Eikös toi tarkistusnumero tuu luottokunnan tiliotteeseen ton nimellisen veloitetun summan yhteyteen josta se sit kopsataan tonne paypalin tilitietoon..? Näin ainakin mulla toimi toi systeemi kun vuosia sitten tilin tein. Tuntuis et sähköpostin välityksellä toi olis riskialttiimpi systeemi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
PayPalin toimintatavat ?
Collapse
X
-
Nyt tarvis apua paypal-asiassa (vai kuuluukohan tämä ebay-ongelmiin. Miten menetellä, kun ehdin jo maksaa tuotteen postikuluineen, jonka jälkeen myyjä ilmoitti postikulujen olevan isommat?
Voiko paypalissa voiko jo maksettuun summaan lisätä euroja? Vai voinko jotenki kopioida paypal-maksusta myyjän tiedot ja maksaa lisäksi puuttuvan summan?
Hirveästi ei ole kokemusta paypalista, joten kaikki neuvot on tervetulleita.
Tuotehan on ostettu ebay:sta ja haluan tuotteen ostaa, vaikka postikulut nousivatkin.
Comment
-
Olen joskus maksanut erehdyksessä väärät rahtikulut (liian pienet) ja kun myyjä sitten otti yhteyttä ko. asian tiimoilta, niin sovittiin, että maksan puuttuvan summan erikseen. Ihan PayPal osoituksena meni perille. Eli uskoisin, että kopsaamalla vast.ottajan tiedot tuo onnistuu myös sun tapauksessa.
Comment
-
Onnistuu kyllä. Jos summa on pienehkö niin maksat vain sieltä Paypalista sen verran lisää. Jos taas on syytä epäillä että myyjä vedättää hintaa ylöspäin jollain kepulikonstilla tai lisäsumma on merkittävän suuruinen niin pyydä lähettämään loppusummasta uusi lasku jolloin saat paremmat tositteet mahdollista jatkoa varten.
Comment
-
Eikö Paypal hyväksy S-Pankin visaa, vai olenko niin hiton tyhmä, etten huomaa jotain pistettä, mitä pitää klikata?
Comment
-
Ei korttitiedoissa ole muuta kohtaa jota voi muuttaa, kuin käteisnostomäärä.
Comment
-
Onko muilla ollut ongelmia Säästöpankin ja PayPal maksujen kanssa? Paypal on linkitetty korttiin ja aiemmin olen onnistunut tekemään useitakin ostoja. Tänään sitten homma tyssäsi, kun olin isommalla summalla tekemässä ostoa.
PayPal tilillä lukee "Payment status denied".
Comment
-
Joo ebay ei anna syöttää ilman välilyöntejä. Tai se itse tekee välit neljän numeron jälkeen.
Ei rokkaa ei. Sitten toinen kiva juttu kun ebay ei anna maksaa tuolta tililtä vaan koittaa väkisin kortilta eli pankkitililtä. Se olisi muuten ok mutta olisi kiva käyttää noi paypaliin tullee kyhnyt kun kerta niitä ei tilille tunnu saavan.
Comment
-
Kun oli puhetta korttimaksujen varmistuksesta, oletteko huomanneet että joissain parkkihalleissa automaatti ei kysele tunnuslukuja vaikka maksaisit kortilla parinkin kympin pysäköintiä? Ei tunnu ihan oikealta.
Aiheeseen liittyen kannattaa liittää visa paypaliin. Ainakaan itsellä ei ole paypal tilillä latiakaan rahaa. Maksut menee visalle ja palautuksetkin menee automaattisesti aina kortille. Ei tarvitse kikkailla paypal tililtä rahoja pois.
Comment
-
Vieras
Comment