Asun saksassa. Autoni (`99 B5 1.8T quattro 132kW) pitäisi katsastaa tässä kuussa.
Audicenterissä maisteri vilkaisi vähän auton alustaa että tiedettäisiin mitä on edessä. Takajarrut on vaihtokunnossa, etupäässä oikealla ne kaksi ylinta tukivartta pitää vaihtaa ja bonuksena vasemman takavetoakselin stefa vuotaa. Merkkiliikkeessä näiden vikojen korjaukset olisivat olleet 910e töineen ja osineen. Päälle olisi tullut vielä 400e 120tkm huollosta johon sisältyy öljynvaihto, kaikki suodattimet ja sytytystulpat.
Ykstyisessä korjaamossa tukivarsien vaihto maksaa 150e, takajarrujen vaihto 40e ja perän stefan vaihto 150-200e. Päälle tulee sitten vielä osat. Tukivarret 60e/kpl, jarrulevyt 72e/pari ja palat 45e. Palat taitaa olla pagidin ja muutenkin kehuvat osien olevan alkupäräislaatua.
Mitä mieltä olette hintatasosta? Halvempaa vai kalliimpaa kuin suomessa?
Mietin tässä kanssa korjauksien tekemistä itse mutta taitaa jäädä tekemättä. Taka-akselistoakin kun katsoo ei voi muuta kyllä sanoa kuin että morjes:)
Audicenterissä maisteri vilkaisi vähän auton alustaa että tiedettäisiin mitä on edessä. Takajarrut on vaihtokunnossa, etupäässä oikealla ne kaksi ylinta tukivartta pitää vaihtaa ja bonuksena vasemman takavetoakselin stefa vuotaa. Merkkiliikkeessä näiden vikojen korjaukset olisivat olleet 910e töineen ja osineen. Päälle olisi tullut vielä 400e 120tkm huollosta johon sisältyy öljynvaihto, kaikki suodattimet ja sytytystulpat.
Ykstyisessä korjaamossa tukivarsien vaihto maksaa 150e, takajarrujen vaihto 40e ja perän stefan vaihto 150-200e. Päälle tulee sitten vielä osat. Tukivarret 60e/kpl, jarrulevyt 72e/pari ja palat 45e. Palat taitaa olla pagidin ja muutenkin kehuvat osien olevan alkupäräislaatua.
Mitä mieltä olette hintatasosta? Halvempaa vai kalliimpaa kuin suomessa?
Mietin tässä kanssa korjauksien tekemistä itse mutta taitaa jäädä tekemättä. Taka-akselistoakin kun katsoo ei voi muuta kyllä sanoa kuin että morjes:)
Comment