Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Auton pesemisestä/hyviä pesuloita...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Alkuperäinen kirjoittaja tumpsi Näytä viesti
    Mitäs raati suosittelee Oulun seudulla?
    Kaarnatien SEOlla on TI-halli jossa pesupaikkoja (letku / painepesuri)

Nopiaan nysvää niin ei mene kovin montaa euroa.

Comment

Kiitos tästä tiedosta. Miettinytkin missä raaskisi käyttää taas pahimpina kurakeleinä, kun pikainen huuhtaisu sillointällöin riittäisi.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viesti
        http://www.acw.fi/fi/

Tuosta olen kuullut hyvää kommenttia. Itse en ole vielä käyttänyt omaa autoa tuolla.
        Täältä kanssa ääni ACW:lle. Hyvää palvelua ja autotkin tulee puhtaaksi.

Comment

• Shell Ruskeasanta ja itsepalvelu. 2-3 poletilla (4e /kpl, 2,5min) saa painehuuhtelut ja sen "kuumavahan". Siinä välissä ku täyttää oman ämpärin ja pesee omalla harjalla niin hyvää jälkeä tulee. Viime viikonloppuna (sumu, loskasta ja räntää sato) ei ollu paljoa tunkua.

Comment

• "Omalla harjalla" särähtää korvaan ikävästi. Toivon että tuossa on vaan typo :)

Comment

Voihan sitä harjaakin "pesussa" käyttää, mutta silloin kyllä pesen ruostetta pois ;-)

Comment

Mainostetaanpa nyt hieman, Tampere, Nokia, Ylöjärvi akselilla käsinpesut ja muut fiksaukset:

Järvensivun Auto Oy
                Lehtikatu 22
                33340 TAMPERE
                Puh. 0400 841 605
                Olemme avoinna
                ark. 8:30 - 17:00
                la sopimuksen mukaan.

Kaverin pulju, itse käytän tuolla omani. Pääasiassa Auto Glymin tuoteilla pesut.

Comment

Kävinpä kokeilemassa tuota Helsingin KTK:ta nyt vihdoinkin, mistä tuolla ylempänä mainitsin. Lämmin halli oli (käytin 4-hallia), painepesurissa oli hyvät paineet, eikä muutenkaan oikeen moittimista. 50 minsaa kulutin aikaa ja tuo maksoi 18,75e (omat aineet oli mukana). Eihän tuo ilmasta ole, kun itse joutuu/saa pestä, mutta lämmin sisätila näin talvella, niin päätin kokeilla.

Ja sitten on pakko kehua tuota BH:n AutoFoam:ia. Ruikin foamit pintaan paineruiskulla (Clas Ohlsonin 7l kannu käytössä), annoin vaikuttaa ja huuhtelin pois. Kaikki kurat ja suolat mitä nyt silmällä erotti, lähti kyljistä ilman hinkkausta. Toki alla on pari viikkoa vanhat vahat, mutta ehdottomasti käytän kyllä jatkossakin tuota foamia. Ehkä vois jopa harkita lancen hankintaa duunipaikan kärherille, tosin sitä voi käyttää vain kesäisin, kun pesupaikka on ulkona :/

Tässäpä vielä Kuva pesun ja kuivauksen jälkeen. Harmi ettei tullu otettua ennen kuvaa.

Comment

Lähteekös tuo BH:n AF kuinka helposti pinnasta pelkällä letkulla? Eli ajatuksena ois ruiskia paineruiskupullosta AF:t ja huhdella letkulla, kun ei kyseisessä paikassa ole painepesuria, mutta lähteekö nuo AF:t pelkällä letkulla?

Comment

• En tiedä onko kukaan huomannut Eläintarhan nesteellä olevaa TI-pesupaikkaa. Siellä on ihan tehokkaan oloinen painepesuri ja imuri joka kuuluu ns.korvaukseen. Pesuaineet joutuu itse tietenkin viemään mutta toistaiseksi ei ole kauheasti vielä ruuhkaa ollut. Hinta ihan kohtuullinen tilaan nähden 9€ 20 minsaa ja sen jälkeen jotain senttejä minuutti. Aina on 20 minsaa riittänyt käsinpesuun.Toimii sillä tavalla että menee sisälle ja ilmoittaa rek.numeron ja aloitusajan ja halliin tulee sähköt.

