Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S2 osto?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi S2 osto?

    Elikkäs tarkotuksena ois hankkia s2 audi (coupe/avant) B3/ABY?
    Eli siinä ois eka kysymys liittyen tohon koneeseen et onko väliä kumpi?

    Auto tulee harrastus/ikuisuus projektiksi jota tuskin koskaan myyn pois...
    Heppoja siitä ois tarkotus rääkätä se "helpot" n. 320-350.

    Mieluiten ostan suomesta mutta jos ei sopivaa löydy niin haen sitten saksasta.
    Laskelmoin että kummassakin tapauksessa se menee n. 12 000-15 000? paikkeille.

    Tietäjiltä ja kokemuksien omaavilta ottaisin mieluusti neuvoja/kaikenlaista asiaa vastaan. Jos nyt kukaan viitsii tyhmää autella niin kiitoksia siitä etukäteen.

    #2
    Käytä hakua vaikka seuraavilla hakusanoilla
    S2
    3B
    ABY

    ja saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi, jos herää uutta kysyttävää niin kysy sitten. Noihin kaikkiin kun on vastannu jo kymmeniä kertoja.

    Comment


    • #3
      Tai unohda nuo ja osta multa RS2

      Comment


      • #4
        Muuten kyllä ostaisin rs2 mut hinnat menevät vähän liian ylös kun ei budjetti riitä.

        Comment


        • #5
          Saahan sitä pankista lisää. Ja nopeasti se 5000? hulahtaa siihen ässään... Varsinki jos alkaa tehoja nostamaan +muut korjaukset/tuunaukset. Vai mitä??

          Comment


          • #6
            Onhan tuokin totta joo...
            Pankistahan sen rahan sais.
            Mut taidan kuitenkin pidättäytyä vielä tossa s2 kun kuitenkin mukavampi päästä ite rakenteleen/säätämään...

            Kiitoksia tarjouksesta!

            Comment


              #7
              Mut taidan kuitenkin pidättäytyä vielä tossa s2 kun kuitenkin mukavampi päästä ite rakenteleen/säätämään...
              Sama p*skahan se RS2:kin on, molempia joutuu laittamaan yhtä paljon ja aika lailla samalla tekniikalla mennään. :)

              Comment


              • #8
                Ja sit olis hyviä urS4:ia myös tarjolla, näköjään... ;)

                Comment


                • #9
                  Jos sille linjalle lähtee niin miksei myös 200 20v, siitäkin löytyy samaa huoltovapaata ja naurettavan edullista 2,2 20vt quattro-tekniikkaa... :)

                  Comment


                  • #10
                    Paitsi et se eroaa noista edellisistä sillai et se on herrasmiehen auto.

                    Comment


                    • #11
                      S4 ja 200 on poisluettuja ihan sen takia että en pidä niiden ulkonäöstä juuri yhtään...
                      Polven korkusesta lähtien olen ihastellut S2/RS2 audia ja luulen että mieli tuskin vaihtuu ihan heti. :)

                      Että S2 saa kaupitella kyllä ja RS2:kin jos hinta on kohillaan. Taitaa parhaat vaan olla ajossa kun ei oikein lämmitä nuo jotka ovat tällä hetkellä myynnissä...

                      Comment


                        #12
                        urS4:sta puoltaisi se, että sen konehuoneessa mahtuu jotain tekemäänkin irroittamatta ensin puolia sen sisällöstä. Halvempiakin nuo ovat kuin S2:set saati RS2:set.

                        Mutta jos S2/RS2 se on, niin sitten se on.
                        Viimeksi muokannut Ilkka L; 20.9.2007, 12:05.

                        Comment


                        • #13
                          Hae vaikkapa ruottista jos ei tästä maasta mieleistä löydy... Ja kyllä tota risaa saa räplätä ihan yhtä paljo ku ässääki. Omas autos rupeaa olemaan kaikki kunnos, antaa talven tulla vaan =)

                          Comment


                          • #14
                            Morjens !

