Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ison tavaran, moottorin tai vaihdelaatikon lähetystä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ison tavaran, moottorin tai vaihdelaatikon lähetystä

Millä firmoilla voisi lähettää moottorin taikka vaihdelaatikon esimerkiksi Saksaan? Kuormalavan päällä lienee paras? Noutavatko paikan asiakkaalta?

Osa ilmeisesti myy palvelujaan vain yrityksille, Y-tunnus ei tässäkohdin ole ongelma..
    Viimeksi muokannut jiisimula; 7.9.2007, 11:22.

Täysin off-topic, mutta eivätkö aski ja vaihdelaatikko ole synonyymejä?

Comment

Suomessa monet rahtifirmat vaativat yritystunnukset : (

Soitahan schenkerille. Mulla ainakin on toiminut saksasta suomeen kotipihaan aika kohtuullisilla kuluilla.

Comment

Kannattaa laittaa lavalle kiinni kunnolla ja jos jaksaa niin aina parempi tehdä siihen vaikka laudasta kehikko ympärille. Lavapaikan maksun kuitenkin joudut maksamaan joten tuo kehikko ei hintaa nosta.
        www.schenker.fi on tuohon käyttöön hyvä.

Comment

Täysin off-topic, mutta eivätkö aski ja vaihdelaatikko ole synonyymejä?
          Myöhäinen kellonaika taisi tehdä tepposensa:)

Comment

Muista harkita myös vakuuttamista

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...632#post410632

Comment

Kuljettaako tuo Senkkeri järkevään hintaan yksityisten lähetyksiä? Olen kuullut, että moni ei kuljeta yksityisten ollenkaan, tai hinta on jotain utopiaa.

Comment

DHL on omaa rahtiani kuormalavalla kuljettanut sekä Eurooppaan että Euroopasta.

Comment

Ei kuljeta yksityishenkilöiden kamoja.

Hinta oli ainakin ihan kohtuullinen oletuksella että tavara olisi pikkulavalla ja painoa 35kg luokkaa.. suap nähä pääseekö perille saakka. Kysyn kyllä vakuutuksen lisähintaa vielä..

Comment

Siis molemmat taatusti kuljettaa yksityishenkilöiden tavaroita( duunit:ex DHL, nyk Schenker express) Hinnoista en osaa sanoa mitään, mutta ei eurooppaan lava voi olla yli 100?. Soitolla selviää, sanoi entinen juoppo.

Comment

Kyllä minä DHL:n kanssa ihan yksityishenkilönä olen pari kertaa asioinut. Tosin onhan siitä pari vuotta aikaa.

Comment

Working...
                      X