ihan vielä mennyt puhki.
Soittelin kyseiseen liikkeeseen että tekivätkö he nelipyöräsuuntauksen laakerinvaihdon jälkeen eivätkä olleet kuulemma tehneet kun ei ole laitteitakaan siihen hommaan mutta olivat kuulemma kuittiin kirjoittaneet että pyöränsuuntaukset tarkistettava. Sanoin että olisihan tuosta voinut sanoa autoa luovuttaessa takaisin johon myyjä naurahti sanoen "No on varmaan unohtunut mainita".
Kotia päästyäni tutkailin kuittia eikä tuossa mitään lukenu mitään mistään suunnista. Pyytivät tuomaan auton takaisin viikonlopun jälkeen että katsovat "mikä muka siinä voi olla vikana" (kuten itse sanoivat) heidän jäljiltä.
Vein auton sinne taas maanantaina kaverin kyydillä ja illalla haettiin pois ja vastaus oli että ei siinä oikein ole mitään mikä olisi meidän aiheuttama vika, mutta varasivat silti ajan torstaille nelipyöräsuuntaukseen.
Tänä aamuna vein 9.00 auton liikkeen pihaan ja annoin avaimet. Ei siis ajasta ollut sovittu muuta kun että tänä aamuna vien sen sinne. Sanoivat soittavansa kun on valmis. Klo 16.00 soitin sinnepäin ja kysyin mikä tilanne kun ei ole kuulunut ja liike menee 16.00 kiinni. Työnjohtaja sanoi että eivät ole kerenneet tehdä mitään kun toin vasta klo 9.00. Kysyin että mites nyt toimitaan ja sanoivat että voin tulla hakemaan auton pois. Kysyivät vielä että voinko vielä perjantai aamuna itse auton klo 8.00 pohjois-haagaan heidän toiselle korjaamolle jossa on laitteet nelipyöräsuuntaukseen. Olisivat saaneet viedä itse, mutta tarvitsen tänään illalla vielä autoa.
Hetkeä myöhemmin ja pahimman ärsytyksen laannuttua soitin uudestaan että saako tästä mitä korvausta kun on mennyt 2rengasta piloille, reilun viikon auto seisonut parkkipaikalla kun ei ole voinut ajaa, koska toinen takarengas on puhkemaisillaan (teräspunokset kulunu jo poikki) ja toinen vararengas huomattavasti pienempi kuin 16" alumiinivanteet joka nähtävästi ei tee hyvää quattrolle. Kaiken lisäksi joutunut hyppäämään turhan takia kahdella autolla edestakas monta kertaa. Olis ehkä muutakin tekemistä kun ei aika riitä muutenkaan.
Korvaukseksi tarjosivat kahta käytettyä rengasta jotka vähän paremmassa kunnossa kun ne mun puhjenneet. Hienoa. "Rahaa ei anneta ainakaan, sen voin kysyä vaikka isommalta pomolta" sano perään. Huomenna taidan soittaa itse isommalle pomolle ja kysyä miten näissä toimitaan.
Ihmeellistä asiakaspalvelua.
Yleensä en ärsyynny enkä halua valittaa mut kyrsiihän se välillä.
Eipä tässä muuta...
Mitäs Audistit on mieltä kyseisestä asiasta...
Vein A4 2.5tdi quattroni takarenkaiden laakereiden vaihtoon liikkeseen joka sijaitsee erään huoltoaseman yhteydessä. Laakerinvaihto menikin hyvin. Kaverin kyydillä menin, jätin auton ja illalla haettiin auto pois. Muutamien päivien kuluessa ihmettelin että miten auton perä on näin vempulan oloinen rampeissa sateella ja muutenkin kovemmassa vauhdissa ja noin viikon päästä toinen rengas meni puhki. Puhki menneessä renkaassa oli sisäreunassa n.3cm leveä kohta joka oli syöpynyt rikki ja toisessa renkaassa samanlainen kun kädellä kokeili, mutta ei ollut ihan vielä mennyt puhki.
Soittelin kyseiseen liikkeeseen että tekivätkö he nelipyöräsuuntauksen laakerinvaihdon jälkeen eivätkä olleet kuulemma tehneet kun ei ole laitteitakaan siihen hommaan mutta olivat kuulemma kuittiin kirjoittaneet että pyöränsuuntaukset tarkistettava. Sanoin että olisihan tuosta voinut sanoa autoa luovuttaessa takaisin johon myyjä naurahti sanoen "No on varmaan unohtunut mainita".
Kotia päästyäni tutkailin kuittia eikä tuossa mitään lukenu mitään mistään suunnista. Pyytivät tuomaan auton takaisin viikonlopun jälkeen että katsovat "mikä muka siinä voi olla vikana" (kuten itse sanoivat) heidän jäljiltä.
Vein auton sinne taas maanantaina kaverin kyydillä ja illalla haettiin pois ja vastaus oli että ei siinä oikein ole mitään mikä olisi meidän aiheuttama vika, mutta varasivat silti ajan torstaille nelipyöräsuuntaukseen.
Tänä aamuna vein 9.00 auton liikkeen pihaan ja annoin avaimet. Ei siis ajasta ollut sovittu muuta kun että tänä aamuna vien sen sinne. Sanoivat soittavansa kun on valmis. Klo 16.00 soitin sinnepäin ja kysyin mikä tilanne kun ei ole kuulunut ja liike menee 16.00 kiinni. Työnjohtaja sanoi että eivät ole kerenneet tehdä mitään kun toin vasta klo 9.00. Kysyin että mites nyt toimitaan ja sanoivat että voin tulla hakemaan auton pois. Kysyivät vielä että voinko vielä perjantai aamuna itse auton klo 8.00 pohjois-haagaan heidän toiselle korjaamolle jossa on laitteet nelipyöräsuuntaukseen. Olisivat saaneet viedä itse, mutta tarvitsen tänään illalla vielä autoa.
Hetkeä myöhemmin ja pahimman ärsytyksen laannuttua soitin uudestaan että saako tästä mitä korvausta kun on mennyt 2rengasta piloille, reilun viikon auto seisonut parkkipaikalla kun ei ole voinut ajaa, koska toinen takarengas on puhkemaisillaan (teräspunokset kulunu jo poikki) ja toinen vararengas huomattavasti pienempi kuin 16" alumiinivanteet joka nähtävästi ei tee hyvää quattrolle. Kaiken lisäksi joutunut hyppäämään turhan takia kahdella autolla edestakas monta kertaa. Olis ehkä muutakin tekemistä kun ei aika riitä muutenkaan.
Korvaukseksi tarjosivat kahta käytettyä rengasta jotka vähän paremmassa kunnossa kun ne mun puhjenneet. Hienoa. "Rahaa ei anneta ainakaan, sen voin kysyä vaikka isommalta pomolta" sano perään. Huomenna taidan soittaa itse isommalle pomolle ja kysyä miten näissä toimitaan.
Ihmeellistä asiakaspalvelua.
Yleensä en ärsyynny enkä halua valittaa mut kyrsiihän se välillä.
Eipä tässä muuta...
Comment