Olen puhunut alustavasti ohimennen aseman hoitajan kanssa jos vaikka saisi pikkusen huojennusta esim:Jäsenkortilla

Itse pesen siellä koska on lähellä ja tosiaankaan ei ole ollut ruuhkaa. Paitsi nyt kun asiasta mainitsin on sitten kamala ruuhka :)

Samalla voi käydä kylläkin ylihintaisella kupposella kahvia ja vetästä epäterveellisen hampurilaisaterian. Itse pesu on auki 24H joten luultavasti jossain vaiheessa kyllä kerkeää.

Comment

Tällästä tänään eräässä Nestee pesulassa. Eli äitee kävi pesettämässä Leonia. Ilmeisesti meni harjas jotenkin tuonne lipan alle ja kiskaisi koko helapaskan irti. Suuremmilta vaurioilta vältyttiin, kiinnitysklipsut paskaks ja pintanaarmua lippaan ja valon johto poikki. Vikahan ei ollut kummankaan.

Sinänsä vaan hauskaa kun muorille on jo uusi Leoni tulossa tehtaalta ja tuo nykynen on siis periaatteessa myyty jo liikkeeseen. Liike tuumasi että eipä mitään, lyö vaikka sikamassalla kiinni :D
                        Attached Files

Comment

• Lainaus:
                          Alkuperäinen kirjoittaja Otto.
                          http://www.acw.fi/fi/

Tuosta olen kuullut hyvää kommenttia. Itse en ole vielä käyttänyt omaa autoa tuolla.
                          Täältä kanssa ääni ACW:lle. Hyvää palvelua ja autotkin tulee puhtaaksi.
                          Ei ollut sitten ilmeisesti tarpeeksi kannattavaa toimintaa vaan ACW on hakeutunut konkurssiin

Comment

• Käytin autoani käsinpesussa Vantaan TKP-Palvelussa (http://www.tkpp.fi/Etusivu.html). Auto oli todella likainen, mutta tuli jo 10min päästä takaisin puhtaana (ainakin näennäisesti puhtaana, en sen enempää jäänyt ihmettelemään, tuli siitä ainakin puhtaampi mitä se oli viedessä). Kuivauskin oli tehty vähän sinnepäin. Jäi tunne, että on vähän hätäisesti tehty. Itse kun olen tottunut, että perusteelliseen käsinpesuun menee helposti sen puoli tuntia, tosin en olekaan ammattilainen.
                            Muilla kokemuksia TKPP:n palveluista?

Tuolle koslalle pitäisi tehdä keväällä perusteellinen puunaus, pesu, vahaus, myllytys, kovapinnoitus, sisäputsaus ja nahanhoito + mahdollisesti muita meikkauksia ja parin parkkipaikkakolhun siistiminen. Jotta sen saa taas näyttämäänkin autolta.
                            Ehdotuksia pk-seudulla minne kannattaa viedä? Hinta ei niinkään ratkaise, vaan enemmänkin huoliteltu lopputulos. ACW:stä olen kuullut kovasti kehuja, mutta pulju on valitettavasti lopettanut toimintansa. Myös AutoDent on tällä forumilla muutamaan kertaan saanut kehuja, mutta tuosta TKPP:stä jäi sen verran "nopeasti_heti_valmis" -kuva, etten vielä tiedä, uskallanko viedä autoani sinne kunnon hoitoon.
                            Eli kokemuksia?

Comment

• Kannattaa kysellä myös Pesukinnas.com forumilla jotain asiaan vihkiytynyttä harrastajaa, jos ei välttämättä tarvitse olla autopesula.

Comment

• Jos Kuopiossa tarvetta autopesulle/fixille, niin minuun voi ottaa yhteyksiä. Kaikki muu onnistuu mutta ei koneelliset kiillotukset.

Comment

Onkos tässä Valkeekosken tietämillä n.50km:n sisällä jotain asiallista autopesulaa/pesijää? Myös myllytyspaikka saattaisi kiinnostaa niin saisi tuon maalin taas loistamaan viimestään kunnolla.

Comment

• Jos Kuopiossa tarvetta autopesulle/fixille, niin minuun voi ottaa yhteyksiä. Kaikki muu onnistuu mutta ei koneelliset kiillotukset.
                                    Täytyy myöntää ja voin suositella, sai VanhaRouvakin maistaa miltä tuntuu olla puhdas. Siis tosi puhdas.