                            Lainataanpa vanhaa aihetta...

                            TDI raksuttelun sijaan veri on alkanut vetää takaisin 2,2 20vt pariin ja S2 coupe vaikuttaisi mielenkiintoiselle kapistukselle. Tekniikka olisi urs kautta tuttua ja potentiaalia löytyy...

                            Mutta mielessä kävi sitten semmoinen asia millaiseksi S2 coupen ajettavuus on oikeasti hiottavissa. Tunnetustihan se on keulapainoinen kuin mikä ja töpöperäisenä painonjakauma on keulapainoinen väkisellä. Whitelinen vakainta ja tiukempaa alustaa voi laittaa mutta korjaako ne koko ongelmaa?

                            Tarkoitus olisi tehdä kevennetty versio eli viskellä kaikki epäolennainen pientareelle ja ehkä jatkossa sitten laajempaakin muunnostelua...

                            Comment


                              #15
                              Itsellä on juurikin alustaa paranneltu mm. HR:n cup kit ja puslat kaikki + whiteline. Paljon parempi kuin orginaali, muttei kyllä mikään täydellinen vielä (eikä kokonaan poista ongelmaa), mutta menettelee. Lisää myös tehoa, niin kyllä se perä sieltä irtoaa :)

                              Jos oikein parempaa haluaisi, niin painon riisuminen ja lisäjäykistäminen koriin ja kaaret olisi seuraava askel. Ikävä vaan, että edestä painon poistaminen ja siirtäminen taaksepäin on vaikeaa.

                              Comment


                              • #16
                                No tuosta osiosta mielessä kävi lähinnä se painon strippaus yleensä ja mm etupenkkien osalta painoa lähtee siinä kohtaa enemmän etuakselistolta. Samoin ilmastointien ym poisto. Akun voisi nakata konttiin ja sitten tietysti jos loksuja ja konepeltiä vaihtaisi kuituun.. Niitä vain pitäisi varmaan itse väsätä vai saaneko lasikuidusta järkevään hintaan mistään?

                                Comment


                                • #17
                                  No kun ollaan off topicissa, niin kysytään samaa aliohjautuvuuden parantamista urssissa. Eli muuttaisiko tälläinen paketti
                                  http://www.discountgermanparts.com/c...920+4294962956
                                  kuinka auton aliohjautuvuutta paremmaksi?

                                  Comment


                                    #18
                                    H&R + Bilstein sprint setillä takavakaajalla oleva sedan urssi on hyvinkin kaasulla ohjattavissa oleva härveli, tarkoitus olisi seurata etelänaapurissa vaikuttavan jäsenen jälkiä ja kantaa 1 urssin takavakaaja Vallilan Takomolle ajatuksella tuplata paksuus noin ensteeksi, katotaan miten käy ;)

                                    Liialla kaasulla toki puskee, mutta niin se tekee takavetoinenkin väärällä kaasun annolla ;)

                                    Comment


                                      #19
                                      http://www.acm-ab.se/
                                      Tuolta ainakin saa noita kuituosia.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Hmm, tuo ruottin puljuhan vaikuttaa mielenkiintoiselle. Etuloksut ei ole edes mahdottoman kalliit. Miten nuo takaloksut sitten lie asennettavissa koska periaatteessahan ne on kantavia kiinteitä korin osia. "Laajennettavissa"? Meinaako se sitä että kaaren saa tilatessa muhkeampanakin vai ...?

                                        Comment


                                          #21
                                          Etuloksut esim. ei kyllä orginaalina S2:ssa paljoa paina, varsin kevyet. Ovista ja konepellistä + puskurista jotain saa, mutta ei mitään mahdottomia...

                                          Olisin eri mieltä tuosta liian kaasun käytöstä, eli jos kaasulla perä pitää saada irti, niin teholla se lähtee.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X