Oli mahdollisuus käydä polettamassa R8 moottoriradalla niin eipä semmosta tapahtumaa voinu jättää välistä. Paikkana oli Infineon Raceway pohjois-Kaliforniassa. Paikalla oli noin kahdeksan R8:ia, joista neljä oli ajossa. Meikäläisen R8 oli varustettu S-tronicilla(kaksoiskytkin). En muistanu kattoa, että oliko keraamijarrut, mutta hyvin se pysähty. Oli huonoa tuuria ajovuoron kanssa, koska samaan aikaan oli hitaampia kuskeja ratissa ja ajotapa oli ns. "lead-follow", jossa hitain määrää nopeuden. R8 oli tietysti mahtava ajettava. Luisut oli hallittuja. Toisin kuin RS4:lla, jolla tuli ajettua ennen R8:ia. Ainoa pieni häiritsevä asia oli S-tronicin toiminta jos sattui vaihtamaan kesken mutkan. R8 lähti radasta "irti" vaihtamisen aikana. Muutenkin toiminta oli melko nykivää verrattuna esim. Passatin DSG:hen.
Samana päivänä tuli myös poletettua:
TT 3.2 Quattro automaatti
A4 3.2 Quattro automaatti
A6 4.2 Quattro automaatti
RS4 manuaali
A8 Long 4.2(jääkaapilla) automaatti
Q7 4.2 automaatti
A8 oli melkonen puskutraktori. Q7 oli parempi ajettava slalomissa.
RS4 oli ihan ok. Ei puskenu niin paljon kuin odotin. Ihan ok perheautoksi.
Jenkit sai hajotettua kahdesta RS4:sta kytkimet yhden päivän aikana. Huomas ettei ne osaa ajaa manuaalilla.
Kuva R8:sta.
http://lh6.google.com/miika.haapala/...JPG?imgmax=800
Samana päivänä tuli myös poletettua:
TT 3.2 Quattro automaatti
A4 3.2 Quattro automaatti
A6 4.2 Quattro automaatti
RS4 manuaali
A8 Long 4.2(jääkaapilla) automaatti
Q7 4.2 automaatti
A8 oli melkonen puskutraktori. Q7 oli parempi ajettava slalomissa.
RS4 oli ihan ok. Ei puskenu niin paljon kuin odotin. Ihan ok perheautoksi.
Jenkit sai hajotettua kahdesta RS4:sta kytkimet yhden päivän aikana. Huomas ettei ne osaa ajaa manuaalilla.
Kuva R8:sta.
http://lh6.google.com/miika.haapala/...JPG?imgmax=800
Comment