Comment

Palstallakin aikoinaan mainosti Petra Kivimaa, p.kivimaa@hotmail.com, nyt en enää löytänyt mainosta.
                                      Marraskuussa 2011 käytin auton myllytyksessä, silloin hän toimi Suutarilassa.
                                      Tyytyväinen olin palveluun.

Comment

• Hittosoikoon kun en muista missäpäin tuolla kotimatkalla seikkailin niin näin kyltin "käsinpesu 15€" Muistaakseni jossakin Espoon Ikean nurkilla, ei oo vielä niin tuttuja nämä nurkat mulle.

TKPP teki minulle entiseen A6 ikkunatummennuksen ja ei minulla ihan älytön fiilis siitä firmasta jäänyt. Vein auton paikalle niin hallissa oli silloin pesussa pari autoa (Herttoniemi 2010). Tummennukset oli kyllä ihan kelpo työtä ja messutarjouksella edulliset.

Comment

• http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288551355897.html

Nainen jäi tunniksi jumiin autopesulaan - katso kuvat

Comment

• Kärcher K4 tuli ostettua ja sitä testattua. Ihan kelpo peliltä tuntui, vielä kun kunnon pesuaineen saa ostettua tuohon vaahdottimeen kun ei tuo kärcherin oma oikeen vakuuttanut. Kokeilemaan saapi tulla jos haluaa. Sijainti Inkoossa lähellä Siuntion rajaa. YV:llä tarkemmin tietoja.
                                            Attached Files
                                            Viimeksi muokannut HiTec; 23.4.2013, 21:52. Perustelu: lisäsin kuvan

Comment

Nyt kun paikkakunta on vaihtunut niin kysellääs taas. Missä kaikkialla Mikkelissä on TI-pesupaikkoja? Ilmeisesti täällä ainakin onnistuu auton pesu itse?
                                              (Ja jatkokysymyksenä, että pystyykö paikkakunnalta ostamaan kunnollisia autonpesuaineita)

Comment

• Ei kenelläkään sattuisi olemaan tiedossa jotain pesupaikkaa PK-Seudulla, jossa saisi käyttää omia tarvikkeita? Ainoastaan painepesuri puuttuu itteltä. Viimeksi meni aika likeelle 6h, ku tuon kävin puunaamassa; että jos ei nyt "miljoonia" maksaisi ton pesupaikan käyttö, ni ois tietenki plussaa. Jos nyt lauantaista Kaakon kesäretkeä varten sais tuon pestyä.

Muuralan Nestettä, Ison Omenan/Lippulaivan Parkkipesuja ja Suomenojan Shellin Polettipesua on tullu aijemmin käytettyä paljonki pikkuhuuhteluihin. Niissä kun ei vaan saisi käyttää omia vermeitä.

Comment

• Katsos kimppatilaukset ja Ti-Klubin pesuhallit ;)
                                                  Siistit valoisat tilat, tehokkaat painepesurit ja ympäri vuorokauden jonottamatta. Sijaintikin on aika hyvä.
                                                  Omalle lompakolle ja käyttötarpeelle erittäin sopiva ratkaisu, kannattanee vilkaista.

Comment

Jetwash Kyläsaaressa on myös näppärä itsepesuun.

Comment

Olarin Nesteellä sai ainakin vielä viime kesänä, kun viimeksi sitä käytin, omia aineita/tarvikkeita käyttää.

Saattaa tosin jonniin verran maksaa, jos 6h meinaa siellä hinkata. :)

Comment

Joo jos sama hinnoittelu, kun järvenpäässä, niin tulee kyllä kalliiksi. Pesupaikka 7.90 ja se sisältää 20min. Siitä ylimenevät minuutit muistaakseni 0.29 tai 0.39centtiä. Poletit euron kipale. Saa käyttää omia kamoja. Mulla menee yleensä 6polettia, tarve pelkästään painevedelle.

Comment

Toki myös Kannelmäen Neste on hyvä itsepesupaikka.

Comment

• Tuo Teron mainitsema Jetwash herätti kyllä mielenkiinnon. Onko kenelläkään tietoa, että mikä tuolla on €/min hinta? Ite kun en ko. tietoa löytänyt kiskan sivuilta.

Comment

• Viesti 137 on kuvia jetwashin edeltäjästä

Comment

Working...
                                                              X