Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Korjausopas

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Korjausopas

Autosta on palanut pensavalo ja hehkuvalo vilkkuu siihen malliin että tarttis tehdä jotain. Kojetaulun purkamista en edes harkitse ilman korjausopasta. Sellainen hyvä olisi kai tuo "xxx Official Factory Repair Manual". Mutta, mutta; ei se nyt niin mene että tilaatsentuostanetistäkunseonNIINhelppoa.

Olen yrittänyt ostaa nettikirjakupoista, huutokaupoista ja erinäistä ulkomaisista tarvikeliikkeistä. Eräs tunnettu nettikirjakauppa XYZ myy surutta mutta ei pysty toimittamaan. Sikamaista huijausta ottaa tilaus vastaan ja roikottaa asiakasta lupausten päässä vuosi ja sitten ilmoittaa ettei olekaan.

Kustantaja ABC myyskentelee myös sivuillaan hinta näyttästi esillä, sanoo sentään ettei nyt ole MUTTA KYLLÄ HETIKOHTA julkaistaan uusi laajennettu painos (siis vuoden verran).

Olen tilannut 2 kertaa käytetyn opuksen XYZ-puljusta (kuten varmaan noin tsiljoona muutakin) ja hetikohta tulee ilmoitus "sorry, oversold copy" jne. Ja se "oversold" myynti-ilmoitus roikkuu sivuilla viikkokausia.

Nyt sitten paloi käämi lopullisesti. Kustantajan sivuille on tullut tämä EBAHN sähköinen "turvasössöversio", joka on kallis, hankala käyttää ja josta puuttuu dieselmoottorit.

Koska on nyt julistettu, ettei kapitalismi enää toimi (=rahalla ei enää saa) olen nyt harkinnut siirtymistä uuskommunismiin, eli omaisuuden kimppaomistukseen netin avulla. Tilaisin kympillä jonkun CD:n JOSSA ON KAIKKI, jonka tilaaminen ja varsinkin käyttäminen on HELPPOA, hankinta onnistuu NOPEASTI ilman vuosien vetkuttelua. Mutta rikos ei kannata, kärsi ja nauti!

"Rehellisyys näyttä olevan sairaus, josta ei parane muuta kuin valehtelemalla"
    Viimeksi muokannut Yleisajattelija; 4.10.2007, 07:18.

Onhan noita erilaisia luotettaviakin puljuja maailma väärällään, joista takuulla saa sen myynnissä olevan tilatun kirjan. Puljun XYZ voi toki vaihtaa puljuksi ÅÄÖ.

Bentelyn julkaisut ovat ainoita, joihin kannattaa rahansa laittaa.

Comment

Audikin myy noita virallisia korjausopuksiaan netissä: https://erwin.audi.com

Edit: Ainakin jossain vaiheessa nuo Erwinin dokumentit olivat kopiointisuojattuja pdf tiedostoja, joiden kanssa pelaaminen oli aika paskamaista puuhaa. Ei voi ihan varauksetta suositella siis.

Comment

...ja Bentleyn opuksissakin voi olla vajavuuksia moottorivaihtoehdoissa.

Omaan beenelkkuun tilasin saksalaisen korjausoppaan, koska Bentleyssä ei ollut oikeaa vaihtoehtoa minulle.

Comment

Itse tilasin tohon A4:een bentleyn korjausoppaan alfamerin kautta ja hinta oli sama kuin ulkomaisilla nettikirjakaupoilla. Todella hyvä opus.

Comment

Tilattu TAAS amatsoonista Bentleytä

Tuo michelinin korjauscd on lähes kelvon (ei tosin paljo maksakaan), joten taas on tehty yritys ostaa tuo Benley Audi 80:een. Nyt sentään laittoivat ilmoituksen että HUOMENNA lähtisi saa nähdä kuinka käy. Sitten tilasin golfin opuksen bentleyltä toiveena saada RA-koneen (diesel) korjausohjeet.

Arggh! Luolamiehellä oli helpompaa.

Comment

Btw. Se mittariston purkaminen ei oo mitään rakettitiedettä, rohkeesti vaan. Haulla löytyy ohjeistusta tältäkin foorumilta. :)

Comment

Jusu, paljoko piti kärsiä opuksesta?

Comment

Pikaisella haun käytöllä en löytänyt, joten kysytäämpäs täällä.

Onko Audi 80 B4 korimalliin olemassa korjausopasta? Löysin vaan Typ89 manuaaleja esim Bentleyltä. Voisin tuollaisen tilata jostain, vaikka kirjakaupasta ISBN numerolla tai jos joltain löytyy ylimääräisenä. Kai tuollaisella typ89 kirjallakin tekniikan puolesta pärjäisi aika pitkälle..

Comment

Alfameriltä löytyy saksaksi.

Comment

Multa löytyy käytetty saksankielinen opus. Audi 80 avant+limo vm.-91 -95.

Postikuluja vastaan voin siitä luopua.

Kirjalle löytyi uusi omistaja. Eli mulla sitä ei enää ole.
                      Viimeksi muokannut JKK; 27.10.2007, 11:53.

Comment

Working...
                      X